בר רפאלי מוכנה לעשור רזה ואביבית בר זוהר מוכנה לאהבה

בר רפאלי, אילנית לוי וגל גדות | צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images, עידו לביא, GettyImages/David M.Benett
בר רפאלי, אילנית לוי וגל גדות | צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images, עידו לביא, GettyImages/David M.Benett

מבר רפאלי דרך אביבית בר זוהר ועד גל גדות: למקרה שפיספסתן - אספנו בשבילכן את כל סיכומי העשור המרגשים של הסלבס המקומיים

88 שיתופים | 132 צפיות

אתמול בחצות הליל קיבלנו בברכה את שנת 2020, בכל השבוע שקדם ליום המיוחל הזה, עיסוקם העיקרי של הסלבס היה סיכום העשור שהסתיים. איפה היו בעשור הקודם, איפה הם היום ומה השתנה. בכל זאת סגירת עשור זה לא צחוק, במיוחד העשור הזה שכלל בתוכו לא מעט שינויים. חלק סיכמו בצורה קלילה, חלק התרפקו על העבר ואביבית בר זוהר אחת עם מסר חשוב. אז איך סיכמו הסלבס את העשור? כל הפוסטים המעניינים.

בר רפאלי

"אותו שבוע, אותו מקום, אותה השמלה. שנים שונות. מוכנה לעשור רזה".

גל גדות

"שנה טובה, חבקו את האדם שלידכם ותנו להם נשיקה ענקית".

חן אמסלם

"2019 הפכת לי ת׳חיים! תודה שנתת לי כאפה לפנים, שהכנסת בי חיים, שהרחבת את ליבי, ששימחת את נשמתי, שלעיתים העצמת את בדידותי, שחיזקת את משפחתי, שהכפלת את חרדתי ושנתת משמעות אמיתית לחיים.
תודה על המתנה הכי גדולה בחיים אהבת חיינו, ותודה לבעלי על ששרד אישה הורמונלית במיוחד אך כריזמטית. תודה לאל, בריאות, אמן".

מארינה מקסימיליאן

"השנה החולפת מציצה עלינו מעבר לכתף 🙂 עם כל הרגעים היפים, העצובים, המסעירים והמנחמים שהיו בה. אנשים שהצטרפו למעגל הלב שלנו ואנשים שעזבו… אכזבות מוכרות והתרגשויות חדשות. אני מודה לכם שאתם איתי ואני איתכם בדרך שלנו. אני מודה לכם על ההיענות, השיתוף והתגובות ועל הזכות להכיר אתכם בעבר השני. אני רוצה לפתוח את השנה הזאת במעשים טובים שיתנו לי תחושת תקווה וטוב. ספרו לי מי מתנדב בקרוב – איפה ומתי ואני באה! את התמונה צילם צלם נפלא ממוסקבה שנפגשנו במקרה וצילמנו בספונטניות".

אילנית לוי

"וואו איזה עשור! קופצת בזכרונות לתחילת העשור. מי היה מאמין? בטח לא אני! כל כך הרבה הצהרות הצהרתי לעצמי ועשיתי בדיוק ההפך! ואיזה מזל שהחיים זה מה שקורה לנו בזמן שאנחנו עסוקים בלתכנן תוכניות.
אני לא מהאנשים המסכמים אני יותר מהממשיכים. אז שנמשיך להיות, לחיות, לא באז, ולא במה יהיה, אלא כאן ועכשיו! והלוואי שהעשור הזה ימשיך להפתיע כמו שרק החיים יודעים. והכי חשוב שלא נשכח להרגיש! לפעמים זה כואב, לפעמים זה מדהים, אבל זה אומר שאנחנו חיים. אז 2019, טוב שהיית וטוב שנגמרת, ויאללה 2020 תהיי טובה אלינו".

 

ניקול ראידמן

"וואו. זו היתה בהחלט השנה הגורלית בחיי. אני מרגישה שהשנה נולדתי מחדש. אחרי שנים שחייתי בחושך הגעתי לאיזון פנימי שממלא אותי בהמון אור ובעיקר רצון לחיות את החיים במלואם. אני מרגישה שזכיתי ומודה ליקום על ההזדמנות להתחיל מהתחלה. השנה למדתי המון על החיים, על חברות, על אהבה, למדתי להסתכל על המציאות ללא אשליות ובעיקר למדתי המון על עצמי. אני מרגישה שניצחתי ובגדול ובעיקר את הפחד שתמיד היה בתוכי ולעולם לא הפנמתי שהוא עצר לי את החיים. המילה 'אושר' לא היתה מעולם בלקסיקון שלי והיום אני מתחילה להבין מה היא משמעות המילה. אני מאושרת שזכיתי בילדים מדהימים שהם כל עולמי, מאושרת להיות חופשיה ולהתעורר כל בוקר עם אתגר חדש בדרך להגשמה העצמית שלי. תודה לך 2019 על זה ששינית את חיי.
אהובים שלי, חברים שלי ועוקבים נאמנים שלי, תודה לכם על התמיכה, על אהבת חינם, פירגון, הערכה. תודה גם על הערות שלפעמים אולי לא נעימות אבל מעוררות אצלי מחשבה ורצון לשנות, תודה לכם על הכול. מקווה לא לאכזב אותכם ומבטיחה ששנת 2020 תביא איתה המון הפתעות שיעלו לכם חיוך על הפנים. אני אוהבת אותכם ומאחלת לכולנו המון בריאות, נחת, שלוות נפש ובעיקר אמונה – אל תפסיקו להאמין בעצמכם, כי חלומות תמיד מתגשמים! שנה אזרחית טובה".

View this post on Instagram

וואו…. זו היתה בהחלט השנה הגורלית בחיי. אני מרגישה שהשנה נולדתי מחדש. אחרי שנים שחייתי בחושך הגעתי לאיזון פנימי שממלא אותי בהמון אור ובעיקר רצון לחיות את החיים במלואם . אני מרגישה שזכיתי ומודה ליקום על ההזדמנות להתחיל מהתחלה . השנה למדתי המון על החיים, על חברות, על אהבה, למדתי להסתכל על המציאות ללא אשליות ובעיקר למדתי המון על עצמי . אני מרגישה שניצחתי ובגדול ובעיקר את הפחד שתמיד היה בתוכי ולעולם לא הפנמתי שהוא עצר לי את החיים. מילה ״אושר״ לא היתה מעולם בלקסיקון שלי והיום אני מתחילה להבין מה היא משמעות המילה . אני מאושרת שזכיתי בילדים מדהימים שהם כל עולמי , מאושרת להיות חופשיה ולהתעורר כל בוקר עם אתגר חדש בדרך להגשמה העצמית שלי . תודה לך 2019 על זה ששינית את חיי. אהובים שלי, חברים שלי ועוקבים נאמנים שלי, תודה לכם על התמיכה, על אהבת חינם , פירגון, הערכה, תודה גם על הערות שלפעמים אולי לא נעימות אבל מעוררות אצלי מחשבה ורצון לשנות, תודה לכם על הכול. מקווה לא לאכזב אותכם ומבטיחה ששנת 2020 תביא איתה המון הפתעות שיעלו לכם חיוך על הפנים . אני אוהבת אותכם ומאחלת לכולנו המון בריאות , נחת , שלוות נפש ובעיקר אמונה – אל תפסיקו להאמין בעצמכם , כי חלומות תמיד מתגשמים ! שנה אזרחית טובה ! Happy New Year #goodvibesonly

A post shared by Nicol Raidman (@nicolraidman) on

אביבית בר זוהר

"I am a Surviver….אני חושבת שזאת המילה שאני אסכם איתה את העשור האחרון…. מאז שאני בת 4 היה לי חלום להיות מפורסמת, רציתי שכולם יכירו אותי, יאהבו אותי, יצטלמו איתי וכמובן שבתור ילדה גם חשבתי שיהיה לי מלא שמלות כמו של נסיכה אם אתפרסם … עברו להם השנים ואני עדיין בשלי, אני רוצה להיות מפורסמת! כל האנשים שמסביבי הייתה להם מנטרה קבועה: אביבית צאי מהסרט שאת חיה בו תלכי לעשות תואר, מפורסמת את לא תהיי׳. למרות שתמיד הייתי עוף מוזר לא באמת האמינו שאני מסוגלת. אבל, ויש אבל גדול, הבן אדם שהכי הייתי צריכה שיאמין בי האמין בי. הבן אדם הזה זו אני! אני האמנתי בעצמי כל כך שלא חשוב מה ניסו להגיד לי או להשחיר לי את החלומות זה לא הצליח לאף אחד, כי מבחינתי החלומות שלי היו ורודים זוהרים עם נצנצים ופיות.
בשנת 2012 הגיעה התפנית הגדולה. התקבלתי לאח הגדול נחשפתי למסך שלכם ומאותו רגע תודה לאלוהים לא יצאתי… העונה הראשונה הייתה לי, בוא נאמר, מעניינת, והדבר היחידי שהסקתם זה שאני גולדיגרית חובבת כסף וגברים עשירים, וזה בסדר, אני לא כועסת. זה מה שהמסך נתן לכם להאמין. וכך לאורך השנים הייתי מתמודדת עם המון אהבה אבל עם המון קשיים בדרך שהיו לי קשים כל כך ושלקחתי ללב. טוקבקים מרושעים, השמצות, קללות, הקנטות על לא עוול בכפי. ואז לפני שנתיים יד אלוהים כמטה קסם שינתה את כל התמונה: החושך נהפך לאור, השנאה נהפכה לאהבה, הצקצוקים והריכולים נהפכו לחיוכים וההשמצות נהפכו לחיבוקים… אכן יד אלוהים נגעה בי ועל כך אני מרגישה כל כך מבורכת… אני שגרירת ישראל של פלורמר, מותג האיפור הבינלאומי, כבר שנה וחצי, אני מקיימת הרצאות, סדנאות ומסיבות רווקות, יש לי אתר אפייה וסדנאות בישול ואוכל… החיים בהחלט מחייכים אליי…
אבל, ותמיד יש אבל, בתחום הזוגיות אני לא מוצאת את עצמי. עוד לא מצאתי את הפרטנר שידע להכיל אותי. אתם כל הזמן שואלים אותי 'אביבית מה עם חתונה?'. מה נראה לכם, שאני לא רוצה? מאוד רוצה אבל עם הגבר הנכון עם אהבת חיי האמיתית שבעזרת ה' עם אמונה שלמה גם זה יגיע.
לפני חודשיים איבדתי את אבא משה הצדיק שלי ז״ל, זו הייתה מהלומה קשה לנפש שלי, איבדתי חלק מהלב שלי ומהנשמה שלי אבל גם פה אני מנסה להתחזק ולהישאר אביבית שכולכם מכירים – החזקה הלביאה השורדת. אני רוצה להודות לכולכם שהייתם איתי בעשור הזה ומקווה שתהיו איתי גם בעשור הבא".

View this post on Instagram

I am a Surviver….אני חושבת שזאת המילה שאני אסכם איתה את העשור האחרון…. מאז שאני בת 4 היה לי חלום להיות מפורסמת , רציתי שכולם יכירו אותי , יאהבו אותי , יצטלמו איתי וכמובן שבתור ילדה גם חשבתי שיהיה לי מלא שמלות כמו של נסיכה אם אתפרסם … עברו להם השנים ואני עדיין בשלי אני רוצה להיות מפורסמת !!! כל האנשים שמסביבי הייתה להם מנטרה קבועה : אביבית צאי מהסרט שאת חיה בו תלכי לעשות תואר מפורסמת את לא תהיי !!׳ למרות שתמיד הייתי עוף מוזר לא באמת האמינו שאני מסוגלת אבל !!! ויש אבל גדול הבן אדם שהכי הייתי צריכה שיאמין בי האמין בי ! הבן אדם הזה זו אני , אני האמנתי בעצמי כל כך שלא חשוב מה ניסו להגיד לי או להשחיר לי את החלומות זה לא הצליח לאף אחד כי מבחינתי החלומות שלי היו ורודים זוהרים עם נצנצים ופיות !!! בשנת 2012 הגיעה התפנית הגדולה התקבלתי לאח הגדול נחשפתי למסך שלכם ומאותו רגע תודה לאלוהים לא יצאתי … העונה הראשונה הייתה לי בוא נאמר מעניינת , והדבר היחידי שהסקתם זה שאני גולדיגרית חובבת כסף וגברים עשירים וזה בסדר אני לא כועסת זה מה שהמסך נתן לכם להאמין . וכך לאורך השנים הייתי מתמודדת עם המון אהבה אבל עם המון קשיים בדרך שהיו לי קשים כל כך ושלקחתי ללב .. טוקבקים מרושעים , השמצות , קללות , הקנטות על לא עוול בכפי , . ואז לפני שנתיים יד אלוהים כמטה קסם שינתה את כל התמונה : החושך נהפך לאור השנאה נהפכה לאהבה הצקצוקים והריכולים נהפכו לחיוכים וההשמצות נהפכו לחיבוקים … אכן יד אלוהים נגעה בי ועל כך אני מרגישה כל כך מבורכת … אני שגרירת ישראל של פלורמר מותג האיפור הבינלאומי כבר שנה וחצי . אני מקיימת הרצאות , סדנאות ומסיבות רווקות , יש לי אתר אפייה וסדנאות בישול ואוכל … החיים בהחלט מחייכים אליי … אבל ותמיד יש אבל בתחום הזוגיות אני לא מוצאת את עצמי עוד לא מצאתי את הפרטנר שידע להכיל אותי ! אתם כל הזמן שואלים אותי אביבית מה עם חתונה ??? מה נראה לכם שאני לא רוצה ???? מאוד רוצה אבל עם הגבר הנכון עם אהבת חיי האמיתית שבעזרת ה עם אמונה שלמה גם זה יגיע … לפני חודשיים איבדתי את אבא משה הצדיק שלי ז״ל זו הייתה מהלומה קשה לנפש שלי איבדתי חלק מהלב שלי ומהנשמה שלי אבל גם פה אני מנסה להתחזק ולהישאר אביבית שכולכם מכירים – החזקה הלביאה השורדת ….. וכמובן שלכל זה תרמו הסוכנות הכי טובה שיכולתי לבקש לעצמי ייצוג 1- בועז בן ציון מורן יעל ושי שעושים איתי חייל ועל כך אני מודה מכל ליבי … להאמין בעצמך זה שם המשחק , אני רוצה להודות לכולכם שהייתם איתי בעשור הזה ומקווה שתהיו איתי גם בעשור הבא❤

A post shared by Avivit Bar Zohar אביבית (@avivitbarzohar) on

מאיה בוסקילה

"שנה עמוסה בהמון אינפורמציה. מאיפה להתחיל? שנה של התאהבות, נישואים, 'הכוכב הבא', שינויים, הופעות, למידת לקחים. אמן ש-2020 תביא לתוכה המון מזל וטוב והופעות ומוזיקה חדשה ובריאות למשפחה הגרעינית, והכי חשוב אושר פנימי להתניע את הכול".

מור סילבר

"שמחה ומאושרת לחלוק איתך, לצעוד איתך, לבלות איתך, לאהוב אותך, לכבד, להוקיר, לחלום, ליהנות, לבלות, לשתף, לעשות הכל ביחד. גם הרגעים הלא אינסטגרמיים, יפים ונוצצים יודעת שאיתך הכל יהיה בסדר. תודה לך לב שלי, שאתה תמיד שם, נותן את כל כולך. כבעל, כאבא, כפרטנר לחיים, חבר הכי הכי טוב שלי, אני אוהבת אותך ומצפה כבר לראות מה מחכה לנו ב2020, יאאאאאא".

נסרין קדרי

"שתי התמונות שמסכמות את העשור שלי באופן מושלם. נלחמתי, פרצתי גבולות, שברתי מוסכמות, שאלתי שאלות, מצאתי תשובות, העזתי, הפתעתי – בעיקר את עצמי – עשיתי את הבלתי ייאמן, סימנתי מטרות והשגתי, חלמתי והגשמתי, עבדתי קשה, לפעמים קשה מדי, הוכחתי לעצמי שאני יכולה הכול כשאני רוצה מספיק. טיפסתי גבוה והמשכתי גם כשכאב, נשברתי ואספתי מחדש, גיליתי שאין דבר שיוכל לעמוד בפניי אם אאמין בעצמי באמת, התחזקתי, הבנתי שמותר לי לאהוב את עצמי, לא להתבייש להקשיב לקול הפנימי שלי, להתחבר לתחושות שלי, לא להתחרט על כלום ולהודות על הכול, הארתי לעצמי את הדרך, הלכתי אחרי הלב שלי כנגד כל הסיכויים – וניצחתי♥️
ולרגע אחד לא שכחתי מהם השורשים שלי".

יערה בנבנישתי

"דוד עדיקא, 2010, העשור הקודם נפתח עבורי בגיליון שלם שהוקדש לי, על ידי ליסה פרץ ומגוון צלמים צילמו אותי וכתבו מילים יפות. רק התחלתי לדגמן, לא משהו שחלמתי עליו לפני והרעיפו עליי כל כך הרבה אהבה. הדוגמנות והמשחק הפכו במהלך העשור החולף לחלק מרכזי ממי שאני. ממקור פרנסה בתור חיילת משוחררת, למרכז חיי בחלק מהזמן, למקום מפגש עם הרבה מהאנשים המדהימים שמרכיבים את חיי, למה שאיפשר לי לטוס בכל העולם ולחוות כל כך הרבה חוויות ברובן חיוביות. למדתי להמציא את עצמי מחדש, להתייחס לדברים בערבון מוגבל בלי לאבד את היכולת לחלום בלי גבולות, להקיף את עצמי במשפחה וחברים שמאזנים את חוסר האיזון שהוא העולם הזה, לשמור על קרקע יציבה, גם כלכלית, כדי להמשיך ליהנות מההפתעות שהמקצועות האלו מזמנים. ללמוד, כל הזמן, בכל מקום בעולם, מכל מפגש וכל חוויה. הרבה זמן לא עצרתי להגיד תודה על האפשרות לעבוד במשהו כל כך ייחודי שלימד אותי כל כך הרבה. זה אף פעם לא ברור מאליו ויש תקופות שכל עבודה אני חושבת שהיא תהיה האחרונה שאעשה, שלא אבחר שוב מבין אינסוף הנשים היפות והמוכשרות בעולם, שלא אמצא עוד עניין במה שמוצע לי. אבל באורח פלא, השנה החולפת הייתה תזכורת מתמשכת לקריירה שנבנתה, בעזרת הרבה אנשים, לקריירה יציבה, כזו שאני יכולה לבחור להמשיך ולפתח, מכל מקום בעולם, בקצב שמתאים לי. תודה על כל מי שאפשר לי את המזל הזה, כולל כל אחד מכם ששמח לראות אותי בכל מיני מקומות, אנשי המקצוע המדהימים שמוציאים ממני את המיטב כל יום צילום, הסוכנים שלי שהולכים איתי יד ביד גם כשאני בקצה השני של העולם והכי הרבה ההורים שלי שתמיד חשבו שכל מה שאבחר לעשות אוכל לעשות הכי טוב בעולם. וגם על איך שאני נראית, איזה יפים אתם, תודה על זה. שתהיה שנה של הכרת תודה על הדברים שכבר שכחנו שהם ממש לא ברורים מאליהם, על האנשים שמקיפים אותנו, על המזל שלנו והאומץ לבחור להוציא ממנו את המיטב"

View this post on Instagram

דוד עדיקא, 2010♥️ העשור הקודם נפתח עבורי בגיליון שלם שהוקדש לי, על ידי ליסה פרץ ומגוון צלמים צילמו אותי וכתבו מילים יפות. רק התחלתי לדגמן, לא משהו שחלמתי עליו לפני והרעיפו עליי כל כך הרבה אהבה. הדוגמנות והמשחק הפכו במהלך העשור החולף לחלק מרכזי ממי שאני. ממקור פרנסה בתור חיילת משוחררת, למרכז חיי בחלק מהזמן, למקום מפגש עם הרבה מהאנשים המדהימים שמרכיבים את חיי, למה שאפשר לי לטוס בכל העולם ולחוות כל כך הרבה חוויות ברובן חיוביות. למדתי להמציא את עצמי מחדש, להתייחס לדברים בערבון מוגבל בלי לאבד את היכולת לחלום בלי גבולות, להקיף את עצמי במשפחה וחברים שמאזנים את חוסר האיזון שהוא העולם הזה, לשמור על קרקע יציבה, גם כלכלית, כדי להמשיך ליהנות מההפתעות שהמקצועות האלו מזמנים. ללמוד, כל הזמן, בכל מקום בעולם, מכל מפגש וכל חוויה. הרבה זמן לא עצרתי להגיד תודה על האפשרות לעבוד במשהו כל כך ייחודי שלימד אותי כל כך הרבה. זה אף פעם לא ברור מאליו ויש תקופות שכל עבודה אני חושבת שהיא תהיה האחרונה שאעשה, שלא אבחר שוב מבין אינסוף הנשים היפות והמוכשרות בעולם, שלא אמצא עוד עניין במה שמוצע לי. אבל באורח פלא, השנה החולפת הייתה תזכורת מתמשכת לקריירה שנבנתה, בעזרת הרבה אנשים, לקריירה יציבה, כזו שאני יכולה לבחור להמשיך ולפתח, מכל מקום בעולם, בקצב שמתאים לי. תודה על כל מי שאפשר לי את המזל הזה, כולל כל אחד מכם ששמח לראות אותי בכל מיני מקומות, אנשי המקצוע המדהימים שמוציאים ממני את המיטב כל יום צילום, הסוכנים שלי שהולכים איתי יד ביד גם כשאני בקצה השני של העולם והכי הרבה ההורים שלי שתמיד חשבו שכל מה שאבחר לעשות אוכל לעשות הכי טוב בעולם. וגם על איך שאני נראית, איזה יפים אתם, תודה על זה???? שתהיה שנה של הכרת תודה על הדברים שכבר שכחנו שהם ממש לא ברורים מאליהם, על האנשים שמקיפים אותנו, על המזל שלנו והאומץ לבחור להוציא ממנו את המיטב♥️

A post shared by Yaara Benbenishty יערהבנבנישתי (@yaara) on