אתם בחרתם: נטע ברזילי היא סטייל אייקון השנה

נטע ברזילי הזוכה בקטגוריית סטייל אייקון בטקס פרסי האופנה של מגזין "את" | צילום: אביב חופי
נטע ברזילי הזוכה בקטגוריית סטייל אייקון בטקס פרסי האופנה של מגזין "את" | צילום: אביב חופי

נטע ברזילי קוטפת את תואר הסטייל אייקון בתחרות פרסי האופנה של "את". "אני רוצה להיות הגרסה הכי אמיצה של עצמי."

88 שיתופים | 132 צפיות

 

קטגוריה בחסות מותג הרכב פיאט 500

לפעמים נדמה שחלק לא קטן מהמהות של אמנים גדולים הוא פשוט להיות במקום הנכון ובזמן הנכון, ונטע ברזילי הייתה השנה בדיוק שם. הדבר לא אמור להפחית כהוא זה מהכישרון האדיר שלה ומהכריזמה הממגנטת שגרמה לאירופה להתאהב בה, להפך. ישראל מפוצצת בצעירות מגניבות שיודעות לשיר, ויעיד על כך שטף תוכניות הריאליטי-שירה, אבל ברזילי הצליחה לתפוס את רוח התקופה: "Toy" הוא המנון הפופ של פוסט מחאת MeToo#, הבקשה 'וונדר וומן, לעולם לא תשכחי' פרטה לישראלים על כל המיתרים הנכונים ועל הדרך הזכירה לכולנו שב-2018 נשים כולן הן גיבורות על.

למשוואה הזאת נכנס גם הסטייל של זוכת האירוויזון – כמו ברזילי עצמה גם הוא תופס את רוח התקופה, וכמוה גם הוא נועז, מסקרן ושונה. ברזילי לא נראית כמו אף אחת אחרת, וכך גם המלתחה שלה. הדיון על מימדי גופה נשמע לרגעים שחוק ואנכרוניסטי ובכל זאת, אי אפשר להתעלם מכך שהיא הוכיחה באופן ברור שלשיק וטעם אישי אין שום קשר למידות. ההוכחה הזו נזקפת לזכותה של ברזילי כמו גם לסטייליסט האישי שלה איתי בצלאלי, שהיה מועמד בקטגוריית סטייליסט השנה. אפשר ממש לראות את הדרך שהשניים עשו יחד, מהלוק הראשונים ב"כוכב הבא", דרך פיסים אייקונים כמו קימונו הזהב Retema ועד לשיא על בימת האירוויזיון עם שמלה בעיצוב מאור צבר, כשלאורך כל הדרך השניים מקפידים לפרגן ולבחור במעצבים ישראליים צעירים.

בתקופה בה כולם חולמים 'לעבור תהליך' ברזילי לא מפחדת להשתנות, היא מבינה שלהיות אמן זה להיות זיקית, מבחינת לבוש, ובכלל. לנו רק נותר לקוות שהיא תמשיך להתפתח, להעז ולהפתיע עם לוקים משוגעים ששוברים את האינסטגרם כל פעם מחדש, כשהדבר היחיד שנותר קבוע הוא האומץ והכישרון.

נטע ברזילי על שער מגזין Attitude ההולנדי
נטע ברזילי על שער מגזין Attitude ההולנדי


נטע, איך את מסכמת את השנה האחרונה?
"אני קוראת לה 'שנת הפנקייק', זו הייתה השנה שבה הכל התהפך עבורי ולפעמים אני עדיין לא מצליחה להאמין שכל זה קרה. אני נפעמת כל פעם מחדש מכמות האהבה שאני מקבלת".

ומה את מתכננת לשנה הבאה?
"אני רוצה להמשיך לעבוד קשה, ליצור מוזיקה חדשה ובעיקר להמשיך להיות הגרסה הכנה והאמיצה ביותר של עצמי בלי פשרות ובלי מעצורים. אני מאמינה בלהיות אני, ולשמחתי החיבוק החם שאני מקבלת מהרחוב הישראלי נותן לי את הכוח להמשיך לעשות את זה".

נטע ברזילי לובשת מאור צבר על בימת האירוויזון | צילום: אנדראס פוטינג
נטע ברזילי לובשת מאור צבר על בימת האירוויזון | צילום: אנדראס פוטינג

 

 

View this post on Instagram

@drorkontento you are a genius 🙂 I love you <3

A post shared by Netta Barzilai (@nettabarzi) on

 

 

 

הכירו את המועמדים שהתחרו מול נטע ברזילי בקטגוריית סטייל אייקון