סוף העולם שמאלה

יש אנשים שנוסעים עד לקצה העולם כדי להירגע. כתבתנו הגיעה עד לגליל העליון כדי לנפוש במלון הבוטיק "בית בגליל" ומצאה שם שקט, שלווה ואפילו ארוחת בוקר בשעה שאפשרה לה לישון כמו שצריך

88 שיתופים | 132 צפיות

יש מי שאומרים כי השקט והשלווה נמצאים בתוכנו. אני מאלה שצריכות לנסוע עד סוף העולם שמאלה כדי למצוא אותם, מכיוון שביומיום הם הולכים לי לאיבוד בין שלושה ילדים, קריירה ואמנות אחזקת הבית. כך יצא שבסופשבוע קריר הצפנתי עד ל"בית בגליל", מלון ספא-בוטיק הנמצא בגליל העליון, בלב יער בירייה, מעל חצור הגלילית, במרחק דקות ספורות מראש פינה הפסטורלית ומצפת הרוחנית.

השקט החל לחלחל כבר מהנהיגה בכבישים המהירים, שהיו די שקטים, מהמוזיקה הנעימה שהתנגנה ברכב ומהנוף הירוק שהחל להתגלות לנו ככל שהצפנו. מראה בית האבן הנישא והיפהפה, המוקף בחורש טבעי ירוק ושופע, היווה את שיאה של השלווה שפשטה בנו כשנפתח בפנינו שער הברזל הגדול ונכנסנו לשביל המוביל אל הבית המשקיף על ים כנרת ורמת הגולן.

אפשר לישון עד מאוחר

התמקמנו בסוויטה מקסימה, מעוצבת ומפנקת (אחת מ-26 שמציע המקום), ויצאנו לסיבוב קצר באוויר הנקי והקר. גילינו את הנוף הירוק והמקסים מסביב, את פינות הישיבה המעוצבות שמקיפות את כל הבית ושמכל אחת מהן בוקעת מוזיקה, וגם בריכה קסומה (ולא מאוד גדולה) שבימות הקיץ בטח נפלא לטבול בה אל מול הנוף המרהיב. אחר כך נכנסנו להתחמם ולהתפנק בספא הריחני והמעוצב בחמימות, וזכינו לטיפול מענג ומשחרר כאחד ולשהייה משחררת ומחממת עוד יותר בסאונה. מי שבכל זאת מחפשים קצת יותר אקשן, יוכל ליהנות גם מפעילות של יוגה או מסיורים ומטיולים באזור המקסים.
ארוחת הערב מוגשת בחדר אוכל אינטימי על ידי מלצרים אדיבים במיוחד, עם תפריט המציע מנות גורמה שהתענגנו על טעמיהן. פינה מיוחדת עם שתייה חמה וקרה ועם עוגות ועוגיות פתוחה תמיד בפני האורחים בחדר הסבה גדול עם אח, שכיף לשבת בספות ובכורסאות הרחבות שבו וליהנות מהשקט יחד. אותה פינה משמשת בבוקר שבת לארוחה קלה למשכימים, ומציעה בין 7:30 ל-9 בבוקר שתייה חמה, עוגות ועוגיות, טוסטונים וממרחים שונים. ארוחת בראנץ' עשירה ומגוונת מוגשת בין השעות 12:00-9:00, ומאפשרת גם למשלימי שעות השינה ליהנות משינה ארוכה וטובה (סוף סוף) מבלי להפסיד ארוחה.
העובדה שלמלון מגיעים בעיקר זוגות והוא אינו מארח משפחות עם ילדים מוסיפה לשקט ולשלווה העוטפים את המקום, כך שאם תצליחו להתנתק גם מהאייפון, מהאייפוד ומהאייפד, מובטחת לכם חופשה זוגית מהחלומות, מפנקת ומרגיעה.
כמה? מ-1,450 ש"ח ללילה לזוג.
בית בגליל – חצור הגלילית, יער ביריה
טלפון: 04-6808200. לאתר