סווינגרית: סודות טיפוח של עורכת מגזין ״את״

עדי עוז | צילום: זהר שיטרית
עדי עוז | צילום: זהר שיטרית

העורכת הראשית של המגזין עדי עוז אוהבת לזגזג בין קרמים ומעצבי שיער, אבל שומרת אמונים למוצר ששיפר את איכות הנשיקות שלה. מה יש לה בתיק האיפור?

88 שיתופים | 132 צפיות

 

עדי עוז בת 40, עורכת מגזין "את". בדיוק השבוע (15.3) הפכה אימא לשלושה.

מי עוד פתחה לנו את תיק האיפור שלה?
נעם פרוסט עושה מני-פדי בפריז
איך מגינה מיכל ינאי על עורה היבש?
על מה שי מיקה לא מוותרת בשגרת הטיפוח שלה?

קרם פנים וסרום "הגישה שלי מאוד מתירנית: הכל הולך. אני מאמינה שזה דווקא טוב לעור להתנסות במוצרים חדשים. כמובן שעם השנים צברתי את הפיבוריטיס שלי, שאני תמיד חוזרת אליהם: קרם הפנים של דקלאור מסדרת Hydra Floral, ותמצית הנרולי (סרום נוזלי) של דקלאור שחביב עליי בעיקר בחורף, כשנדמה שהפנים הולכות להישבר מרוב יובש".

תספורת "כמו בקרמים, גם למעצבי שיער אני לא מאמינה שצריך לשמור אמונים. חברתי לימור חייל ממספרת קוקטה נתנה לי אומץ להסתפר קצר, ומאז שעשיתי את זה אני מרגישה לראשונה בחיי שאני שולטת בשיער ולא הוא בי. מאז הספקתי להתמכר לבלונד של מיקי בוגנים, ולאחרונה חזרתי לשורשים החומים ולתספורת נערית ברוח טוויגי אצל עמיר מזרחי".

שיער "חמצון השיער נוסף לעור המגורה והסופר רגיש שאיתו באתי מהבית עשו שמות בעור הקרקפת שלי. מצאתי נחמה במוצרים של פיליפ מרטינס – מוצרים אורגניים ללא מלחים וחומרים משמרים שמותאמים לעור רגיש. המוצרים שלהם ממש שיקמו לי את העור, ואני מחבבת במיוחד את הקונדישינר־מסכה Maple Rinse".

צללית "מאז שפגשתי בקיץ האחרון בניו יורק את ויקטוריה בקהאם בהשקת ליין האיפור שלה בשיתוף אסתי לאודר, חיבתי אליה גברה, והיא מתגברת בכל פעם שאני משתמשת בצללית האבן המנצנצת והמושלמת שבפלטת הצלליות".

מייק אפ "מספיקה כמות ממש קטנה מהמייק אפ הנוזלי של בועז שטיין כדי לכסות בקלות את הפנים, ואני אוהבת שהוא קליל, לא כבד ונראה מאוד טבעי".

שפתון "השפתונים הנוזליים של Ofra פשוט נשארים ולא הולכים לשום מקום. זה הופך את שלב מריחת השפתון למאוד מחייב – דרוש ריכוז כדי להגיע לדיוק מרבי, כי למחוק ולתקן זה לא פשוט, אבל ברגע שהנחת את השפתון כמו שצריך על השפתיים – את זוכה לחופש של כמה שעות טובות מחידוש ותיקון הצבע. אני אימצתי ליומיום את הגוון החום־ורוד עמוק של Tuscany".

שפתיים "כדי לעזור לשפתיים שלי לשרוד את החורף המייבש הזה, אני מורחת כל ערב את הליפ באלם של Kiehl's – Eucalyptus Lip Relief, ששיפר משמעותית את איכות הנשיקות שלי".

מה יש בתיק האיפור של עדי עוז? | צילום: קית׳ גלסמן
מה יש בתיק האיפור של עדי עוז? | צילום: קית׳ גלסמן

 

מלמעלה למטה: קונדישינר Maple Rinse פיליפ מרטינס פלטת צלליות ויקטוריה בקהאם לאסתי לאודר מייק אפ בועז שטיין קרם Hydra Floral דקלאור שפתון נוזלי גוון Tuscany Ofra ליפ באלם Eucalyptus Lip Relief Kiehl's.