סודות היופי של מירי בוהדנה

איך היא עושה את זה? סודות היופי של מירי בוהדנה | צילום: דביר כחלון
איך היא עושה את זה? סודות היופי של מירי בוהדנה | צילום: דביר כחלון

היא אוכלת הכל אבל במינונים קטנים, חושבת שלא חייבים תכשיר טיפוח יקרים והכי מקפידה על צחצוח שיניים, שלה ושל הקטנים. סודות היופי של אימא לשלושה, שהיא במקרה גם מירי בוהדנה

88 שיתופים | 132 צפיות

בגיל 15 היא זכתה בתחרות מיס באר שבע, בגיל 17 השתתפה בתחרות מלכת היופי וזכתה בתואר נערת ישראל, השתתפה בתחרות מיס עולם בדרום אפריקה ונבחרה לסגנית שלישית, ומאז היא ממשיכה בקריירת דוגמנות משגשגת בארץ ובחו"ל. מירי בוהדנה (35) ובן זוגה בבו קובו מתגוררים ברשפון והם הורים לשלושה ילדים – בן בן שש, אסתר בת שנתיים וחצי ורפאל בן שנה וחצי. בוהדנה מובילה את קמפיין תכשיטי רויאלטי בארבע השנים האחרונות ובימים אלה נמצאת בחזרות להצגת הילדים "פנטזיה" עם רינת גבאי, שתעלה בחנוכה. בוהדנה מובילה את קמפיין "חודש בריאות הפה" להעלאת מודעות הציבור לחשיבות השמירה על בריאות הפה. הקמפיין, בעידוד משרד הבריאות, הוא יוזמה של רופאי שיניים מומחים ברפואת שיניים ציבורית בכללית סמייל ומותג בריאות הפה ORAL B.

עוד בהורים וילדים:

עכשיו בהורים וילדים: מה עושים עם אכלנים בררנים?

עכשיו בהורים וילדים: 10 דברים טובים בהריון

עכשיו בהורים: איך מטפלים בעקיצות יתושים

מירי בוהדנה | צילום: דביר כחלון
מירי בוהדנה | צילום: דביר כחלון

שלושה הריונות והרבה ספורט

איך עברו עלייך ההריונות, ומה היה לך הכי קשה?

"למזלי, שלושת ההריונות עברו בקלות וללא כל תופעות לוואי. התנהלתי כרגיל, עסקתי בספורט לפני ההריון ובמהלכו, אכלתי כל מה שרציתי, אהבתי את עצמי מאוד ונהניתי מכל רגע. הסוף היה הכי קשה. בימים האחרונים כבר היה קשה לישון טוב, וזה בנוסף למתח ולציפייה שיגיע כבר הרגע המיוחל".

כמה עלית במשקל בהריונות ואיך חזרת לעצמך?

"בהריון הראשון עליתי 25 ק"ג, בשני 20 ק"ג ובשלישי 17 ק"ג. הינקתי את שלושת ילדיי כשלושה חודשים כל אחד הנקה מלאה. הקילוגרמים ירדו תוך כדי ההנקה ותוך כדי הפעילות הגופנית, שאליה חזרתי כחודשיים אחרי כל לידה".

איך את שומרת על המראה שלך?

"כבר כילדה תמיד עסקתי בספורט – התעמלות קרקע עד התיכון, רכיבה על סוסים, חדר כושר, פילאטיס והליכות בים. שגרת הטיפוח שלי כוללת שימוש בחומרים מגוונים – אני אוהבת להתנסות גם בתכשירים יקרים וגם בתכשירים פשוטים, כאלה שמכינים בבית, כמו מסיכות אבוקדו ודבש או פילינג מסוכר ולימון וכו'. אני פוקדת את הקוסמטיקאית שלי מימי לוזון אחת לחודשיים, ודואגת לעיסוי בין פעם לפעמיים בשבוע. התזונה שלי מאוד מגוונת – אני אוכלת הכל, מה שבא לי, במינונים קטנים וכל שלוש שעות. אין מצב שבו אני צמה".

מי עוזר לך עם הטיפול בילדים כשאת משקיעה בעצמך?

"אמא שלי, סילביה, שתהיה בריאה. היא המטפלת העיקרית ומלווה אותי מרגע לידתו של בני הבכור".

על מה את לא מוותרת מבחינת טיפוח?

"שלוש פעמים ביום צחצוח שיניים במברשת חשמלית, לי ולילדיי, ובגלל זה אני גם שמחה להיות חלק מקמפיין בעל אחריות חברתית וחשיבות בריאותית רבה בעיניי".

מהו טיפ הטיפוח שלך לאמהות עסוקות?

"למצוא חמש דקות ביום לנקות את הפנים, לעשות פילינג ולמרוח מסכת הזנה טובה. לשתות הרבה מים בכל הזדמנות, וכשכולם ישנים – לצלול לאמבט מפנק. זה תמיד מטעין אותי באנרגיות ומאוד מרגיע".

* הכתבה המלאה תתפרסם בגיליון יולי של הורים וילדים

עכשיו בחיים אחרים: איך תהיו לחוצים פחות?

עכשיו בנישה: 10 צימרים רומנטיים