סודות הטיפוח של שירי מימון

שירי מימון | צילום: אלון שפרנסקי
שירי מימון | צילום: אלון שפרנסקי

היא לא הולכת לישון בלי להוריד איפור, יש לה ריסים מלאכותיים שנקראים על שמה והיא עדיין לא התחילה עם בוטוקוס למרות שכל הזמן חופרים לה על זה

88 שיתופים | 132 צפיות

שירי מימון, 38, זמרת, שחקנית, שופטת ב"הכוכב הבא", פרזנטורית של חברת סבוקלם

שגרת הטיפוח שלי: "יש לי עור מעורב ובסך הכול גנים טובים. המודעות שלי לטיפוח החלה בסוף שנות ה־20 שלי כשהתחלתי להופיע הרבה ולכן להתאפר, אז אימצתי שגרת טיפוח והיום זה חלק בלתי נפרד מהיומיום שלי ואין מצב שאלך לישון בלי להסיר את כל האיפור. אני פותחת את היום עם מקלחת. על עור נקי שמה את החומצה ההיאלורונית מסדרת אינוביישן של סבוקלם ומעל את קרם הלחות אקטיב שלהם. אז נכון שאני פרזנטורית שלהם היום אבל האמת היא שגיליתי אותם עוד קודם לכן וזה כבוד גדול בשבילי לשתף פעולה עם חברה ישראלית מצליחה. אני לא מוותרת על קרם ההגנה שלהם, לא רק לי אלא לכל המשפחה. בלילה אני שמה ויטמין C בריכוז של 20 אחוז של קרן ברטוב ופעמיים בשבוע מורחת את מסיכת הלחות קורקטיב של קרן שמכילה פפטידים ומצוינת לפני צילומים".

 

קוסמטיקאית: "פעם בחודש אני מגיעה לקרן ברטוב שאין כמוה בתחום, אני מכורה לה. היא משלבת טיפול של חומצות עם המכשור הכי חדיש ועושה לי חידוש עור. תענוג".

האיפור שלי: "מחוץ לחיים המקצועיים אני מעדיפה מראה נטורל. יש לי מאפרת קבועה, תהילה גוטליב, וממנה למדתי את סודות האיפור ההרמוני ואת הכלל הכי חשוב ש'לס איז מור', ואני חייבת לה. למדתי ממנה להתאפר במהירות וגם להדביק ריסים מלאכותיים לקראת הופעות ויש אפילו ריסים כאלה הנקראים על שמי. אני מניחה את הפריימר Lifeproof Prep & Matte של לנקום ואז את המייק אפ של בובי בראון שאחריו העור תמיד נראה מעולה. הקונסילר שלי הוא טוש אקלה של איב סן לורן שהוא באמת הכי טוב שיש. גם המסקרה של איב סן לורן והאייליינר של קרליין שאותו אני קונה בפארמים. הסומק שגיליתי לאחרונה ואני לא נפרדת ממנו הוא של חן אלקבץ, הוא מגיע בשפופרת ושתי טיפות ממנו עושות את ההבדל. השפתונים שלי הם של איב סן לורן Tatouage Couture ואם אני לא באדום שלהם אז אני בצבעי ניוד אפרסק".

אנטי אייג'ינג: "אני רוקדת לכיוון גיל 40, עדיין לא עשיתי שום דבר בתחום אבל אני רואה מסביבי חברות שהתחילו עם בוטוקס ומסביב כבר חופרים לי על זה כל הזמן, ואני אומרת לעצמי, למה לא. אז כן, יום אחד זה יקרה".

לגוף: "סבון גוף של קרמה וחמאת שיאה של סבוקלם".

מני־פדי: "אני תמיד עם ג'ל ואני הולכת למניקור אצלנו באזור אצל רוית גנץ או בר מדמוני, מי מהן שפנויה. בשביל פדיקור אני נוסעת ליוליה בכפר שמריהו. סניף קטן וקסום".

>> שירי (וכולן), ככה תעשי מני-פדי בבית

שיער: "פעם בחודש אני מגיעה למאור קדושים לחדש שורש ולגוונים. חזרתי לצבע הטבעי שלי אחרי שכבר לא יכולתי לסבול את הבלונד עם החמצן שהגיע לי עד למוח. אז לשיער הטבעי הוא מוסיף גוונים ומרכך את המראה עם שטיפה. בבית אני חופפת עם שמפו רגיל של לוריאל שאני קונה בסופר".

גבות: "מושיק טקו, עוד התמכרות שלי. אני מגיעה אליו פעם בחודש למרות שהוא היה מעדיף פעם בשלושה שבועות, אז למשך שבוע אני נותנת לגבות קצת להתפרע".

בושם: "כשאני מתאהבת בבושם הוא נשאר אצלי לתקופה. אני אוהבת ריחות מתוקים אבל מאוד קלילים, שאינם משתלטים. נכון לעכשיו יש לי שניים: צ'אנס של שאנל ופלורה של גוצ'י".

תזונה וכושר: "אני משתדלת להקפיד על אכילה מאוזנת, אבל אם יש לי פתאום דודה להמבורגר ולצ'יפס, אני אוכל ולמחרת אאזן את התפריט. פעמיים בשבוע אני מגיעה מביתי בתל מונד למושב בני דרור הסמוך, לאימון פרטי אצל חן אזולאי. אני עושה אימונים פונקציונליים, הרבה משקולות – זה מעלה דופק ושורף קלוריות. בשנתיים האחרונות התאהבתי ואני מגיעה בכיף ולא בגלל שאני חייבת ואפילו שכנעתי את בעלי להתחיל להתאמן ובעיניי זה ממש נס".

המוצרים שבהם שירי מימון משתמשת | צילום: ירדן יעקובימלמעלה למטה:
עיפרון עיניים Inkliner קרליין
פריימר Matte and Prep לנקום
שפתון Couture Tatouage איב סן לורן
סרום ויטמין C קרן ברטוב
חומצה היאלורונית למריחה מסדרת אינוביישן של סבוקלם
ריסים להדבקה TEHILASHES תהילה גוטליב

>> שירי מימון חוששת מגיל 40 המתקרב