מה לקחנו מ"הכוכב הבא"? את הלוקים של נינט. ככה תשיגי אותם בעצמך

נינט טייב בגמר "הכוכב הבא 2022" | צילום: אורטל דהן
נינט טייב בגמר "הכוכב הבא 2022" | צילום: אורטל דהן

האנשים שאחראים ללוקים המרהיבים של נינט טייב ב"הכוכב הבא", מדריכים אתכן שלב אחר שלב איך להראות כמו אלת הרוקנרול שהיא

88 שיתופים | 132 צפיות

קשה עד בלתי אפשרי להתעלם מהלוקים המדהימים של כבוד השופטת נינט טייב ב"הכוכב הבא", שגם בגמר הגדול נתנה בראש עם לוק מלכותי, חגיגי, אבל גראנג'י ובועט כנדרש:

על הקסם הזה אחראים שלושה אנשים: הסטייליסט הצמוד גדי אלימלך, המאפרת טלי פאוור ומעצב השיער שגיא דהרי. איך זה עבד? השלישייה מתכנסת באולפן עם נינט. תחנה ראשונה: בחירת האאוטפיט המנצח. לאחר מכן ממשיכים לבחירת הכיוון באיפור ובשיער, ולדבריהם כלום אינו מתוכנן מראש, אלא נבחר על פי מה שנינט מרגישה איתו הכי בנח באותו היום. יש רק קו מנחה אחד: גלאם רוק אול דה וויי.

לוק בהשראת האייטיז

בגדים: ההשראה ללוק היא הסממנים הבולטים מהאייטיז – בלייזר וינטג׳ מחויט בגזרת אוברסייז עם כריות כתפיים ורכיסה כפולה, מתחתיו חולצת משי לבנה עם רקמות פרחי זהב. באיבזור: סיכות דש וינטג׳ מוזהבות ועגיל הליקס. טיפ: שדרגו את הז׳קט עם סיכות דש, וצרפו חולצה מכופתרת מלמטה להשלמת מראה שכבות.

נינט | צילום: שגיא דהרי
נינט | צילום: שגיא דהרי

שיער: מכיוון שהסטיילינג דומיננטי במבחינת הצבעוניות והאבזור, בחרנו ללכת על שיער במראה נקי שישלים את הלוק עם שביל בצד עם גל מורם ומשוך לאחור.
טיפ: לא משנה איזה סוג שיער יש לך, התסרוקת הזאת מבטלת שוונצים ושיער שרוף וגורמת לו להראות מבריק ובריא יותר. ליצירת המראה מומלץ להשתמש בספריי ולא בג׳ל כדי לא להכביד על השיער ולאבד מהנפח. ספריי מייצב את השיער אבל לא מקשה אותו כמו ג'ל.

>> חשבתם שנועה קירל לא אותנטית? תחשבו שוב

איפור: טלי פאוור קוראת לזה איילינר גלאם רוק סטייל. הוא דרמטי וסקסי, אך יחד עם זאת נקי מבחינת הצבעוניות והמראה הסופי משתלב נהדר עם האוטפיט. העיניים משוחות באיילינר עבה שחור וחתולי, כאשר פנים העפעף נשאר פתוח ונקי ורק הקצוות שלו מודגשים ומלאים. השפתיים יחסית טבעיות ותחומות בעיפרון  Iconic Nude של שרלוט טילבורי ומעליו מונח שפתון dioraddict lipstick No100 Nude look של דיור.
טיפ: ליצירת המראה ניתן להשתמש בעיפרון שחור לעשות את הקונטור ולטשטש כלפי פנים, ולבעלות עיניים קרובות מומלץ לוותר על הכהות בזווית הפנימית של העין.

נינט | צילום: שגיא דהרי
נינט | צילום: שגיא דהרי

לוק בהשראת גרטה גרבו

בגדים: ההשראה ללוק היא גרטה גרבו במראה גברי. שילוב של אלמנטים גבריים ונשיים ביחד, בלייזר גברי אוברסייז עם פאצ'ים בשילוב עם מחוך תחרה נשי וג'ינס, טיפ: פשפשו בארון של אבא, בחרו ז’קט מדליק ותשלבו אותו עם בגד גוף, שמלה סקסית או קומבניזון וינטג'. למתקדמות שביניכן, קורא אלימלך לשלב את הלוק עם עם נעלי אוקספורד.

נינט | צילום: שגיא דהרי
נינט | צילום: שגיא דהרי

שיער: שיער במראה גברי ורטוב, מסורק עם שביל בצד וטוויסט של ליפוף להדגשת המראה. טיפ: מומלץ להשתמש בג׳ל לפיסול גמיש ולמראה מבריק ולבעלות שיער דליל מומלץ לאסוף את השיער מאחור לשניון או קוקו תלוי באורך השיער.

איפור: כדי לרכך את המראה הגברי ולשמור על נשיות וסקסיות בחרה פאוור לאפר את העיניים המהפנטות של נינט באייליינר קלאסי והצללות במראה מאט. את השפתיים היא צבעה בצבע בורגונדי עמוק בעל נוכחות חזקה וקונטרסט חזק עם גוון העור שלה, מה שיוצר מראה נשי ודרמטי. טיפ: כשבוחרים אודם בגוון כהה ועמוק חייבים להקפיד שיהיה מדוייק ולא ימרח. פאוור השתמשה בליפסטיק בגוון Allure red Rouge Allure Ink Fusion 824 Berry של שאנל, שהוא במרקם מאט ועמיד לזמן רב. שימוש בגוון אודם כהה מתאים בעיקר לבעלות עור בהיר ושפתיים בשרניות.

נינט | צילום: שגיא דהרי
נינט | צילום: שגיא דהרי

לוק פליסה

בגדים: שמלה מפוסלת בטכניקת פליסה בהשראת מעצבת האופנה האגדית מאדם ויונה. השמלה בצבע אפור קר, לוקחת את נערת הרוק למחוזות קלאסיים-אומנותיים בליווי שרשראות בסגנון וינטג' בעבודת יד של גלית רונדין ועגיל סטייטמנט של קרן וולף שננעץ באוזן כמו סיכת דש. טיפ: לבעלות גוון עוד בהיר שלובשות שמלה בהירה, מומלץ לחזק את הלוק עם גוון ליפסטיק נועז או תכשיט דומיננטי.

נינט טייב | צילום: שגיא דהרי
נינט טייב | צילום: שגיא דהרי

שיער: שביל באמצע כאשר חלק מהשיער מסורק מאחורי האוזניים. זוהי תסרוקת פשוטה שהדיוק בה הוא העניין. לבעלות שיער עבה ממליץ דהרי להשתמש במחליק, בעוד שבנות עם שיער דק יקבלו תוצאה טובה יותר עם פן. לדבריו שביל באמצע לא מתאים למבנה פנים ארוך, ואם בכל זאת שביל אז שביל בצד שיעניק מראה רך יותר.

איפור: בלוק הזה גוון הבגד הנבחר הוא אפור בהיר וקר, שיכול גם להראות חיוור על גוון עורה הבהיר של נינט, לכן נגיעת הצבע מגיעה דווקא מהאיפור. מראה האיפור הבבחר – שפתיים בגוון אדום בוהק, שהופך אותן לסופר חושניות ודומיננטיות ומקפיץ את כל הלוק. פאוור השתמשה באודם רטרו מאט של מאק בגוון Rubi Woo.
טיפ: כאשר השפתיים דומיננטיות וצבעוניות כדאי מאוד להשאיר את שאר האיפור יחסית נקי בכדי לא ליצור מראה עמוס כבד ומבוגר .

נינט טייב | צילום: שגיא דהרי
נינט טייב | צילום: שגיא דהרי

>> עוד טיפים לשפתיים מושלמות והשפתונים שיעזרו לך במלאכה