7 סדרות מעולות שיעבירו לכן את הזמן בהסגר

צילום מסך מהסדרה "GLOW"
צילום מסך מהסדרה "GLOW"

סדרות שיתנו לך אסקפיזם מוחלט וגם כאלה שיעזרו לך להבין שיש דברים גרועים יותר מחודש בבית. 7 סדרות מומלצות שיעשו לך כיף

88 שיתופים | 132 צפיות

GLOW, שלוש עונות בנטפליקס

הימים הם ימי האייטיז העליזים והשוביניסטיים, שבהם שחקניות מקבלות רק תפקידים של מזכירות וגברים בכלל לא יודעים עדיין מה זה MeToo. אסופה של נשים רנדומליות משלל רקעים, מוצאים, צבעים ומבני גוף מחליטות להצטרף לקבוצת היאבקות בשביל לזרות קצת גירל פאוור על החיים שלהן, והתוצאה מצחיקה ממש, אבל גם מכאיבה ומרגשת. אסקפיזם מושלם עם מלא אופנה של אייטיז, דמויות מעולות (בעיקר דבי וסם) ופוטנציאל התמכרותי כבד.

LOVE, שלוש עונות בנטפליקס

מיקי (גיליאן ג׳ייקובס שגילמה את מימי-רוז ב״גירלז״) היא בחורה שכמה שהיא קולית ככה היא שרוטה. גאס (פול ראסט, שכתב את הסדרה יחד עם ג׳אד אפאטו) הוא בחור שכמה שהוא מכוער מבחוץ הוא יפה מבפנים, טוב אולי לא ממש יפה מבפנים, אבל הוא סחי וחביב ולא מזיק. סיפור האהבה שלהם הוא מחוספס ומשעשע ומתובל בהרבה דמויות משנה מעולות. קהל היעד: כל מי שמתגעגעות ל״גירלז״ (ואפילו בני זוגן, כפי שחלק מאיתנו יעידו), אבל ממש לא רק.

המקום הטוב, שלוש עונות בנטפליקס

קריסטן בל המעולה בקומדייה מוטרפת שתיתן לכן הצצה לעולם הבא. בתחילת הסדרה בל מגיעה למקום הטוב ומהר מאוד מבינה שעל סמך חייה בכדור הארץ, אינה שייכת לשם, היא חוברת לצ'ידי שהיה פרופסור לפילוסיפיה והוא מנסה ללמד אותה איך להיות אדם טוב, כדי להבטיח את מקומה שם. משם הכול מסתבך והופך למשוגע לגמרי, היא וחבריה מגלים לא מעט פאקים במערכת ומנסים לתקן את השיטה לפיה מחליטים מי יילך אחרי מותו למקום הטוב ומי למקום הרע. הסדרה סופר קלילה וכיפית, עם דיאלוגים שנונים, רגעים ציניים ומצחיקים ותפאורה נהדרת.

דברים טובים, ארבע עונות ב-Yes

השחקנית המעולה פמלה אדלון חוזרת בעונה חדשה של הקומדיה בכיכובה, בה היא מגלמת בצורה מדויקת ונפלאה את סאם, שחקנית חד הורית המגדלת שלוש בנות, ונאלצת להתמודד עם קשיי פרנסה, גיל ההתבגרות ואמא סנילית. הסדרה מציגה בצורה הומוריסטית ומופלאה את האמת הלא מדוברת של האימהות והקשיים של אמצע החיים. 

ולמי שאוהבת מתח ופשע:

מרצ'לה בנטפליקס

מרצ'לה היא בלשית אינטליגנטית ואובססיבית עם אינטואיציות חדות במיוחד, שרודפת אחרי רוצח סדרתי שחזר לפעולה אחרי פגרה של יותר מ-11 שנים. כחלק מהחקירה היא מגלה שבעלה בגד בה עם אחת הקורבנות ובהמשך גם נחשדת בעיני עצמה כרוצחת. מרצ'לה עוברת לא מעט טלטלות פיזיות ונפשיות, אך לבסוף מגיעה לפתרון החידה המפתיע.

Unsolved

ב-1996 נרצחו שני הראפרים המפורסמים טופאק וביגי, שני מקרי רצח שלא פוענחו עד היום. הסדרה מציגה הומאז' מעניין ומרתק לסיפור שמאחורי הרציחות וחייהם של טופאק וביגי. הסדרה הנותנת הצצה לעולם הכנופיות של ניו יורק ולוס אנג'לס והחברות בין שני הראפרים שהובילה למותם. לכל מי שאוהבת היפ הופ ומוזיקה וסדרות מתח טובות, לגמרי תיהנה מהשילוב בין השניים.

וגם סרט אחד:

תקועים בחופשה

"תקועים בחופשה" היא קומדיה רומנטית משנת 2014 בכיכובם של מלכי הקומדיות הבלתי מעורערים, אדם סנדלר ודרו ברימור. מסוג הסרטים שמצטלמים בלוקיישן מטורף, הפעם אפריקה. סיפור שמתחיל בדייט מהגיהינום, עובר דרך הרפתקאות מופרעות (כמו שרק אדם סנדלר יודע)  והסוף, כמובן, רומנטי וטוב.