במיוחד ליום האישה: כל הסדרות והסרטים שלא תרצי לפספס

אגם רודברג מתוך "פתחי לי אחותי" | צילום: בועז יהונתן יעקב
אגם רודברג מתוך "פתחי לי אחותי" | צילום: בועז יהונתן יעקב

מהסרט הלא צפוי בכיכובה של אגם רודברג, דרך הסדרה החדשה של קייט וינסלט שכולם מדברים עליה ועד הדוקו שובר הקופות של טיילור סוויפט. המלצות צפייה רותחות והכי גירל פאוור ליום האישה

88 שיתופים | 132 צפיות

יום האישה הבינלאומי חל כמדי שנה ב-8 במרץ, והיריעה קצרה מלהכיל את כל המקומות בהם שורר אי שוויון מגדרי משווע. אחד מהם הוא גם עולם התרבות, בדגש על טלוויזיה וקולנוע. לשמחתנו, משנה לשנה יותר ויותר יוצרות, תסריטאיות, במאיות ושחקניות זוכות להכרה, ויותר ויותר סיפורים נשיים מקבלים במה. אז אם חיפשתן משהו לצפות בו בסוף השבוע או בהמשך החודש ולקבל בוסט של העצמה נשית, הכנו לכן רשימת צפייה עם הסדרות והסרטים שישודרו לכבוד יום האישה בטלוויזיה.

המשטר

דרמה קומית חדשה מבית HBO בכיכובה של השחקנית קייט וינסלט. וינסלט מגלמת קנצלרית במדינה אירופאית בידיונית, שמרגישה שהמשטר שלה במדינה מתחיל להתפורר, ומחליטה להראות לעולם מה המדינה שלה שווה. הכי גירל בוס אולטימטיבית שלוקחת שליטה על המצב, ואם זו קייט וינסלט? זה בכלל נפלא.
מ-3.3 ב-HOT ובסלקום TV

יוצאת מן הכלל (עונה 2)

הסדרה הבריטית החמודה חוזרת לעונה שנייה. אחרי הגילויים המפתיעים בשיאה של העונה הראשונה, בנות ובני החבורה שהתוכנית סובבת סביבה מנסים כמיטב יכולתם לתפקד כבוגרים אמיתיים. ג'ן נרשמת סוף סוף למרפאה, נחושה בדעתה להתייחס ברצינות למסע לחיפוש הכוח שלה – ופוצחת במערכת יחסים אמיתית עם שפיכי (כן, שפיכי), אבל לא הכול הולך חלק. לאחר שהשקיע מאמצים רבים בחיפוש אחר חייו הקודמים, עברו של שפיכי מתגלה לפתע. ג'ן ושפיכי מתקשים למצוא מקום למערכת היחסים שלהם לאחר הפרידה של קארי וקאש. קארי וקאש עדיין גרים בדירה ומנסים להתנהג בבגרות ובכבוד, אך לומדים בדרך הקשה שניתוק של ממש הוא רק אגדה.
מ-6.3 בדיסני פלוס

גברת מייזל המופלאה (עונה 3)

עונה שלישית לדרמה הקומית המעולה מבית אמזון, בניצוחה של היוצרת איימי שרמן פלדינו ("בנות גילמור"). לאחר שתי עונות מוצלחות, גברת מייזל ממשיכה בקריירת הסטנד אפ שלה בניו יורק של שנות החמישים, ומנסה לאזן בין החיים הכאוטיים שלה לבין הבמה, שעליה היא דווקא מרגישה נוח. הסדרה זכתה בפרס האמי ובפרס גלובוס הזהב לסדרה הקומית הטובה ביותר, ותכלס, מי לא רוצה לראות על המסך שלה אישה שמצליחה לנהל קריירה משגשגת תוך כדי שהיא מנהלת אלפי בלת"מים בחיים האישיים?
מ-13.3 באמזון

טיילור סוויפט :The Eras Tour

המלכה, סליחה, טיילור סוויפט, והדוקו שלה ששיגע את העולם ככלל, ואת ישראל בפרט, מגיע לדיסני פלוס. הסרט עוקב אחרי הופעותיה של סוויפט מהטור המצליח ביותר שלה, The Eras Tour, וכולל גם את השיר "קרדיגן" וארבעה שירים אקוסטיים נוספים. כשיצא הסרט לאקרנים הוא גרף יותר מ-260 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם, מה שהופך אותו לסרט הדוקו מתוך הופעה הנמכר ביותר בכל הזמנים. ובינינו, מי לא רוצה לרקוד כמה שעות לצלילי טיילור סוויפט?
מ-15.3 בדיסני פלוס

לעוף על אנה

חברת yes לוקחת חלק ב"שבוע הנערה הישראלית" של עמותת "שוות", ומקדמת את קמפיין העמותה בכיכובה של קים אור אזולאי. הקמפיין יוצג ב-yes+ VOD וב-STING+ וכן בקטגוריה מיוחדת – "ספיישל גיבורות" – שתעלה ב-yes VOD KIDS. בקטגוריה הזו יוצגו סדרות וסרטי ילדים אהובים בכיכובן של נערות ונשים בתפקידים ראשיים, בהם "לעוף על אנה", העוסקת באנה (אנה זק), שסרטון שהעלתה לטיקטוק הופך ויראלי כשאריאנה גרנדה משתפת אותו. היא מתפרסמת בן לילה, צריכה להתמודד עם ההצלחה המסחררת, ומקבלת במקביל אולטימטום ממנהלת בית הספר שלה – אם לא תצטרף למקהלת בית הספר, אחותה תאבד את המלגה שלה לאוניברסיטה יוקרתית.
זמין לצפייה ב-yes

שאהבה נפשי

חברת HOT נערכת ליום האישה פול און: בערוץ סינמה שלוש ובסינמה ארבע ישודרו סרטים על גיבורות שנאבקות על מקומן בעולם גברי. בסינמה שלוש ישודרו הסרטים "בלונדינית בעיר הגדולה", "עצבניות אש" ו-"סיבוב שני", ובערוץ סינמה ארבע ישודרו הסרטים "מייגן לוי", "תתקשרי לג'יין" ו"שאהבה נפשי". בנוסף, ב-HOT VOD תוקדש קטגוריה ייחודית לנשים בקולנוע עד 10 במרץ, עם סרטים שבוימו על ידי נשים מהארץ והעולם ו/או מככבות במרכזן נשים. אנחנו ממליצות על "שאהבה נפשי", בכיכובה של ריי'צל מקאדמס ("ילדות רעות"), המגלמת אישה יוצאת בשאלה שפוגשת את חברתה מן העבר – בה הייתה מאוהבת. הפגישה המחודשת מציתה את הקשר הרומנטי הישן, אך לאור העובדה שאחת יוצאת בשאלה והשנייה עדיין חזקת בדת, השתיים שבויות בקונפליקט.
זמין לצפייה ב-HOT

פתחי לי אחותי

במהלך החודש הקרוב יוצגו בפרטנר TV מבחר סרטים קצרים של יוצרות טלוויזיה ישראליות, שהוצגו בין היתר בפסטיבל הבינלאומי לסרטי נשים בירושלים. אחד הסרטים שאנחנו ממליצות עליהם בחום הוא "פתחי לי אחותי", סרטה של חני אייזנשטיין בכיכובה של אגם רודברג. הסרט מתאר את סיפורם של דויד (אורי בלופרב) ומיכל (אגם רודברג) שנכנסים בפעם הראשונה לחדר האיחוד לאחר חתונתם. אלא כשדויד נועל את הדלת כפי שהתבקש לעשות על ידי הרב שלו, אירועים לא צפויים קורים לפתע בין השניים.
מ-7.3 בפרטנר TV