סבון הגבות שמשגע את הטיקטוק

היילי ביבר | צילום: Valerie MACON / AFP
היילי ביבר | צילום: Valerie MACON / AFP

סבון גבות הפך למוצר הכי ויראלי בטיקטוק בימים האחרונים והוא מככב באלפי סרטונים שמבטיחים שזה הדבר הכי טוב לסידור הגבות. האם ההייפ מוצדק?

88 שיתופים | 132 צפיות

בימים אלו, בהם אנחנו נאלצות להסתובב עם מסכה שעות רבות, הגבות הפכו להיות בין האיברים הכי חיוניים שלנו, וכל הזמן צצים מוצרים חדשים שמבטיחים לעצב את הגבות לבד בבית בצורה הטובה ביותר. בימים האחרונים טרנד סבון הגבות משגע את משתמשי הטיקטוק שלא מפסיקים להעלות סרטונים אודותיו. ממדריכים ועד סרטונים בסגנון הומוריסטי יותר שבעיקר משבחים את המוצר הזה. אז האם הוא שווה את ההתלהבות?

סבוני גבות בגרסאות כאלה או אחרות נראו כבר בשנת 2016, וגם לפני זה אמני דראג ומאפרים על סטים השתמשו בטכניקה הזו כשהיו צריכים לשמור על מראה הגבות בצורה אחידה לאורך זמן. המטרה של סבוני הגבות, שלרוב מיוצרים על בסיס גליצרין, היא ליצור באופן קל ומהיר מראה גבות עבה ופראי. על ידי מברשת שדומה לאפליקטור של מסקרה מסרקים את הגבות כלפי מעלה ומעצבים לפי הצורה הרצויה. הסבון אמור להדביק את השערות בצורה שבה עיצבתן ולהחזיק אותן ככה למשך זמן. היתרון במוצר הוא שגם אם יש לך גבות דלילות אפשר לשחק עם העיצוב וליצור מראה עבה. בשנה האחרונה לכל חברת איפור וטיפוח שמכבדת את עצמה כבר יש את המוצר המדובר, כולל מותגי הטיפוח של אלין כהן ומור ממן. נטע אלחמיסטר ועדן פינס משתמשות במוצר הזה באופן קבוע והוא עוזר להן ליצור את המראה הפראי שכל כך הולך עכשיו.

אז למה דווקא עכשיו משתמשי הטיקטוק התאהבו בו? בחודשים האחרונים טיקטוק נחשבת לאפליקציה שכל הטרנדים מתחילים בה, וכשמישהו מתחיל טרנד כלשהו הוא מתגלגל וגדל ככדור שלג, גם במקרה הזה זה מה שקרה. אחת המשתמשות העלתה סרטון בו היא מראה איך היא מעצבת את גבות וכמו פטריות אחרי הגשם צצו אלפי סרטונים בנושא שקובעים שהוא המוצר הכי טוב לסידור ועיצוב הגבות. אנחנו בדקנו את המוצר של מור ממן, והוא אכן עבד ושמר את עיצוב הגבות כמו שרצינו. אז האם ההייפ מוצדק? כן, למרות שבטיקטוק, כמו בטיקטוק, נרשמת התלהבות יתרה, ובשורה התחתונה מדובר במוצר חמוד ויעיל אך לא משנה סדרי עולם כמו שניתן להתרשם מויראליות היתר שהוא זוכה לה.

@millieleer

Trying soap brows for the first time ???????? #foryoupage #fyp #viral #makeup #brows

♬ original sound – SUNRAE ????

@sophpontin

how i do my soap brows !! i just use any bar of soap and a damp lash and brow comb ????

♬ we should be lovers instead – favsoundds