שבוע האופנה בפריז: צפו בלייב בתצוגה של סאן לורן

קאיה גרבר בתצוגה של סאן לורן | צילום: Gettyimages
קאיה גרבר בתצוגה של סאן לורן | צילום: Gettyimages

היישר מעיר האורות: מותג העל הצרפתי סאן לורן מציג קולקציית אביב-קיץ לשנת 2019. הצטרפו עכשיו לשידור החי

88 שיתופים | 132 צפיות

 

אין פאשניסטה שלא מכירה את בית האופנה האגדי סאן לורן. בית האופנה הצרפתי חביב לא רק על הסלבס אלא גם נחשב כאחד מהמותגים השיקיים ביותר בעולם, כאשר מדי עונה הוא מציג את הקולקציה החדשה בשבוע האופנה בפריז עם כל הטופ מודלס החמות של הרגע על המסלול והסלבס המובילות בשורה הראשונה. השנה צוין עשור למותו של איב סאן לורן, ו-56 שנה מאז היווסדו של המותג. "אופנות דועכות, סגנון הוא נצחי" אמר מי שנותר לנצח אגדת אופנה, עד ימינו אנו.

צפו עכשיו בתצוגה של סאן לורן מפריז

 

קאיה גרבר בתצוגת חורף 2018-2019 של סאן לורן | צילום: Gettyimages
קאיה גרבר בתצוגת חורף 2018-2019 של סאן לורן | צילום: Gettyimages

עוד כתבות מעניינות:
דיקור במקום בוטוקס: סודות הטיפוח של מירי בוהדנה
הכירו את הפאשניסטה הדתיה ששוברת את הרשת 

הרגעים הגדולים משבוע האופנה בניו יורק

ב-1962 הקים מעצב צעיר בשם איב סאן לורן את אימפריית אופנה הנושאת את שמו, אחרי שעזב את תפקידו כמנהל האמנותי של דיור. הפאשניסטות של אותם ימים התאהבו מיד בסגנון החדש והמשוחרר. "כל מה שאישה צריכה כדי להיות יפה הוא אפודה שחורה ושמלה שחורה, ולהיות יד ביד עם הגבר שהיא אוהבת" הוא אחד הציטוטים המוכרים שמעידים על האיש הגדול שהיה. עם השראות החל מהספארי באפריקה ועד מרקש שבמרוקו, גזרות קוטור מרהיבות וחליפות טוקסידו לנשים כבש מהר מאוד איב סאן לורן את עולם האופנה.

בשנים האחרונות קיבל המותג תפנית סקסית עם מעצב האופנה הדי סלימן שנתן לבית האופנה ווייב רוקנרולי, הוריד את השם איב מהמותג, והפך אותו לסאן לורן בלבד. סלימן הבליט אלמנטים מתרבות הרוקנרול והפאנק, השתמש במוזיקאים כמו מרלין מנסון וקורטני לאב כפרזנטורים, ואחראי על כמה מהפרטים האייקונים של המותג, כולל מעיל הפרווה האדום בצורת לב שחביב על ריהאנה, קנדל ג'נר ועוד סלבס.

ב-2016 החליף את סלימן אנתוני ורקלו שהגיע מ-Versus, הקו הצעיר של ורסאצ'ה. וקרלו שמר על הסגנון הרוקנרולי, אך בצורה מעט יותר מעודנת, קלאסית ואפלה, תוך כדי שהוא מטפח דוגמניות כמו קאיה גרבר כמו גם קייט מוס בת ה-44 שנבחרה להיות הפרזנטורית הנוכחית של המותג. ב-2017 צעדה הדוגמנית הישראלית שון לוי על המסלול וכיכבה בקמפיין.

View this post on Instagram

I❤NY

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on