נשיקה צרפתית: מדריך למשתמש

נשיקה צרפתית בצרפת - אין מושלם מזה | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | Ekaterina Pokrovsky, Shutterstock
נשיקה צרפתית בצרפת - אין מושלם מזה | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | Ekaterina Pokrovsky, Shutterstock

למה הנשיקה הצרפתית נקראת כך, מה הופך נשיקה לטובה או לרעה, למה כדאי להתנשק כשלחוצים ועוד פרטים מעניינים על הנשיקה הצרפתית

88 שיתופים | 132 צפיות

1. למה היא נקראת נשיקה צרפתית?

המונח נשיקה צרפתית הוטבע על-ידי האנגלים בשנות העשרים של המאה ה-20, כמילת גנאי שהומצאה על התרבות המתירנית בצרפת.

2. הנשיקה היא מדד חשוב עבור נשים

אחד הפרמטרים החשובים ביותר אצל נשים רבות הוא איכות הנשיקה. לא כולן יודו בכך, אך נשיקה משפיעה על רצונה של האישה בהמשך קשר עם אותו גבר. גבר שמנשק טוב ומשקיע בנשיקה נתפס כגבר חושני, מושך ואפילו טוב במיטה, ואילו גבר שאינו יודע לנשק טוב – לא. נשיקה צרפתית טובה מהדקת את הקשר בין הפרטנרים ועושה חשק להתנשק עוד ועוד. נשיקה גרועה בסיומו של דייט עלולה לסתום את הגולל על המשך הקשר, או לפחות לעשות רושם רע על הצד הנשי.

* האם אתם מנשקים טוב? בחנו את עצמכם וקבלו טיפים לנשיקה צרפתית נכונה>>

3. מה הופך נשיקה לטובה או לרעה?

נשיקה צרפתית גרועה היא נשיקה אגרסיבית, הכוללת הצמדת שפתיים נוקשה ומהירה מדי, החדרת הלשון בגסות לפה של הפרטנר, "בליעת" השפתיים של הפרטנר, מציצת הלשון, העברת רוק וחוסר עדינות באופן כללי.

בניגוד למה שנראה בסרטים רומנטיים ואחרים, נשיקה צרפתית טובה היא לא פשוטה לביצוע ומצריכה סוג של "משחק מקדים". השלבים כוללים, פחות או יותר, הצמדה הדרגתית של השפתיים – התקרבות איטית, רפרוף של השפתיים על שפתי הפרטנר/ית, נשיקות קטנות, פתיחת פה הדרגתית המאפשרת הכנסת הלשון, גישוש הדרגתי של הלשון לכיוון לשונו של הפרטנר/ית, ורק אם נוצר חיבור טוב וההרגשה הכללית טובה, אפשר לזרום ו"לשחק" עם הלשונות.


נשיקה צרפתית טובה נעשית בהדרגה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב | Olga Reutska, Shutterstock

4. נשיקה צרפתית יכולה להשתפר

כאמור, נשיקה צרפתית אינה פשוטה לביצוע, ולעתים מרוב התרגשות או מבוכה, הנשיקה הראשונה (והשנייה והשלישית) עלולה להיות צולעת. החדשות הטובות הן שעם קצת תרגול ותשומת לב לתגובות הצד השני, אפשר להשתפר.

* קראו גם: מה הנשיקה של הגבר אומרת עליו? בואו לגלות>>
* עוד ב-ZOOG: טעויות שגברים עושים במיטה

5. נשיקה צרפתית שורפת קלוריות

נשיקה של דקה תגרום לכם לאבד 6 קלוריות שלמות. זה אמנם לא הרבה, אבל גם זה משהו (במיוחד אם הפעילות הגופנית היחידה שאתם עושים היא להרים ולהוריד את השלט של הטלוויזיה).

6. נשיקה צרפתית יכולה להרגיע

נשיקה צרפתית גורמת להעלאת רמות האוקסיטוצין שמרגיע את הגוף, וכן משחררת במוח חומרים מועילים בשיכוך כאבים, כך שאם כואב לכם משהו או שאתם מרגישים מתוחים ומודאגים – כדאי לבקש מהפרטנר נשיקה צרפתית טובה לפני שאתם רצים לארון התרופות.