נשות עסקים 2018

ריכזנו עבורכם נשות עסקים מתחומים שונים שבלטו בסגנונם הייחודי וסומנו כהשראה טובה לשנה החדשה!

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

קרן ניב טולדנו

מעצבת פנים, בעלת סטודיו בוטיק לעיצוב פנים, המתמחה בתכנון בתי יוקרה למשפחות, דירות ופרויקטים לעסקים בארץ ובחו"ל

מה מייחד את משרדך?

"כל פרויקט הינו בבחינת מלאכת מחשבת עבורי, הוא מזמן מפגש אישי ואינטימי שלי עם הלקוחות, מאפשר דיאלוג רציף והקשבה לטעמם וסגנונם האישי, לצרכים, לרצונות וגם לחלומות שלהם ואת כל אלה אני מתרגמת ברגישות רבה לסיפור שאני מספרת בחלל. בתהליך העבודה שלי, אני מקפידה לאזן בין הפרקטי והפונקציונלי, לבין היפה המעוצב והאסתטי. אני מאמינה שידע טכני, הבנה של חומרים והיכרות עם מגמות חדשניות בעיצוב פנים, לצד ראיה כוללת של שיקולי זמן, מקום ותקציב הם הבסיס לכל פרויקט מוצלח וזה הערך המוסף אותו אני מביאה ללקוחותיי".

מהו הקו העיצובי שלך ומה תהליך  העבודה בסטודיו?

"הסטודיו מאופיין בסגנון עיצוב אקלקטי חם ומוקפד, שימוש בחומרים טבעיים ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר המשלימים את התחושה בחלל. תהליך העיצוב מותאם לכל פרויקט, תוך ליווי אישי משלבי התכנון המוקדמים, גיבוש הקונספט העיצובי, בחירת החומרים, אנשי המקצוע והספקים השונים, פיקוח עליון ועד להלבשה והעמדה סופית בחלל".

באילו חומרים את עושה שימוש בעבודותיך?

"יש לי מקום של כבוד לחומרים בעבודות שלי, בניגודים המשלימים שבין חומרים חזקים כמו עץ, ברזל, פליז ואבן טבעית, לבין בדים טבעיים, קטיפות ועורות רכים. אני אוהבת להכניס את הטבע כהווייתו בתשתיות: בקירות, ברצפות ובתקרות, משלבת בפרטי התאורה את המתכות והקריסטלים ואת המשחק בצבע אני שומרת לפרטי ההלבשה".

מה האני מאמין שלך?

"אני מאמינה בטיפול בשכבות ובתרומה של כל שכבה לתמונה הכוללת: קירות רצפות ותקרות, ומעל זה פרטי ריהוט, טקסטיל, תאורה ואקססוריז. כמובן במינונים מדויקים".

מהיכן את שואבת השראה?

"כמעצבת אני מרבה לנסוע ברחבי העולם לצרכי תערוכות ומסעות רכש ללקוחותיי, אני מקפידה לבקר דווקא בעיירות קטנות ובכפרים, שם החיבור לאורח החיים של המקומיים מרתק אותי. מהמפגש הבלתי אמצעי הזה עם אנשים ועם חומרים אני שואבת
את ההשראה. אני מקפידה להישאר מעודכנת במגמות חדשות, ובחיבור המתבקש בין עולם עיצוב הפנים לעולם האופנה, התעשייה והלייף סטייל".

עבודותיה של קרן ניב טולדנו זכו לפרסומים בספרי אדריכלות ועיצוב ובמגזינים נחשבים, הם מאופיינים בשפה עיצובית הרמונית ומידתית, בשילוב הסגנונות השונים תוך שמירה על קו עיצובי על-זמני, התוצאה היא חללים אלגנטיים ומדויקים, מרובה שכבות עומק ועניין, ועשירים מבחינה ויזואלית.

אומרים על קרן שהמפגש הראשוני עמה הוא מאוד ישיר, בלתי אמצעי, חם ונוגע, ובו נוצרת קרבה עם הלקוחות והבנה שכל פרויקט הוא בבחינת עולם ומלואו עבורה.

אהוד 55, כפר האורנים    052-5008899

פייסבוק  Keren Niv Toledano – Interior Design

www.kerennivtoledano.com

צילום קרן ניב טולדנו:  גבריאל בהרלייה

 

 

עו״ד מירב פלדה

עורכת דין ומגשרת בתחום דיני המשפחה והירושה. בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת ת"א, ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן

מה הוביל אותך להיות עורכת דין?

"מה שגיבש אצלי את ההחלטה ללמוד משפטים הוא מקרה אישי של תאונה טראומטית שעברתי בשנות ה-20 לחיי. ידעתי שנגרם לי עוול, והרגשתי חוסר אונים בחוסר היכולת שלי לתת שם למה שקרה, להאשים ולעמוד על זכויותיי.

החלטתי ללמוד משפט וחוק, וללמוד בעצמי מה נכון ומה מגיע לי, וכיצד לפעול במצבים ואירועים שמזמנים לנו החיים. המקרה האישי שלי היה "טריגר" לבחירה במקצוע, המקרה האישי של כל לקוח ולקוח, והרצון לעזור ולפתור עבורו את המשבר אליו נקלע, גורם לי לבחור במקצוע כל יום מחדש".

אילו שירותים משפטיים משרדך מעניק?

"המשרד מטפל בכל האספקטים הנוגעים לניהול ופתרון סכסוכים בתוך המשפחה, לרבות סכסוכי גירושין, הסכמי ממון, הסכמי הורות, הסכמי טרום נישואים, חלוקת רכוש, סכסוכים עסקיים בתוך המשפחה, העברה בין דורית, הגירה וחטיפת ילדים, ענייני משמורת ומזונות, מאבקי ירושה, עריכת צוואות, וכל הנוגע לענייני אפוטרופסות, לרבות עריכת והפקדת ייפוי כוח מתמשך".

למה דווקא דיני משפחה וירושה ?  

"תמיד הייתי אדם של אנשים ובעלת יכולת להשפיע, להסתכל על דברים אחרת ולסייע ברגעי משבר ולחץ.

כעו"ד בתחום המורכב של דיני משפחה וירושה, אני משתמשת ביכולות האישיות שלי על מנת להרגיע את הרוחות, להביא את הצדדים להידברות, בשאיפה לפתור את הסכסוך מחוץ לכותלי ביהמ"ש, הגם שלעיתים אין מנוס מניהול הליך משפטי בבתי המשפט עד לסיומו בין בפשרה בין בפסק דין.

אחד הדברים שמסבים לי אושר רב זה לפגוש את לקוחותיי לאחר תקופה ולראות שהם במקום אחר בחיים, שטוב להם ולדעת שהיה לי חלק בדבר.

3 עצות חשובות למי שעומד בפני הליך גירושין?

  1. בשום מקרה אל תערבו את הילדים בפרטי הסכסוך בינכם. אתם אמנם עומדים בפני פירוד מבן הזוג אך תישארו משפחה עבור הילדים לעולם.
  2. קבלו תמיכה רגשית. צריך להבין שהליך פירוד מבן זוג הוא הליך קשה מנשוא מהבחינה הרגשית. כל מערכת הביטחון שבן/בת הזוג בנו במשך שנים מתמוטטת למול עיניהם, לכן חשוב לקבל תמיכה רגשית, לא לעבור את זה לבד.

 

  1. התייעצו עם עו"ד בתחום דיני המשפחה, תבינו מהם זכויותיכם, מה האפשרויות ומה הפתרונות האפשריים. קחו בחשבון שלכל מעשה/אמירה שלכם עלולה להיות השלכה משפטית.

 

טיפ לקוראים: "תבחרו להתייחס למשבר כהזדמנות לשינוי וצמיחה".

החושלים 4, הרצליה פיתוח    09-7778900    merav@plada-law.co.il

 

בית האופנה נונה מרקל 

בית אופנה יחידי המחזיק אופנה עילית נשית, המייצג מותגי אופנה יוקרתיים בינלאומיים

השם ״נונה מרקל״, משדר יוקרתיות אופנתית אירופאית וזה בדיוק מה שיש בו. בית האופנה הייחודי Nona Merkel, הינו אחד מהבוטיקים הותיקים בתחומו בישראל, ומייצג מותגי אופנה יוקרתיים  בינלאומיים, גיזרות נשיות מחמיאות ובדים באיכות גבוהה ביותר. רשימת המותגים כוללת:

Basler Betty Barclay, ו-Tuzzi. Malvin, Monarri, Mac, Mark Aurel,  Rich & Royal ועוד… גם השנה אביב-קיץ 2018 נוספים מותגים של ״נונה מרקל״.

עדנה מרקל, דור שני למייסדים, ממשיכה את הפעילות האופנתית של הוריה ומתאימה אותה למאה ה-21.  נונה מרקל הינו מוסד עם אווירה מקצועית, משפחתית. "אני מכירה כל לקוחה באופן אישי וכשאני בוחרת קולקציות אני רואה לנגד עיני את לקוחותינו״.

מתי הוקמה החנות ומה יחודיותה?

החנות הוקמה כ- 30 שנה ע״י אמה של עדנה נונה מרקל, והינה מוסד מוכר ואהוב, עם קהל לקוחות נאמנות כגון: נשות עסקים, נשות חברה, רואות חשבון, שופטות רופאות, עורכות דין ונשים שאוהבות אופנה.

לחנות מגיעות נשים שאוהבות לבלות בה שעות, בזכות היחס החם והאישי. כל עונה אני דואגת לחדש ולהוסיף מותגים חדשים. בבית האופנה, נמצאת כל יום תופרת הבית אשר מבצעת תיקונים לנוחיות הלקוחות. בית האופנה מציע שלל פריטי יבוא של מותגים נבחרים מאירופה, באיכות גבוהה, עם גזרות מחמיאות שמתאימות ליום וגם לערב, במידות מ-36 עד 48. "אני מחזיקה דגם אחד מכל מידה, כדי שתשארי מיוחדת ובלעדית".

מהם הטרנדים החמים של חורף  2018?

״ז'קטים, סוודרים, קרדיגנים, מעילי 3/4, מכנסיים, חולצות ואקססוריז מובחרים. כשלקוחות שגרות בבירות אירופאיות נכנסות לבית האופנה ומתלהבות מהקולקציות המיוחדות ומבחירותיי, אני חשה מוחמאת. אני בוחרת כל בגד ומותג, ממיטב הקולקציות הטרנדיות מאירופה, ומתצוגות האופנה בחו"ל, אומרת עדנה מרקל בגאווה. אני מתאימה את האופנה האירופאית לצרכי האשה הישראלית ולאקלים בארץ״.

שעות פתיחה: ימי א׳-ה׳ 10:00-18:00, יום ו׳ 10:00-14:00

חניה חינם במקום, ניתן לתאם פגישה לסטיילינג אישי ללא עלות.

דיזינגוף 255 ת"א, טלפונים: 03-5467263, 054-4517748 עדנה מרקל

Edna Merkel Nona Merkel פייסבוק  החל הסייל השווה לקולקציית החורף!

 

עינת אשל

בעלת מכון לטיפולי אסתטיקה מתקדמים

 

איך התחילה ההתמקצעות שלך בתחום? 

"מאז ומתמיד הייתה לי אהבה גדולה לאסתטיקה, עוד כנערה מתבגרת שהקפידה על טיפולי פנים באופן אדוק. מיד עם סיום לימודי תואר ראשון קיבלתי הצעת עבודה כמנהלת מכירות בחברה בינלאומית מובילה המייצרת מיכשור רפואי אסתטי.

במהלך העבודה טסתי לכנסים רפואיים בחו"ל, הדרכתי, הרציתי מול רופאים והייתי שותפה מלאה בתהליך הפיתוח של המכשירים. למעשה, התמקצעתי בתחום הזה ברמה הכי גבוהה ומדויקת שיש. שם הבנתי שהייעוד שלי הוא

לפתור בעיות עור ולגרום לנשים בפרט ואנשים בכלל, להרגיש טוב עם עצמם. עבדתי שם מעל עשר שנים וסיימתי בתפקיד סמנכ"לית שיווק ובמקביל פיתחתי את הקליניקה הפרטית שלי – הבייבי שלי".

מהן שיטות הטיפול בקליניקה?

"אני מאמינה מאוד בשילוב של טכנולוגיות מתקדמות בטיפולי פנים וגוף. כל מטופלת מגיעה אליי קודם כל לפגישת ייעוץ, במהלכה אנו עוברות יחד על הרקע הטיפולי והרפואי ואני מבינה לעומק מה מטרת

הטיפול בעיניה. ואז אני מתכננת עבורה תכנית טיפול מותאמת אישית ויוצאים לדרך".

 

מה מייחד את השירות שאת מעניקה ללקוחותייך?

"אני עוסקת שנים רבות בתחום האסתטיקה לצד רופאים מהשורה הראשונה ולא מפסיקה לרכוש ידע מקצועי כל הזמן. חשוב לי להיות חדשנית ומעודכנת ולהעניק ללקוחותיי טיפול אישי, מקצועי, איכותי ומתקדם".

איפה נראה אותך בעוד 5 שנים?

"כרגע אני עובדת במרץ על פרויקט חדש שאני מנועה מלהרחיב עליו ויש עוד כמה בתכנון. הראש שלי כל הזמן חושב קדימה, על המוצרים הבאים, המכשירים הבאים. שווה לחכות ולהתעדכן".

טיפ לשמירה על עור יפה ובריא

"לתחזק את העור מגיל צעיר, להשתמש בחומרים פעילים איכותיים ומותאמים אישית ולהיזהר ככל האפשר מהשמש. גם עור שנראה נהדר וללא פגמים, קל להרוס עם טיפולים לא מתאימים".

פייסבוק  עינת אשל – טיפולי אסתטיקה מתקדמים

einateshel_cosmetics  אינסטגרם. 054-8018308    צפון תל אביב

 

נרקיס שלוים

נרקיס שלוים – מטפלת, מאמנת ומנחת סדנאות בתהליכי צמיחה והתפתחות אישית לקבוצות ויחידים, מפתחת כלים למודעות והעצמה אישית‏‏ ו‏‏יצירה‏. בוגרת לימודי תעודה ‏‎Life Coaching‎‏, במ.י.ל. המרכז הישראלי לניהול‏.

מובילה בתחום העצמה אישית למנהלים – מומחית בזיהוי חסמים, הקמת מערך שיווק, התפתחות אישית בארגון, יעוץ שיווקי, התגבשות העצמיות הארגונית "להיות יחיד ומיוחד בדרכך", באופקים השיווקיים לצד ההתפתחות האישית בארגונים.

 

ספרי מעט על סדנאות העצמה שאת מעבירה?

מי אני מאחורי המסכה? – סדנה יצירתית המכוונת את האדם להכיר במסכות אשר עטה על עצמו במשך השנים ולשחררן.

התחלה חדשה – מאפשרת למשתתפים, להסיר את חששם מהתחלות חדשות, עבודת מודעות ושחרור כבלים המעכבים אותה.

כסף – טיפול רגשי-קבוצתי  המדבר על פחדים שלנו המסתתרים סביב המושג כסף. סדנא המאפשרת ביטוי אישי, באופן מעשי ויצירתי, לכל הקשור סביב נושא הכסף.

נשיקות – סדרת מפגשים לנשים המאפשרת הכרת הסודות להגשמה עצמית (42) ולימוד מעמיק של הדרך האישית של כל אחת, להגשמה דרך עבודה פנימית בקבוצה.

 

מהן הסדנאות למנהלים ולקבוצות עבודה בארגונים?

להיות הראשון- סדנא למנכ"לים ולדרגות ניהול בכירות בארגון מציבה תנאים אופטימליים למנהל, לשחרר את התלות בדרגי ביניים בארגון. התמודדות עם מצבי לחץ, מתוך הארגון ומחוצה לו, בדרך שאינה משנה את יחסי הגומלין ביניהם.

אסרטיביות – כיצד להתמודד עם חרדה אירגונית? מה בין אסרטיביות לדרכי פעולה הנובעות מחרדה בתוך הארגון? שימוש בכלים רוחניים ומעשיים.

קבוצה פתוחה – טיפול בחסמי תקשורת בתוך קבוצות עבודה/צוות בארגון, ויצירת תקשורת פתוחה בדרך המתאימה למשאב האנושי ולדינמיקה הקבוצתית.

מהו תפקידי בארגון? – הסדנא מסבירה ומחדדת את השוני בין
ה "טייטל", לבין המשמעות האנושית של האדם בתוך הארגון, מחברת בין אנשים, יוצרת שיתופי פעולה מדוייקים, מגדילה ומרחיבה את הפריון ביניהם.

 

ספרי לנו על ערכת הנשיקות שפיתחת?           

״ערכת הנשיקות שפיתחתי, מורכבת מ-42 סודות להגשמה עצמית ושובר מתנה – מסר אישי בנשיקה. הערכה תומכת בך בקבלת החלטות, לפני כל דבר חשוב שיש לך, את בוחרת נשיקה אחת מהערכה, והיא עוזרת לך להגיע להחלטה אמיצה".

הנשיקה שתעזור לך לקבל החלטה נכונה!

אשה יקרה

״כשהיקום נותן לך מתנה כה גדולה, האם תסרבי לה?

מה יש בנשיקה שיכול לפתוח בך עולמות שלמים?

האם זאת רק נשיקה או תובנה לחיים?

הנשיקות מעצימות ומעלות בך הרבה שאלות.

האם הנך מוכנה לקבל את מה שאת כה רוצה?

אם כן?… זהו הזמן הנכון לך!

קראי כל נשיקה ונשיקה בקפידה וצאי לדרך..

טיפ עבורך – בחרי נשיקה כשאת מרגישה חסומה״.

 

נרקיס שלוים – מטפלת, מאמנת ומפתחת כלים למודעות והעצמה

למידע, הזמנות ופרטים נוספים התקשרו לטלפון: 054-4532568

narkis.shloim פייסבוק

 

שיא חדש של יעילות בליחוח כל סוגי העור על ידי החומצה ההיאלורונית המשולשת

הבלעדית לסוטיס פריז

התוצאה: 1. הידרטציה עמוקה לעור 2. טשטוש קמטים 3. הרמה ומיצוק

בסדרה 3 מרכיבי מפתח: • חומצה ההיאלורונית במשקל מולקולרי נמוך לפעולה בעומק העור

  • חומצה היאלורונית מולקולרי גבוה לפעולה על פני העור • תמצית הפטנט הבלעדית ״בולטוס 5001״ המהווה

בוסטר להעצמת הסינתזה של החומצה ההיאלורונית הטבעית בעור

סוטיס מותג הקוסמטיקה הבינלאומי הצליח לפתח תכנית הידרטציה עוצמתית להענקת לחות אופטימלית מיידית ומתמשכת לעור הפנים.

באמצעות חומצה ההיאלורונית משולשלת!

התכנית מציעה מוצרים לטיפול אישי ביתי וכן

טיפול במכון אינטנסיבי ע"י קוסמטיקאית סוטיס.

החומצה היאלורונית הינה בעלת תפקיד מפתח בתהליכי הידרטציה כיוצרת מאגר הלחות הגדול ביותר של העור  וכ״ארכיטקטית״ התורמת למראהו המלא, החלק והאלסטי.

הודות ליכולתה לקשור מולקולות מים עד 1000(!) ממשקלה היא מהווה ספוג אמיתי התורם ללכידות, לצפיפות, ללחות ולגמישות של העור ותומך בסיבי האלסטין והקולגן.

סוטיס בחרה בנגזרות חומצה היאלורונית – במשקל מולקולרי נמוך לחדירה לעומק העור, במשקל מולקולרי גבוה לפעולה על פני העור ובשילוב תמצית  פטרית הבולטוס 1055 ומרכיבים פעילים משלימים המוכחים מדעית, לשיפור הפעולה הבינתאית באפידרמיס, לשיקום, להפעלה מחדש ורגנרציה של מנגנוני
הלחות של העור.

הניסויים המתקדמים של סוטיס הראו כי תמצית הפטנט הבלעדית 'בולטוס 1055' משמשת כבוסטר המעצים את הסינתזה של החומצה ההיאלורונית בדרמיס ב-29% ובאפידרמיס ב-23%. טיפול אחד במכון מביא לתוספת
71% לחות.

יפה בירנפלד, נציגה בלעדית של סוטיס בישראל, מזמינה אותך לשמור על עורך ולהראות נפלא בכל גיל.

להפניה לקוסמטיקאיות  ברחבי הארץ:  03-6290710

למרכז סוטיס בישראל  בהנהלת יפה בירנפלד  03-6293007 דיזנגוף סנטר, תל אביב כניסה שער 4 או 6

www.sothys.co.il  info@sothys.co.il
בקרו אותנו ב- פייסבוק

סוטיס ישראל  באינסטגרם:  s@sothys_israel