נשות עסקים 2018

״לרגל יום האשה הבינלאומי, לפניכם אסופת כתבות על נשים מעוררות השראה המספרות על הדרך שסללו עד להצלחתן הגדולה!״

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

ליאת דביר – רותם

עיצוב ואדריכלות פנים הפונה ללקוחות בעלי הערכה עמוקה ליצירתיות ומקוריות, שיודעים לזהות איכות, ערכים וסגנון אישי.

 

ספרי לנו קצת עליך

"אני ליאת, מעצבת פנים קריאטיבית ומנוסה, הבונה "גשר" בין הפונקציה לאסתטיקה, בין החלל והמבנה, לפנטזיה של המזמין. עיצוב ואדריכלות פנים הפונה ללקוחות בעלי הערכה עמוקה ליצירתיות ומקוריות, שיודעים לזהות איכות, ערכים וסגנון אישי".

 

איך התחלת את דרכך המקצועית?

"למדתי עיצוב בסדנא לעיצוב ואדריכלות של האדריכל אליעזר פרנקל. האווירה הבלתי שגרתית במוסד זה, תרמו לי רבות ליצירה האמנותית והאדריכלית, הסדנא העניקה תחושת חופש ליצור וגם למורים הססגוניים היתה תרומה נכבדת בהכשרתי כמעצבת יוצרת.

במהלך לימודיי זכיתי במלגות הצטיינות של קרן תרבות אמריקה-ישראל".

 

מה יחודי בשירות שאת מעניקה? 

"אני מומחית באיתור ומימוש פוטנציאל של דירות ובתים ישנים. מתרחקת מקלישאות וטרנדים, מנסה להבין מה חשוב ללקוחותיי, ומובילה אותם בעזרת הניסיון, הידע והיצירתיות שלי להגשמת חלומם.

חשוב לי לתכנן פתרונות מדוייקים אשר ישרו על לקוחותיי אוירה טובה וכייף לחזור הביתה, למקום שיעטוף אותם בנוחות, אינטימיות ובסגנון חיים אישי שישקף אותם.

בכל פרויקט אני משתדלת למתוח את גבולות הפתרונות הפונקציונליים והעיצוב, איני חוזרת על אותו עיצוב, אלא מחפשת שפה חדשה, חומרים והשראות שייחדו את אותו בית או דירה,  כך אני שומרת לאורך הרבה שנות יצירה על רעננות והתחדשות".

ספרי על רגע מכונן שזכור לך במיוחד בקריירה?

"ההבנה שחלק לא מבוטל מעבודה עם אנשים, בתכנון ועיצוב, כלל לא קשור לתכנון. לרוב המאמץ המושקע רגשי, ויכולת המעצבת להכיל את חששות לקוחותיה. לכן החיבור שלי לפרויקט אותו אני מתכננת משקף גם את חיבורי לאנשים עבורם אני מעצבת".

 

איפה את רואה את עצמך בעוד 5 שנים?

"ממצבת את משרדי כסטודיו ליצירת בתים ודירות ייחודיים, תוך הבנה שיש לעדכן כיום את המושג "בית", במציאות משתנה של יוקר מחייה ועלות מ"ר למגורים בערים.

איכות החיים כיום נקבעת עפ"י איכות ההשקעה בכל מ"ר ולא על ידי כמות המטראז'. המומחיות שלי הינה לתכנן ולעצב חללים התפורים למידות, לצרכים ולתקציב לקוחותיי" .

 

מה ה'אני מאמין' שלך?

"אני מעניקה חשיבות עליונה לאור ולתאורה נכונה ועדכנית בעיצוב פנים. מיקום התאורה באופן מחושב, משמש כמפתח חיוני לעיצוב ויצירת חלל.

גם הגופים שנבחרו בקמחי תאורה יוצרים חלוקה לאזורים בבית ונותנים דגשים

לפריטים ואיכות אור פונקציונלית, החשובים לאיכות החיים היומיומית".

 

עיצוב פנים – ליאת דביר-רותם | Dvirotem design

סטודיו – חנקין 52, הוד השרון  |  טל׳:  052-3070226

www.dvirotem.co.il

פייסבוק   Dvirotem design & Architecture

צלמת תמונת: המעצבת – סמדר כפרי |  צילום פרוייקטים: ניצן הפנר