נשות העסקים 2019

הכי מעוררות השראה
הכי מעוררות השראה

גם השנה ריכזנו עבורכן רשימה מכובדת של נשות עסקים מעוררות השראה מתחומים שונים, שבלטו בסגנונן הייחודי וסומנו כסיפור הצלחה

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

זהבית שיר גרטי

מעצבת פנים, נשואה, אימא לשלושה בנים ולבת שקיבלתי במתנה

זהבית שיר גרטי
זהבית שיר גרטי

טיפ חשוב להצלחה:

"לשאוף גבוה ולא לפחד (מקסימום זה יצליח), לאהוב ולהאמין במה שאת עושה"

ההתחלה: 

"תמיד אהבתי אסתטיקה ונמשכתי לתחומי עיצוב שונים, כמו גרפיקה ועיצוב אופנה. שנים רבות אף ניהלתי עסק בענף האופנה. בסוף שנות ה־40 שלי הרגשתי שאני חייבת שינוי ועניין והחלטתי להתמקד בעיצוב פנים, חלום ילדותי. הסגנון העיצובי שלי הוא נטול זמן. אני אוהבת חומרים טבעיים, שילוב של ישן עם חדש, אלגנטי עם כפרי. אני שואפת שבסוף פרויקט תהיה תחושה של התחדשות ושינוי לצד חמימות ביתית ופונקציונליות".

המשרד שלי:

"עיצוב פנים מבחינתי הוא שילוב של כמה אהבות שלי: המפגש עם הלקוחות, לחלום ולדמיין יחד איך ייראה התוצר הסופי, ההתלבטות, ההתרגשות, האחריות שיש לי ליצור עבור משפחה את הקן החמים שממנו ישאבו אנרגיה טובה, תהליך העיצוב, השיפוץ, בחירת הצבעים, הבדים, תכנון התאורה, קניית הרהיטים והאביזרים. כל פרויקט ממלא אותי מחדש בהתרגשות כאילו זה הפרויקט הראשון שלי".

החלטה משנת חיים שלקחתי:

"למקם את המשרד שלי בבית. השקט, החממה המשפחתית, בתוכה יש לי אי קטן שהוא רק שלי – פינת העבודה שלי, שבה אני חושבת, חולמת, מחפשת השראות, מתכננת. בהמשך לעבודתי כמעצבת פנים התחלתי ללמוד פיסול וציור, דברים שתמיד אהבתי לעשות ובהם אני מרשה לעצמי להיות משוחררת וליצור מהבטן".

קצת עליי

ספר אחרון שקראתי: "'אבני הסליחה' של לורי נלסון ספילמן".

סגנון לבוש בשעות הפנאי: "שילוב פריטים עם דגש על נינוחות, אלגנטיות נונשלנטית. סניקרס אופנתיות או נעלי עבודה".

יעד לחופשה: "חופש אמיתי עבורי זה יוון. שילוב של שמש, ים ואוכל טוב".

איתי בכל מצב: "גלוס".

050-7300315 | zehavitsg@gmail.com

 

מתת פלסנר

בת 46, גרושה ואימא למיכאלה ואיילה, עורכת דין ומגשרת בתחום דיני המשפחה והגירושין

מתת פלסנר
מתת פלסנר

טיפ חשוב להצלחה:

חשוב להאמין בעצמנו, הכול אפשרי. לשמור על אותנטיות, להוקיר תודה מדי יום ולהתמקד בחיובי, להיות בנתינה ולנהוג בחמלה ובאמפתיה כלפי האחר, ליהנות מהדרך, להקפיד על הפוגות, לעצור לרגע כדי להתבונן, להבין ולתכנן את המשך הדרך.

ההתחלה: 

“עוד משחר נעוריי התחברתי לעשיית צדק ועזרה לאחרים. בשנה ב׳ ללימודי משפטים באוניברסיטת תל אביב הבנתי שעולם דיני המשפחה הוא העולם שלי, אהבה ממבט ראשון. ב־1999 הוסמכתי כעו“ד. בהתחלה הייתי שכירה ובהמשך סללתי את דרכי כעצמאית, דרך שאני מברכת עליה, אף שהיא לעתים מאתגרת. הייצוג בבית המשפט לצד ניהול הליכי גישור בגירושין הם שליחות אמיתית, כזו המאפשרת לשנות חיים של אנשים“.

המשרד שלי:

“במשרד שהקמתי פועל צוות של חמש עורכות דין, שאני בראשן, על מנת ליצור מציאות חיים טובה יותר ללקוחות המשרד. אנו שמות לנגד עינינו את טובת הילדים לפני הכל, וזו נקודת הפתיחה לניהול כל מערכה משפטית. המומחיות שלנו היא להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי. אתגרים משפטיים הם הכוח המניע ולב העשייה של המשרד. כך, אנו זוכות לפריצות דרך ולפסיקות תקדימיות“.

החלטה משנת חיים שלקחתי:

“בשנת 2001, כשהייתי עורכת דין שכירה, עליתי על מטוס לסן פרנסיסקו. התאהבתי והחלטתי ללכת בעקבות הלב. בהמשך, לאחר שהתחתנו ועברנו לגור בבוסטון, הייתה לי הזדמנות להיות עוזרת הוראה בקורס פסיכולוגיה חיובית באוניברסיטת הרווארד, התנסות של פעם בחיים. עם שובי ארצה הקמתי את המשרד, זה הרגע שבו התחלתי את דרכי העצמאית“.

קצת עליי

ספר אחרון שקראתי: “'סוד האושר הפנימי' מאת ניסים אמון".

סגנון לבוש בשעות הפנאי: "קז’ואל, בעיקר ג’ינס וכמובן בגדי ספורט ונעלי ריצה לאימונים".

זמן פנוי: “נהנית מזמן איכות עם בנותיי ועם חברות. אני אוהבת לרוץ ולשחות. לומדת טרילותרפיה, מיינדפולנס ומתרגלת מדיטציה. לאחרונה קיבלתי פינה קבועה בתוכנית ‘משפחה פלוס’ בערוץ 13".

איתי בכל מצב: "בושם Absolu de Parfum של קלואה"

plesner-law.co.il | לינקולן 20, תל אביב | 03-6246224

איפור ושיער: הולי

 

עו"ד ג'ני חבשי

בת 36 מתל אביב, בעלת משרד המתמחה בליטיגציה אזרחית ומסחרית, דיני תעבורה ומקרקעין

עו"ד ג'ני חבשי
עו"ד ג'ני חבשי

טיפ חשוב להצלחה:

“לא לחשוש להיות את, לפרוץ גבולות ולעשות את כל מה שדרוש כדי להגשים את עצמך, גם אם זה כרוך בלקבל החלטות מורכבות ולהוציא אותן לפועל. על מנת להגשים חזון – עלייך לבוא עם חזון“.

ההתחלה: 

“התחלתי את הקריירה המשפטית בגיל 29 בעקבות סמינרים משפטיים ייחודיים בארצות הברית ובג’נבה שבשוויץ, ואני ממשיכה לפתח אותה כל הזמן“.

המשרד שלי:

“המשרד עוסק בתחומים חברתיים רגישים, כאלה הנוגעים לאזרח בחיי היומיום כמו למשל דיני בנקאות הכוללים רישומים שליליים במאגרי המידע הפיננסיים. כל לקוח אצלנו מקבל מענה הולם התואם את הערכים אשר הצבתי לעצמי כאשר הקמתי את המשרד“.

החלטה משנת חיים שלקחתי:

“המהלך המשמעותי בעיניי הוא יציאה לעצמאות והקמת משרד עורכי דין הנותן מענה הולם לסוגיות רגישות בחייהם של אזרחים בישראל. ההעצמה האישית והנשית שלי באה לידי ביטוי במלוא עוזה כשיצאתי לעצמאות אישית ועסקית“.

קצת עליי:

ספר אחרון שקראתי: “’תובענות ייצוגיות’. לא זוכרת מתי קראתי ספר שלא קשור לעולם המשפט״.

סגנון לבוש בשעות הפנאי: “כל פריט שמרגיש לי שזו אני“.

זמן פנוי: “רכיבה על אופניים, ספורט אתגרי כמו סקי, מוזיקה, ים ושמש“.

איתי בכל מצב: "Mademoiselle של קוקו שאנל".

habashi-law.co.il | קיבוץ גלויות 34, תל אביב | 052-6023388
איפור: סבטלנה זסלבסקי | שיער: ג׳ניפר אוחיון

 

אירית אושר

בת 52, בעלת קליניקה לקוסמטיקה רפואית, נשואה, אימא לשלושה

אירית אושר
אירית אושר

טיפ חשוב להצלחה:

"תגרמו לדברים לקרות, תתמקצעו במה שאתם עושים ותדאגו להתחדש כל הזמן. בתחום שלי חשוב להיות בקדמת הטכנולוגיה".

ההתחלה: 

"עוד בצעירותי נמשכתי לתחום האסתטיקה והיופי. בגיל 22 כבר הקמתי את מכון הקוסמטיקה הראשון שלי וכשהפכתי לאימא סגרתי אותו כדי להתמסר לגידול הילדים. כשגדלו, החלטתי להגשים חלום גדול שלי וחזרתי לקוסמטיקה, בהתחלה מהבית וכשמעגל הלקוחות גדל – הקמתי קליניקה לטיפולי קוסמטיקה בראשון לציון".

הקליניקה שלי:

״הקליניקה התפתחה עם השנים, המקום התרחב עם הזמן וכיום אני גאה שיש ברשותי קומפלקס משגשג המעניק תחת קורת גג אחת את כל טיפולי היופי שאישה צריכה, גולת הכותרת שלי הינה מיכשור מתקדם העובד על מיצוק העור ויצירת קולגן, טיפולי פיגמנטציה וטיפולי אקנה עם תוצאות מדהימות ובנוסף טיפולי החדרת לחות, טיפולי לייזר להסרת שיער ללא כאבים וכוויות ועוד. לצידי עובדות בקליניקה צוות קוסמטיקאיות מקצועיות ומנוסות״.

החלטה משנת חיים שלקחתי:

"מראשית הדרך ידעתי שאני צריכה לעבוד קשה על מנת להגיע ליעדים שעליהם אני חולמת. תמיד האמנתי שעם עבודה קשה וחריצות – הכל בר השגה. הצלחתי לא היתה מתאפשרת ללא עזרתו הרבה של בעלי ושל אבי, ממנו למדתי על התמדה,עבודה קשה ויושרה, וכמובן הודות לאמי ,ממנה למדתי שאישה צריכה להיות עצמאית, חזקה וגם רכה".

קצת עליי

ספר אחרון שקראתי: ״'לכל אדם יש שביל' של ד״ר אורניה יפה־ינאי".

סגנון לבוש בשעות הפנאי: "בגדי נוחות עם טוויסט".

יעד לחופשה: "אושואיה שבארגנטינה, העיר הדרומית בעולם".

זמן פנוי: "בעבודתי עם אנשים הרגשתי שאני יכולה לתת להם יותר ולכן הלכתי ללמוד קואוצ'ינג".

איתי בכל מצב: "קרם חומצות של NOON , קרם לילה של  Guinot".

התזמורת 60 ראשון לציון, נאות אשלים | 03-962335, 052-242312
איפור: סבטלנה זסלבסקי | שיער: ג׳ניפר אוחיון

אפרת כהן

בת 39, בעלת משרד לראיית חשבון,נשואה ואימא לשלושה

טיפ חשוב להצלחה:

"אין דבר העומד בפני הרצון. היכולת שלנו להצליח בכל תחום תלויה ברצון שלנו, הרצון יוצר את הדרך אל המטרה שהצבנו לעצמנו, וגורם לנו להתגבר על הקשיים בדרך".

ההתחלה: 

״עוד במהלך הלימודים הבנתי שנכנסתי לתחום מורכב שדורש המון יכולות, והצלחה בו קשורה ליצירתיות ולראייה רחבה של מכלול גורמים, שמשפיעים על התוצאה הסופית. למרות המחשבה שמדובר על מקצוע ׳אפור׳ שמלא במספרים בלבד, גיליתי שמדובר בעולם מעניין ומורכב מאוד, והיכולת שלנו בתור ׳אנשי המספרים׳ לקרוא סיפור שלם בתוך דוח חשבונאי – שווה המון״.

המשרד שלי:

״המשרד הוא משרד בוטיק. יש לנו את היכולת לתת לבעלי העסקים לקוחות המשרד להתמקד בעסק שלהם מבלי לדאוג להתנהלות השוטפת מול הרשויות השונות, מתן פתרונות גם למקרים מורכבים שדורשים יצירתיות ותכנון נכון וחוקי של כל נושא המיסוי. נוסף על כך קיימים במשרד שתי מחלקות מיוחדות, המתמחות בנושא מיסוי מקרקעין וחוק עידוד השקעות הון״.

החלטה משנת חיים שלקחתי:

״ההחלטה להתחיל לימודי ראיית חשבון עם שלושה ילדים קטנים ועבודה במשרה מלאה. אני זוכרת שבמעמד ההרשמה שאלו אותי אם זה לא יהיה קשה מדי ואיך אני מתכוונת לעבור את המסלול הזה. בשנה הראשונה סיימתי כמצטיינת נשיא, ובשנה שלישית כבר ביקשו ממני לתרגל סטודנטים בשנה א'. את התואר השלמתי בהצטיינות יתרה״.

קצת עליי

ספר אחרון שקראתי: "׳בית יעקוביאן׳ מאתעלאא אל־אסוואני״.

סגנון לבוש בשעות הפנאי: ״הכי ספורטיבי שיש״.

זמן פנוי: ״מצלמת בכל זמן פנוי במצלמה מקצועית, בעיקר צילום דוקומנטרי, לתפוס רגעים ולתעד אותם. אי אפשר לתאר את ההתרגשות ברגע של צילום תמונה טובה, עוד לפני הלחיצה על הקליק״.

איתי בכל מצב: ״סטיק הגנה שקוף לפנים״.

cpacohen.co.il | efratCohenCPA  |משרד 9969277־08 | Efrat@cpacohen.co.il
איפור: סבטלנה זסלבסקי | שיער: ג׳ניפר אוחיון

 

דפנה לביא

עו"ד לענייני משפחה ומגשרת, בת 45, גרושה ואם לשלושה (14,18,19)

דפנה לביא
דפנה לביא

טיפ חשוב להצלחה:

"להתמקצע בתחום אחד, ולא להתפתות לקבל תיקים שלא בתחום העיסוק. להקשיב, לזהות אינטרסים ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר מעבר לכל הציפיות, ותוך התייחסות לכל לקוח כאילו הוא היחיד. זמינות, הענקת תחושת ביטחון, מקצועיות ללא פשרות, יושרה ואנושיות".

ההתחלה: 

"סיימתי את לימודי המשפטים בהצטיינות והתמחיתי בבית המשפט לענייני משפחה בראשל"צ אצל השופטת חגית מטלין, מה שהקנה לי יתרון משמעותי בייצוג לקוחות בפני שופטים בהמשך, שכן נחשפתי לאופן שבו בית המשפט מתייחס להצגת הטיעונים על ידי עורכי הדין. אני נהנית מאוד מהמקצוע ומתחום המשפחה בפרט. כל תיק בפני עצמו מאתגר אותי אינטלקטואלית ומאפשר לי לשלב כתיבה מצד אחד וליטיגציה מצד שני".

המשרד שלי:

"משרדי מתמחה בתחום הגירושין, הסכמים לחיים משותפים, הסכמי ממון, הסכמי הורות, הסכמי גירושין, הסכם שלום בית – שהוא הדרך הטובה ביותר לתת הזדמנות נוספת לנישואין ולהסדיר מראש מה יקרה, אם הפיוס ייכשל. אעדיף תמיד להגיע להסכמות בדרך של מו"מ, מה שמצריך לעתים חשיבה מחוץ לקופסה ומציאת פתרונות יצירתיים. אני מגיעה לבית המשפט כמוצא אחרון, מה שמאפשר לי להילחם שם בכל הכוח, אך בהגינות".

החלטה משנת חיים שלקחתי:

"עריכת דין היא עבורי קריירה שנייה לאחר שנים כמורה ללשון ולערבית. עסקתי בהוראה כי רציתי לגדל את ילדיי, אך לאחר מספר שנים הבנתי שאני מעדיפה לממש את מאוויי האישיים על פני עבודה בתנאים נוחים, ובחרתי לקחת סיכון, לעזוב עבודה מסודרת לטובת הלא נודע: להיות עורכת דין בשוק מוצף. מדובר במקצוע תחרותי, אך אני נהנית ושמחה על המהלך".

קצת עליי

ספר אחרון שקראתי: "'אחת שיודעת' של מריה אלוני".

סגנון לבוש בשעות הפנאי: "נוח וקז'ואלי, אך גם ספורט אלגנט".

זמן פנוי: "מרכזת בהנאה גדולה את מדור משפחה באתר 'פוסטה', סוקרת פסקי דין בתחום דיני המשפחה, עוברת השתלמויות, ולגוף – מתאמנת במכון כושר שלוש פעמים בשבוע".

איתי בכל מצב: "ליפגלוס של סמאשבוקס ובושם מולקולה".

050-7206063 | laviedafna@gmail.com | דפנה לביא, עו“ד ומגשרת בדיני משפחה| איפור: סבטלנה זסלבסקי | שיער: ג׳ניפר אוחיון

 

צילה כהן

בת 66, בעלת קליניקת "סגולה" בתל אביב

צילה כהן
צילה כהן

טיפ חשוב להצלחה:

״לעשות את מה שבלב שלך. כאשר הגוף מאוזן אנו רואים את העור שלנו בריא ויפה״.

ההתחלה: 

״בשנת 1994 הייתי בהיריון עם תאומים ובמהלך החודש השביעי התחלתי להרגיש לא טוב, ופוניתי לטיפול בבית החולים. שם קיבלתי בשורה ששינתה את כל חיי: הרופאים הודיעו שאין לי סיכוי לחיות ויילדו אותי על מנת לנסות להציל את התאומים. התאומים נולדו בשלום ועברו לאינקובטור, ואילו אני עברתי למחלקת טיפול נמרץ שם שהיתי בין חיים למוות במשך חודשיים״.

הקליניקה שלי:

״אני מטפלת מוסמכת מזה 23 שנה, מתמחה בטיפולים אלטרנטיביים במגוון כלים ושיטות. טיפול נכון ברפואה אלטרנטיבית יכול למנוע מחלות רבות ומצבים פיזיים ונפשיים שמטופלים בדרך כלל ברפואה הקונבנציונלית בתרופות שעוזרות בתסמינים אבל לאורך זמן פוגעות בחלקים שונים בגופנו. ההתמחות שלי בעיקר בתחום הכאב – פנימי וחיצוני,באמצעות שיטות שונות וכן התמודדות עם עומס, הפרעות שינה, חרדה, דיכאון, לחץ נפשי, עיסויים למיניהם רפלקסולוגיה ועוד״.

החלטה משנת חיים שלקחתי:

״במהלך האשפוז סבלתי מהזיות וכאשר התחלתי להתאושש, ניסיתי להבין את המשמעות של מה שראיתי בדמיוני כל אותה תקופה וכך למעשה הגעתי ללימודי רפואה אלטרנטיבית. זו החלטה משנת חיים כי עסקתי לפני כן בהנדסת חשמל״.

ספר אחרון שקראתי:

"רפואה והחוש השביעי של ד"ר נאדר בוטו״.

קצת עליי

סגנון לבוש בשעות הפנאי: ״ספורט – אלגנט״.

יעד לחופשה: "יוון".

איתי בכל מצב: ״תיק עזרה ראשונה שהולך איתי לכל מקום המכיל שמנים אתריים״.

052-2429732 | בודנהיימר 5 תל אביב
איפור: סבטלנה זסלבסקי | שיער: ג׳ניפר אוחיון

 

רחלי לוי

אמנית גבות, בת 27, נשואה + 2 בנות מדהימות, גרה במעלה אדומים

רחלי לוי
רחלי לוי

טיפ חשוב להצלחה:

"כל אחד יכול להיות מצליחן, היחידים שמגבילים את עצמנו הם אנחנו. כל אחד מאיתנו ראוי להצלחה, ואני מאמינה שיש ביכולתנו לחולל שינוי. המחשבות והתמונות שאנו שומרים במוחנו מנבאות איך ייראו חיינו מחר".

ההתחלה: 

"התחלתי את דרכי המקצועית עם מכון יופי לטיפולי פדיקור־מניקור. נחשפתי לעולם של עיצוב גבות, הדמיית שיער בגבות, תיקוני אסימטריה ופרופורציות נכונות בגבות, והתאהבתי בו. לנשים היום יש מודעות גדולה מאוד לחשיבות של התאמת מבנה הגבה לפנים והחלטתי להתמקד ולהתמקצע בתחום הזה. אני מאמינה ש'אם יוצאים, מגיעים למקומות מופלאים', וידעתי בלבי שאעשה זאת לא פחות ממושלם".

המשרד שלי:

"אני גרה ועובדת במעלה אדומים. בעקבות הביקוש הרב פתחתי שלוחה נוספת בתל אביב שאליה מגיעים לקוחות מכל רחבי הארץ, דבר שמרגש אותי כל פעם מחדש! אני מרגישה שהתברכתי לעסוק במקצוע שבו אני זוכה 'ליצור' משהו חדש עבור אנשים ולגרום להם להיות שלמים ומסופקים יותר כשהם מסתכלים במראה. לאחרונה החלטתי להעביר מהידע שלי הלאה ופתחתי כמה קורסים להדמיית שיער במיקרובליידינג, לעיצוב ולשיקום גבות טבעיות ברחבי הארץ".

החלטה משנת חיים שלקחתי:

"לנהל קריירה שדורשת ממני שעות מרובות, ועדיין לשמור על התא המשפחתי הפרטי שלי. להקדיש מספיק זמן לבנותיי ולבעלי, ולנהל חיי משפחה נורמטיביים ומאושרים. גם בתקופות קשות ועמוסות אני מזכירה לעצמי שהעובדה שהאמנות שלי היא גם העבודה שלי, עוזרת לי להתגבר על קשיים".

קצת עליי

ספר אחרון שקראתי: "'אבא עשיר אבא עני', ספר מהנה, מחכים ומעשיר, הפותח דלתות ומשנה את אופי החשיבה".

סגנון לבוש בשעות הפנאי: "כפי שהמוטו שלי לעיצוב גבות הוא שמירה על קו ומראה טבעי ונקי, כך אני מתלבשת בחיי היום יום, לבוש נוח, טבעי שמחמיא לי".

זמן פנוי: "בילוי בחיק משפחתי, מסעדה טובה ופעילות ספורטיבית לנשמה ולגוף".

איתי בכל מצב: "מסרק גבות".

רחלי לוי, פדי – מני, מעלה אדומים | 050-7466407 | pedi_meni_racheli 
איפור: שחף ביטון | שיער: גל רון