בשעה טובה! נעמי לבוב ילדה בן שני. רגע לפני, היא גילתה לנו מה הציל אותה בהיריון

נעמי לבוב לאבישג ארבל | צילום: אלה אוזן
נעמי לבוב לאבישג ארבל | צילום: אלה אוזן

אחרי שהרסה אותנו ב"בלאדי מורי" (yes) ובקמפיין אופנת ההיריון של אבישג ארבל, נעמי לבוב משנה סטטוס והופכת לאימא לשניים. רגע לפני הלידה, היא גילתה לנו מה עושה לה טוב בחיים - ומה פחות

88 שיתופים | 132 צפיות

נעמי לבוב, שחקנית קולנוע, טלוויזיה ותיאטרון, הצטלמה לקולקציית הקיץ של המותג אבישג ארבל. נעמי ילדה היום (29.8) את בנה השני מבן זוגה לשעבר השחקן יוסי מרשק, כיכבה לאחרונה על המסך בסדרה הקומית-רומנטית "בלאדי מורי" ב-yes לצד רותם סלע ומשחקת בהצגה חדשה בשם "ארוחה עם אידיוט"

>> נעמי לבוב: "מצפים שתהיי בכלוב בטון עם בן הזוג והילד ותאהבי אותם"

הספר ששינה לי את החיים

"‏אין לי ממש ספר אחד ששינה לי את החיים, ספרים מסוימים ליוו אותי לאורך חיי והיו משמעותיים עבורי בתקופות שונות, אבל כן זכורה לי חוויית קריאה ‏משמעותית, לאו דווקא חיובית, כשקראתי את הספר 'הבושם' של פטריק זיסקינד בגיל צעיר מדי. התיאורים שם היו קשוחים מדי עבור הילדה בת ה-11 שהייתי. החוויה הייתה כמו לפתוח דלת שלא הייתי אמורה לפתוח ולהציץ פנימה לרגע אחד יותר מדי".

סדרת ה-FEEL GOOD שלי

"זאת לא סדרה. לסדרות נדיר שאני חוזרת, חוץ מ'הסופרנוס'. לפיל גוד שלי אני נכנסת ליוטיוב ורואה סרטונים של חיות מתחבקות עם בני אדם. זה עושה לי פיל גוד ברמות. ויש עוד סרטון שמשמח אותי תמיד, 'הניה ודב – סיפור אהבה', חמש וחצי דקות שמשמחות אותי תמיד. חפשו את זה ביוטיוב".

סדרת ה-FEEL BAD שלי (כשבא לי קצת להתפרק ולבכות מול המסך)

"בעיקרון אני חושבת שאם רוצים להתפרק – המסך הוא לא המקום לזה. טלוויזיה דווקא מקהה לי את החושים. אני צופה לפעמים כשאני רוצה לרגע לא להיות במגע עם העצב, 'לכבות' את עצמי, ואז אני הולכת על ריאליטי אמריקאי זול. או חתונמי".

הגילטי פלז'ר שלי

"אז הסרט הרשמי הוא 'אישה יפה' – זה מה שאחותי הגדולה ראתה אצלנו בבית וראיתי אותו איזה עשרים ומשהו פעם לדעתי. אבל הגילטי פלז'ר האמיתי והסודי זאת קלטת ההופעות של צעירי תל אביב מהמופע 'לא כולל שירות' ב-1992 או משהו. גם זה מאחותי. אני מכירה את הקלטת הזה בעל פה מקדימה ומאחורה ולכל הכיוונים. שיר גוטליב לנצחחחחחח!".

השיר שלי

"לא יכולה להתחייב לאחד. אי אפשר אחד! עניין של תקופות ומצבי רוח. יש אלבומים לעצב ואלבומים להתרוממות רוח ושירים עמוקים ושירים קלילים. יש הכל מהכל. עכשיו ברגע זה דבוקה קשות ל-Cute Boy של נונו. משהו בפופיות שהיא ועילי אשדות המפיק פיצחו – פשוט מתיישב לי באוזן ומסרב לצאת. פופ משובח".

שיר הסקס המושלם

"פרטי שלי, לא מגלה. כן יכולה להגיד שפעם Air היו מכניסים אותי לאווירה, אבל עבר איזה עשור מאז".

הדרינק שלי

"בלאדי מרי כמובן. ומי שלא צופה ב'בלאדי מורי' שמשודרת ממש עכשיו ב-yes שייגש לצפות".

הספוט שלי

"איך אפשר לבחור אחד? זה בלתי אפשרי! המסעדה האהובה עליי נכון להיום היא המטבח של רמה בנטף. אבל גם בר 51 וגם טאיזו. וגם אוזריה. וגם מאנטה ריי. אי אפשר לבחור, אוף. בית קפה יש לי אחד בלב – קפה יעל בתל אביב, שהוא שכונתי וקולינרי ברמות שאין כזה טעים בכל העיר".

הסטייל שלי

"עכשיו אבישג ארבל מצילה לי את ההיריון ובזכותה יש לי מה ללבוש. כשאני לא בהיריון אז מעדיפה חנויות קטנות של מעצבים ומעצבות ישראלים, ויד שנייה. זה מבאס, כי אני אוהבת זארה, אבל תעשיית הטקסטיל היא אחד הגורמים העיקריים לזיהום כדור הארץ. אנחנו באמת באמת לא צריכות כל כך הרבה בגדים. תקנו פחות. פליז".

נעמי לבוב לאבישג ארבל | צילום: אלה אוזן
נעמי לבוב לאבישג ארבל | צילום: אלה אוזן

האובססיה שלי

"שרשרת שעועית של טיפאניז שקיבלתי לבת מצווה. היא עליי כבר מלאאאאא שנים".

הפיד שלי

"אני אוהבת לעקוב אחרי ronniazulike@ (רוני אזולאי) ואת alexfarfuri@ (אלכס פרפורי) שעושים סטוריטלינג יפהפה ברשת ומביאים אהבת אדם. גם את avidangur@ (אבי דנגור) אני אוהבת מאוד, ואת noa_yehu@ (נועה יהודאי) שמצחיקה אותי וגם omrianghel@ (עמרי אנג'ל). אלה אנשים שנותנים את הזווית האנושית המצחיקה והאמיתית בעולם הזה של האינסטגרם, שיכול להיות מאוד מזוייף ומפולטר".

>> לוח השראה: הבחירות של הסופרת נעה ידלין