נעמה קסרי: "התחלתי להזריק בגיל 29, מי שרוצה לשמור על עצמה צריכה גם"

נעמה קסרי | באדיבות נעמה קסרי
נעמה קסרי | באדיבות נעמה קסרי

נעמה קסרי חושפת את הטיפולים שעוזרים לה לשמור על עור מושלם, מספרת איך נראית שגרת הביוטי שלה בהיריון ומסבירה למה היא בעד בוטוקס

88 שיתופים | 132 צפיות

נעמה קסרי־ארז בת 41, זוכת העונה הראשונה של "הישרדות", התמודדה שוב ב"הישרדות VIP" והגיעה לגמר. בעלים של קליניקה לאסתטיקת הפנים BU.

View this post on Instagram

אולי יותר מכל חג, חג השבועות בכלל אמור להקרא: ״חג הנשיות החזקה״. אותו החג בו בכל בתי הכנסת קוראים לילה שלם את מגילת רות המואבייה, אחת משתי הנשים היחידות שהוקדשה להן מגילה. רות היא הגיבורה הראשית ויותר מכל ,מייצגת את חג הקציר – מה שזרעת בשנה שחלפה, תקצרי כעת. רות שבוחרת להשאיר את חייה מאחור וללכת אל הלא נודע, יחד עם החמות שלה נעמי, הסיפור שלה מהווה השראה לנשים שמחליטות לצאת לדרך חדשה, כנגד המוכר והידוע ולחפש את האמת שלהן. רות נחושה, מלאת תושייה, פורצת דרך, לא חוששת מעבודה קשה והיא חברת אמת. מגילת רות מפארת את העולם הנשי ומרוממת אותו ומציגה חיבור בין נשים עוצמתיות שהערכים שלהן בהקשר לתא המשפחתי והחברות תמיד לנגד עיניהן. הן לא נגררות אחרי אחרים, לוקחות אחריות על חייהן והכי חשוב – הן מאוד מודעות לעצמן ולכוח הנשי שלהן ויודעות להשתמש בו בחוכמה, בסבלנות, בצניעות ואמפטיה ביחסים ביניהן ועם כל מי שסביבן. קל להבין למה תמיד התחברתי לסיפור של רות, אבל השנה החיבור הוא הרבה יותר משמעותי וסימלי עבורי – אני בהריון בשנת ה-40 לחיי, בדיוק הגיל בו רות התעברה. אני מרגישה בשיא הנשיות שלי ומבינה שכל החיים עוד לפניי. עשיתי כל כך הרבה ויש עוד כל כך הרבה לעשות. ממש רגע לפני חג השבועות, המסמל ומפאר את החוסן הפנימי שיש בלב האישה, ורגע לפני שאני מביאה את פרי ביכוריי, בת הזקונים שלי לעולם אני כבר יודעת, שהכל קורה בזמן הנכון ואין משהו שאנחנו כנשים לא נוכל להתמודד אתו באומץ, החלטיות ואמונה שזורים ברוך, אמפטיה ועוצמה נשית. מאחלת לכן שתקצורנה את המיטב שזרעתן במהלך השנה בהרבה רינה ושמחה… מגיע לנו ושנזרע את מה שנרצה לשנים הבאות באומץ, בשאפתנות ובהחלטיות חג שבועות שמח! ???? @litvin_arkadiy ????

A post shared by NAAMA ⚜️ KASRY נעמה קסרי (@naama.kasry) on

ניקוי פנים "יש לי עור פנים שנוטה ליובש. בבוקר אני שוטפת פנים בעזרת מברשת חשמלית עם סבון פנים C Foam Cleanser של נון אסתטיקס ומים. למברשת יש ראשים מתחלפים: שלוש פעמים בשבוע אני משתמשת בחלק המשייף היוצר פילינג, ובשאר הימים במברשת רכה. אני לא משתמשת בחלב פנים ובמי פנים. כדי להסיר היטב שאריות איפור אני נעזרת במגבונים של MAC לפנים ולעיניים. אחרי ניקוי אני מורחת את הסרום Teoxane RHA ומעליו אני שמה קרם לחות תאילנדי בשם Guerisson שאני קונה בתאילנד ומביאה בכמויות ולדעתי אפשר לרכוש אותו גם באינטרנט. אם העור שלי יבש במיוחד אני משתמשת בקרם הכחול הפשוט של ניוואה, שעושה עבודה מצוינת. בעיקרון אני לא מאמינה בקרמים יקרים מאוד. קרם לחות בעיניי צריך להיות נעים עם נגזרת של רטין A שמעודד את צפיפות העור ויוצר הבהרה. קרמים מפונפנים לא מדברים אליי".

בושם "אני משוגעת על בשמים, יש לי בבית 80 בשמים. המועדף עליי הוא דלינה של פרפיום דה מארלי".

שגרת הטיפוח "אני בעיצומו של היריון, מה שמשנה את שגרת הטיפוח שלי: פחות חומרים פעילים שיכולים לפתח אלרגיה ולגרום לפיגמנטציה, ומאותן סיבות אני לא מזריקה חומרי מילוי שבימים רגילים הם חלק משגרת הטיפוח שלי".

שיער "מאז שחזרתי מ"הישרדות" אני משקמת את השיער שלי עם הסדרה של שוורצקופף BC Bonacure Hyaluronic Moisture Kick, שהיא מעולה לשיער יבש וגלי. יש לי שיער לבן מגיל צעיר, ואני צובעת כל שבועיים וחצי אצל אורן רפאל".

איפור "יש לי אייליינר, גבות ופיגמנט בשפתיים באיפור קבוע. חידשתי אותם לפני "הישרדות" ונראיתי כל הזמן מאופרת. המייק אפ שלי הוא בדרך כלל Double Wear של אסתי לאודר ולאימונים המייק אפ הקליל של MAC. מסקרה של שאנל בשחור או בחום היא הטובה מכולן. הצלליות שלי הן של בובי בראון בצבעים של חומים וניוד ולמצב רוח מיוחד צלליות צבעוניות של MAC".

אנטי־אייג'ינג "התחלתי להזריק בגיל 29 כי אז בעצם מתחיל תהליך ההזדקנות, מי שרוצה לשמור על עצמה צריכה לעשות טיפולי מניעה. אני עשיתי שפתיים, עצמות לחיים, עיצוב קו לסת, מילאתי שקעים מתחת לעיניים ועשיתי מילוי רקות. מדי כמה חודשים אני מזריקה בוטוקס שמונע מימיקות שגורמות לקמטי מצח ולקמטי הזעף בין הגבות ובצידי העיניים. אני מאמינה שמה שאני עושה מרחיק ממני את הניתוח אבל אם אצטרך, אין לי בעיה. אחרי ההיריון אחזור להזריק. אני מאמינה גם בטכנולוגיות. מכשיר כמו אולתראפי עושה עבודה נהדרת בתחום ההצערה".

טיפ "אני קונה קפסולות של ויטמין E (מהסוג שבולעים), פותחת עם מספריים את הקצה ומניחה על העור פעמיים בשבוע. חשוב לעשות את זה על עור נקי"

למעלה עם כיוון השעון: שמפו BC Bonacure Hyaluronic Moisture Kick של שוורצקופף, בושם דלינה פרפיום דה מארלי, מייקאפ דאבל וור אסתי לאודר, קרם לחות ניוואה, צלליות בובי בראון, מגבונים להסרת איפור MAC | צילום: רן גולני
למעלה עם כיוון השעון: שמפו BC Bonacure Hyaluronic Moisture Kick של שוורצקופף, בושם דלינה פרפיום דה מארלי, מייקאפ דאבל וור אסתי לאודר, קרם לחות ניוואה, צלליות בובי בראון, מגבונים להסרת איפור MAC | צילום: רן גולני