נסרין קדרי תומכת בעומר אדם אחרי הדרמה: "יש דברים שהם לא בשליטה שלנו"

נסרין קדרי ועומר אדם | צילום: אינסטגרם nasrinkadry@, שי פרנקו
נסרין קדרי ועומר אדם | צילום: אינסטגרם nasrinkadry@, שי פרנקו

ימים מגה לחוצים עוברים על עומר אדם, שנאלץ לדחות את המופע שלו בפארק הירקון בגלל המצב הבטחוני. נסרין קדרי חושפת מה עובר נפשית על זמרים בסדר הגודל הזה וקוראת למעריצים להיות רגישים

88 שיתופים | 132 צפיות

חתיכת יממה לחוצה עוברת על עומר אדם. הערב (15.4) הייתה אמורה להתקיים הופעתו המצופה של אדם בפארק הירקון, אבל הנחיות פיקוד העורף נוכח המצב הבטחוני המטורלל שינו את התוכניות. הזמר של המדינה ב-ה' הידיעה פרסם הבוקר (שני) מסר מרגיע לטובת המעריצות והמעריצים המבואסים.

>> יא חביבתי: סופיה ורגרה מענטזת לצלילי עומר אדם

"בוקר טוב שותפים שלי, מה לא עשינו? מה לא ניסינו לעשות כדי שהמופע יתקיים היום? אבל במציאות המשוגעת הזאת אין מה לעשות, נאלצים להודיע על דחיית המופע והוא יתקיים ביום חמישי 18.4 בשעה 20:00", כתב אדם בסטורי שפרסם הבוקר בחשבון האינסטגרם שלו. לטובת רוכשות הכרטיסים שבקהל, אדם מעדכן כי הכרטיסים שקיבלתן בסמס בעת הרכישה תקפים למועד החדש וכי כל שאר ההופעות יתקיימו כסדרן.

הדוגמנית יעל שלביה שיתפה את הסטורי של בן זוגה כאות תמיכה וכתבה: "גאה בך כל כך, מה לא עשית? הכל כדי לשמח אנשים. כל הופעה הולכת להיות יותר מרגשת ושמחה מהשנייה".

הסטורי של יעל שלביה | צילום: אינסטגרם yaelshelbia@
הסטורי של יעל שלביה | צילום: אינסטגרם yaelshelbia@

לא רק שלביה מגלה תמיכה באדם לאור הדרמה הגדולה מאחורי המופע. הזמרת נסרין קדרי מיהרה לפרסם סטורי שחושף את הלחץ הכבד והעול הרגשי שמונח על כתפיהם של אמנים בסדר הגודל שלהם. "אם רק האנשים בבית היו יכולים לדעת כמה לילות ללא שינה אנחנו עוברים לפני מופעים גדולים, כמה לחצים, שאלות, ציפיות, פחדים", היא כותבת הבוקר. "רצון לתת לקהל במדויק את מה שהוא הכי ישמח לקבל – בחירת שירים, נגנים, אמנים אורחים, תלבושות, חזרות, מסכים, וידאו ארט – אפילו על הפנס הכי קטן שאתם כנראה אפילו לא שמים לב אליו אנחנו חושבים ומתכננים הכל".

נסרין קדרי | צילום: אינסטגרם nasrinkadry@
נסרין קדרי | צילום: אינסטגרם nasrinkadry@

"יש מאחורינו כמות ענקית של אנשי צוות שעובדים מסביב לשעון כדי להגשים את כל החלומות הכי פרועים שלנו על הבמה, כולם במרתון עד התאריך שנקבע – והפחד הכי גדול הוא שיקרה משהו שיהרוס את זה", משתפת קדרי. "משנת הקורונה הקשה ועד המצב הבטחוני הרגיש במדינה, בדור שלנו הכל קרה וזו המציאות שאנחנו חיים בה. ובתוך כל זה, אנחנו צריכים מהקהל שלנו רק דבר אחד – את החיבוק וההבנה שלו".

"זה שווה עולם. אנחנו שומעים הכל, קוראים הכל, ויש דברים שהם לא בשליטה שלנו", כותבת קדרי. "בשבילכם זז תאריך, בשבילנו זז משהו בלב. תהיו רגישים ואל תשכחו שהמטרה היא פשוט לבוא להשתחרר ולשמוח לערב אחד שבשבילנו הוא הכי חשוב שיש. תהיו רגישים וטובים, יש לנו אחד את השני והכוח שלנו הוא באחדות שלנו".

הסטורי של נסרין קדרי | צילום: אינסטגרם nasrinkadry@
הסטורי של נסרין קדרי | צילום: אינסטגרם nasrinkadry@