"אני בחרתי לחיות": הווידוי המרגש של נסרין קדרי

נסרין קדרי | צילום: אינסטגרם nasrinkadry@
נסרין קדרי | צילום: אינסטגרם nasrinkadry@

נסרין קדרי חזרה אמש (ראשון) לבמות, ולא השאירה אף אחד ואחת אדישים בקהל. לצלילי מחיאות כפיים סוערות, היא סיפרה מה מחזיק אותה בימים אלה - והצליחה לרגש בטירוף

88 שיתופים | 132 צפיות

חתיכת לילה עבר אמש (ראשון) על נסרין קדרי. הזמרת האהובה חזרה לבמות לאחר תקופה ממושכת שבה הופיעה בפני חיילים ומשפחות שכולות, וההופעה הזו לא הותירה אף אחד ואחת אדישים בקהל.

>> שכל העולם יראה: נטלי דדון בתלבושת מטלטלת במיוחד

מלבד לשיר, כמובן, השתמשה קדרי בקולה בשביל להעביר מסר מחזק ומאחד. "רבים שואלים אותי נסרין, למה את עושה סרטון הסברה על מה שקורה במדינה?", היא אמרה על הבמה. "אני עונה להם, שההסברה היחידה שלי היא שנולדתי בחיפה, נולדתי במדינת ישראל, ואני כל כך גאה".

מלכה. נסרין קדרי חזרה להופיע | צילום: אינסטגרם nasrinkadry@
מלכה. נסרין קדרי חזרה להופיע | צילום: אינסטגרם nasrinkadry@

"מה שמחזיק אותי הוא דבר אחד: שאין לי ארץ אחרת, ואין לי תורה אחרת, ואין לי שפה אחרת ואני גאה בזה שאני מדליקה נרות חנוכה עם הילד שלי ריף", אמרה והקהל השתולל מהתרגשות.

>> ידין גלמן: "אני מסתובב בגאווה עם מגן דוד על הצוואר"

"אני יכולה להגיד לכם דבר אחד", קדרי הוסיפה לצלילי מחיאות הכפיים הסוערות. "מה שמחזק את העם הזה זה לא הדגל, זה האנשים שנמצאים פה. המאבק הזה בין לחיות או לחיות, עם המצב כפי שאנחנו נמצאים בו – אני בחרתי לחיות. ואתם יודעים למה?", שאלה את הקהל.

"כי כל אחת ואחד מאיתנו שיושב כאן, לא בנה את זה סתם. הוא לא בנה משפחה סתם, לא בנה ילדים סתם, לא בנה תורה ולא בנה מדינת ישראל סתם", סיכמה לקול תשואות הקהל הסוערות. בסטורי שלה הוסיפה קדרי כיתוב, ומחצה לנו את הלב. "חוזרת לנשום את האוויר של הבמות, אבל הלב מחולק ל-138 חתיכות", כתבה והתייחסה למספר הבלתי נתפס של החטופות והחטופים שלנו שנותרו בשבי.

הלב מחולק ל-138 חתיכות. נסרין קדרי חזרה להופיע | צילום: אינסטגרם nasrinkadry@
הלב מחולק ל-138 חתיכות. נסרין קדרי חזרה להופיע | צילום: אינסטגרם nasrinkadry@

 

>> "לסיפור שלך יש כח": נועה קירל קוראת לנפגעי ה-7 באוקטובר

קדרי מדברת כבר שנים בגאווה על תחושת השייכות שלה לישראל ועל הגאווה שלה בהיותה ישראלית, וכידוע, אף התגיירה. לשמוע אותה מדברת בעוצמה כזו בימים כאלה, זה מאוד מרגש.