ניסינו את מסכת השיער החדשה של אנה זק וזה מה שקרה

אנה זק | צילום: אינסטגרם annazak12@
אנה זק | צילום: אינסטגרם annazak12@

מקרם נהדר לגיל המעבר עד קרם מחייה נפשות לבעלות פנים מיובשות - מצאנו את כל זאת ועוד: בושם שכדאי לבקש במתנה לחג ואפילו את מסכת השיער של אנה זק

88 שיתופים | 132 צפיות

תרחיץ לניקוי הפנים והעור של CeraVe

ההבטחה: "מנקה ומסיר עודפי שומן מבלי לפגוע במחסום ההגנה הטבעי של העור, מנקה את העור בעדינות ומסיר לכלוך ושומן מבלי לייבש את העור ולפגוע בו. בשימוש מתמשך מסייע בהפחתת מראה נקבוביות ופגמי עור. הפורמולה מכילה חומצה סליצילית המסייעת בחידוש העור, ניאצינמיד, וטכנולוגיה ייחודית לספיגת שומן. כמו כן, הפורמולה מכילה שלושה סרמידים חיוניים, המסייעים לשמור על מחסום ההגנה הטבעי של העור".
דבר הנסיינית: "זה לא התרחיץ הראשון של החברה שאני משתמשת בו, אבל זה בהחלט העדין ביותר, בדיוק כמו שמובטח. בניגוד לתרחיץ הקודם שהשתמשתי בו, התרחיץ הזה לא מותיר את העור יבש, אלא דווקא לח ורענן".
79.9 ש"ח, להשיג בבתי המרקחת ורשתות הפארם

>> והנה עוד מלא מוצרי טיפוח שניסינו לאחרונה

תרחיץ לעור שמן הנוטה לפצעונים של סרווה. 79.90 ש"ח | צילום: יח"צ
תרחיץ לעור שמן הנוטה לפצעונים של סרווה. 79.90 ש"ח | צילום: יח"צ

מסכת הזנה ללא מלחים של אנה זק בשיתוף SACARA

ההבטחה: "המסכה משלבת את טכנולוגיית הפעולה המשולשת של קרטין, קולגן וויטמין C – המסייעים בשיקום והזנה עמוקה".
דבר הנסיינית: "כבר מהשימוש הראשון אפשר להרגיש שהשיער רך ונעים יותר. השיער נשאר נקי, בלי קשרים והריח נהדר".
34.90 ש"ח, בבכל סניפי רשת SACARA ברחבי הארץ ובאתר און ליין

מסכה לשיער ללא מלחים של אנה זק בשיתוף סקארה. 34.90 ש"ח | צילום: קית גלסמן
מסכה לשיער ללא מלחים של אנה זק בשיתוף סקארה. 34.90 ש"ח | צילום: קית גלסמן

קרם לחות לגיל המעבר מסדרת ארקסקין של LIERAC PARIS

ההבטחה: "97 אחוז ממרכיבי המוצר ממקור טבעי. קומפלקס יום מועשר בביו-פפטיד המפעיל מחדש את ההגנה והתזונה של העור. הוא משולב בתמצית קקאו, המגנה מפני נוגדי חמצון ומגבירה את הגמישות, וחומצה היאלורונית מ-100% מקור טבעי במשקל מולקולרי גבוה על מנת להעניק לחות מירבית, להחליק את העור ולהעניק לו מרקם משיי".
דבר הנסיינית: "הדבר הראשון ששמים לב אליו הוא שהקרם קריר וממש נעים למרוח אותו. הדבר השני זה הריח הטוב שלו. לא ניסיתי מספיק זמן כדי לדווח אם הקרם תרם למיצוק העור, אבל ממילא אני לא מאמינה להבטחות כאלה. אני כן יכולה להגיד שההבטחה לעור נעים ומרקם משיי היא נכונה בהחלט. מה שכן, אין בו מקדם הגנה, אז צריך לדאוג לזה בנפרד".
249 ש"ח ל-50 מ"ל. מילוי חוזר: 199 ש"ח, להשיג באתר החברה, אצל קוסמטיקאיות ורופאים מורשים ובאתרי סופר-פארם ו-Be

קרם לגיל המעבר של LIERAC PARIS. מחיר 249 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם לגיל המעבר של LIERAC PARIS. מחיר 249 ש"ח | צילום: יח"צ

קרם Stabilizing Repair של DERMALOGICA

ההבטחה: "קרם שיקומי לחיזוק שכבת ההגנה הטבעית של העור, להפחתה דרמטית של אודם, גירוי ורגישות בעור בתוך שבוע אחד בלבד. תכשיר עשיר במרקם באלם, לא שמנוני, הנספג בקלות בעור. מכיל מרכיבים פעילים אשר מרגיעים את העור מיד לאחר המריחה. אידיאלי לעור מיובש ומגורה, ולהקלה על העור במצבי סבוריאה, פסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס וכדומה".
דבר הנסיינית: "אני מכורה למוצרים של דרמלוג'יקה והקרם הזה פשוט מעולה לעור העדין והיבש שלי שבקושי רב צולח את עונת המעבר. המרקם שלו עשיר, הניחוח שלו נעים ותוך שנייה העור מרגיש כאילו השקו אותו ועשו לו תוכנית הבראה. מומלץ בחום, בעיקר בימים בהם העור במשבר".
315 ש"ח ל-50 מ"ל, להשיג באתר החברה ואצל קוסמטיקאיות מורשות

קרם Stabilizing Repair של דרמלוג'יקה. 315 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם Stabilizing Repair של דרמלוג'יקה. 315 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם ODE TO DULLNESS של JULIETTE HAS A GUN

ההבטחה: "ניחוח זה מסתיר איזון בלתי צפוי של תבלין ריחני בשילוב עם החושניות העוטפת של האלגום ופרח הקשמיר. הקומפוזיציה עוטפת אותך בהילה נעימה עם דיאלוג יצירתי בין בנאליות לשירה שניתן למצוא בבושם".
דבר הנסיינית: "אני מודה שעד היום פחות התחברתי לניחוחות של מותג הבישום הזה, אבל הפעם הופתעתי ממש לטובה. הניחוח חם, עדין ופרשי, וגרם לפחות לשתי חברות למשרד לשאול מה זה הריח הטוב הזה".
449 ש"ח ל-100 מ"ל. להשיג בסופר פארם ובחנויות נבחרות וגם באתר של לילית קומסטיקה

בושם Juliette has a gun ODE TO DULLNESS. מחיר 449 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם Juliette has a gun ODE TO DULLNESS. מחיר 449 ש"ח | צילום: יח"צ

מוס משזף של  IDAWERG

ההבטחה: "מוס שיזוף עצמי במרקם קרמי, של לייבל הטיפוח השוודי IDA WARG BEAUTY. מהיר וקל לשימוש, המעניק לעור מראה שזוף וזוהר באופן מיידי"

דבר הנסיינית: "אני אוהבת מראה שזוף וחובבת מוסים מושבעת. אהבתי מאוד את המרקם של המוס, הניחוח כמעט ולא מורגש ונמרח מעולה עם כפפת לטקס חד פעמית (חסכוני כי החומר אינו נספג בכפפה). נדרשת מימנות למרוח באופן אחיד ולכן חשוב אלמנט הפיזור של המוס. הוא התיבש במהירות והגוון שהתקבל נראה לעין כבר במריחה. שמחתי לגלות שהמוצר טבעוני לגמרי וגם שהצבע נשאר יפהיפה גם אחרי שלושה ימים. המחיר טוב יחסית למוצרים אחרים בשוק"

95 ש"ח, להשיג באתר OH!GLOW

מוס לשיזוף עצמי IDAWERG ב ב oh glow צילום יחצ
מוס לשיזוף עצמי IDAWERG ב ב oh glow צילום יחצ

קרם פנים מסדרת TEXTURE של GIGI

ההבטחה: "קרם יום עשיר לכל סוגי העור – משלב בין מרכיבי לחות לבין קומפלקס מרכיבים ביו-טכנולוגים לשיקום מחסום הגנתי מזין את עור הפנים והצוואר בחומרים חיוניים לשמירה על רמת לחות גבוהה, מסייע בחיזוק מחסום ההגנה הטבעי של העור, ופעיל לאורך שעות".
דבר הנסיינית: "קרם הפנים הזה פשוט מושלם. הוא עדין ונעים ומפוצץ בלחות, וגורם לעור להרגיש בריא וחלק. הוא גם נספג מהר, שזה סופר חשוב בבקרים לחוצים. בקיצור, זוהי תחילתה של ידידות מופלאה וארוכת שנים".
239 ש"ח ל-50 מ"ל, להשיג אונליין ואצל הקוסמטיקאיות המורשות

קרם TEXTURE של GIGI. מחיר: 239 ש"ח | צילום: סשה דובינסקי
קרם TEXTURE של GIGI. מחיר: 239 ש"ח | צילום: סשה דובינסקי