האם מברשת פן לשיער באמת שווה את ההייפ?

נסייניות פברואר 2021 | צילום: יח"צ
נסייניות פברואר 2021 | צילום: יח"צ

הסרום הממצק שבאמת עובד, המסקרה של ביונסה טובה כמובטח והפילינג שלא משאיר תחושה מעקצצת, חברות מערכת "את" ניסו את מוצרי הטיפוח החדשים בחנויות ואלו התוצאות

88 שיתופים | 132 צפיות

 עדי עוז, 44, עורכת "את", בורחת מהריבים על הזומים עם הילדים כדי להתנחם במדף מוצרי הקוסמטיקה שלה
"הבושם החדש של מארק ג'ייקובס Perfect הוא הדבר הכי טוב שקרה לי החודש, וכל זאת בזכות הפקק המעוצב שלו. מופרך? ייתכן, אבל מזכירה לכן שאנחנו בימים מופרכים, שבהם רוב זמן האיכות הפרטי שלנו (אנחנו, האמהות לילדים קטנים) הוא באמבטיה שלנו, כשאנחנו מתרחקות מהריבים על הזום, נועלות את עצמנו באמבטיה ובוכות לתוך מגבת. ברגעים האלה מוצרי הקוסמטיקה שלנו הם העמוד להישען עליו, והבושם החדש הכניס למדף הבשמים שלי פקק בעיצוב קיטשי כל כך מוגזם, כך שהוא פשוט מהמם, ומה אנחנו צריכות יותר מבוסט של יופי מהמם לחיינו? הריח עצמו גם לא רע בכלל, מתקתק אבל במתיקות מעודנת מספיק כדי לא להרתיע. תודה מארק על הנחמה! (399 ש"ח, בסופר־פארם, בסניפים ובאתר).
"אחרי שהתאוששתי וניגבתי את הדמעות, בדקתי את המסקרה החדשה מבית לוריאל Air Volume, שהמאפר האישי של ביונסה פרסם כי זוהי המסקרה שבה היא משתמשת. היא התגלתה כמסקרה מעולה כמובטח – היא סידרה לי את הריסים בצורה מושלמת וחסכה ממני את השימוש במעגל הריסים השנוא עליי, לא נמרחה, לא הדביקה את הריסים זה לזה, והחזיקה מעמד יפה יום שלם. המוצר היפואלרגני ונהדר ממש (50 ש"ח, ברשתות הפארם). עוד מוצר שהעניק לי נחמה בתקופה המאתגרת הזאת הוא תחליב לחות לפנים מבית יובנה, המשלב את שני מרכיבי הקסם של הקוסמטיקה – רטינול וחומצה היאלורונית, ומפזר הבטחות על החלקת קמטים ומיצוק העור. הקמטים עדיין לא נעלמו לי, אבל זהו תחליב נעים במיוחד, נספג נהדר, ניחוח פריחת התפוז שלו מספק רעננות מושלמת והוא בהחלט שיפר את התחושה בפנים וגרם להם להיראות קורנים יותר. זהו גם מוצר מומלץ מאוד (269 ש"ח, בסופר־פארם ובאתר Guilty). לסיכום הסקירה החיובית הזאת (מי אמר שאין שום דבר חיובי בקורונה?), אני ממליצה גם על מברשת החלקת השיער החדשה מבית דפני, muse DAFNI, שהצילה אותי רגע לפני לייב מול 212k העוקבות של 'את' באינסטגרם בעודי בבידוד, עם רעמת שיער שלא ראתה יד ספר כבר שנה אחרי שלושה סגרים, ובקלות רבה עזרה לי להחליק את השיער למראה זוהר, שגם שרד את כל הלייב בלי לחמוק ממקומו כמו וריאנט פולני רגע לפני סגירת נתב"ג (579.90 ש"ח, בסופר־פארם)".

עדי עוז, נסייניות חודש פברואר | צילום: יח"צ
עדי עוז, נסייניות חודש פברואר | צילום: יח"צ

רוני ודנאי, 35, עורכת המשנה של "את", מתחרפנת בבית אך מנסה לפצות על כך בעזרת מקלחות מושקעות
"סדרת השיער החדשה Miracles של פנטן נועדה לחזק שיער ארוך בעזרת רכיבי ביוטין ובמבוק, מטרה נעלה בהתחשב בכך שלא הצלחתי לפגוש את ניסים הספר שלי מאז שלהי הסגר הראשון. ניסיתי את השמפו, המרכך והמסכה מהסדרה (21.90 ש"ח למוצר בודד, בסופר־פארם), תכשירים שלדברי היצרן חפים משמנים מינרליים וחומרי צבע (אך לא מפרבנים), והופתעתי לגלות תוך כמה חפיפות שקצוות השיער שלי נראים מעט יותר מאוששים. השיער באופן כללי נראה יפה, בריא ושמח אחרי כל חפיפה, וגם חוויית החפיפה עצמה נעמה לי מאוד הודות לריח הנעים ולקצף המלטף.
"את המשך מלאכת הניקיון הפקדתי בידי תרחיץ הפילינגLe Gommage Anti-Pollution Exfoliating Gel של שאנל (260 ש"ח, בחנויות שאנל בקניון רמת אביב וקניון TLV). זהו בעצם סקראב ניקוי עדין לפנים, המכיל גרגירי חוחובה ואצות סגולות וניחן במרקם ג'ל נעים וניחוח עדין. לאחר השימוש העור היה מצוחצח ובוהק, מינוס התחושה המציקה שנלווית פעמים רבות לשימוש בפילינג. מומלץ.
"לאחר מכן עברתי לטונר לעור ולשיער של ד"ר דבור (80 ש"ח, באתר drdabour.co.il). אני מודה שמעולם לא הבנתי מה הטונר עושה בעצם ולמה בכלל צריך אותו, אבל הניחוח העדין והמשכר עשה את שלו והחלטתי לבחון את הנושא. אז מטרתו של הטונר, מתברר, היא לנקות, לרענן, ללחח, להזין ולאזן את רמת החומציות בעור. הטונר הספציפי הזה, שעשוי ממי פרחים ארומטיים (דוגמת לבנדר, רוזמרין, ורדים ומרווה), גם מחליק ושומר על השיער. תוך כמה סשנים של התנסות הבנתי שזוהי תחילתה של ידידות מופלאה, שעתידה להימשך זמן רב.
"טוש הגבות Featherlight Brow Enhancer של אסתי לאודר (115 ש"ח, בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון ברמת גן, ברשתות הפארם אפריל והמשביר לצרכן, בפרפומריות פרטיות נבחרות, ובאתרים אסתי לאודר, טרמינל X וגלאם 42) הבטיח לי 'גבות מוגדרות ובעלות מראה טבעי, ללא מאמץ'. אני לא מתאפרת ביומיום, אבל יש לי חיבה עזה למוצרים לגבות, ובמיוחד לכאלה שמבטיחים ללכת עם ולהרגיש בלי. הטוש מכיל פורמולת דיו, שמתכהה בהדרגה ומתקבעת על הגבה לאחר המשיחה, ומכחול אלכסוני דק למשיחה קלה ודקיקה. הדיו אכן לא נמרח, אבל התוצאה לא נראתה טבעית במיוחד. גם לא מוגזמת, אבל זה לא היה האפקט שלו ציפיתי".

רוני ודנאי, נסייניות חודש פברואר | צילום: יח"צ
רוני ודנאי, נסייניות חודש פברואר | צילום: יח"צ

 אביב וינברגר, 27, עורכת האינסטגרם וכתבת "את", ניצלה את הסגר בשביל לשמר את גילה הצעיר
"בסגר האחרון החלטתי לנסות להשקיע קצת יותר בטיפוח העור, שאמנם הוא עדיין אלסטי וצעיר, אבל אני כבר יודעת שלא לנצח. לכן שמחתי לנסות את Superfood Facial Scrub של ביוטי פורמולס, תרחיץ פילינג מועשר בג'ינג'ר וכורכום (29 ש"ח, באתר Gulity), רכיבים שלמרבה הפתעתי התבררו כטובים מאוד לעור הפנים. הריח של התכשיר קצת מוזר, אפילו קצת לא נעים, אבל הוא בהחלט הותיר את העור חלק ונעים. לאחר מכן ניסיתי את Ultimate Cleansing של פרמייר ים המלח (99 ש"ח, בחנויות פרימייר ובאתר החברה), מותג שאני אוהבת ומשתמשת במוצרים שלו כבר לא מעט זמן. המים המיסלריים ניקו את הפנים בצורה יסודית והשאירו עור רענן במיוחד. את טקס הטיפוח סיימתי ב־Baume Cica-Reparateur 1967 של דיור (241 ש"ח, בבוטיק דיור בקניון TLV ובאתר המותג), באלם לחות נעים ומרגיע לעור הפנים, שהוכיח את עצמו היטב במהלך שימוש של שבועיים. אנקדוטה נחמדה: הקרם נקרא "1967", על שם השנה שבה הושקו לראשונה מוצרי טיפוח בבית האופנה הצרפתי. בגזרת האיפור ניסיתי את המסקרה החדשה של אלין כהן, הקרויה על שמה (119 ש"ח, ברשת Be). ראיתי לא מעט משפיעניות שמתגאות בריסים ארוכים במיוחד בסטורי שלהן, והחלטתי שאני חייבת לבדוק אם יש אמת בפרסום. אחרי כמה ניסיונות, אני יכולה להגיד שהמסקרה אכן מייצרת מראה דרמטי עם ריסים בולטים במיוחד, אך לטעמי האפליקטור לא נוח לשימוש וגם משאיר גושים על הריסים, מה שאילץ אותי למרוח יותר מדי שכבות". 

אביב וינברגר, נסייניות חודש פברואר | צילום: יח"צ
אביב וינברגר, נסייניות חודש פברואר | צילום: יח"צ

רק התחלנו וכבר התאהבנו

הנסיינית: עפרי איוניר, 53, מנהלת תחום אופנה ולייף סטייל
מסקנות: "ייתכן ששנת הקורונה, שכללה הטיית ראש כרונית למטה לכיוון מסך הטלפון, הזיקה גם לעור הצוואר, ולכן ניסיתי את Neck Fit Contour Serum של דרמלוג'יקה (389 ש"ח, באתר dermalogica.co.il). הסרום הגיע באריזה הייטקית שעושה חשק למצק, עם אפליקטור וגלגלת מתכתית לעיסוי העור בבוקר ובערב. הוא הותיר עור חלק ונעים ואפקט מהודק וממוצק, אף שהתכשיר מבוסס על קוקטייל של תואמי רטינול ממקור צמחי".

עפרי איוניר, נסייניות חודש פברואר | צילום: יח"צ
עפרי איוניר, נסייניות חודש פברואר | צילום: יח"צ