מצאנו מוצר מעולה לניקוי הפנים ב-14 ש"ח בלבד

ניקוי פנים: החלק החשוב ביותר בשגרת הטיפוח שלך | צילום: shutterstock
ניקוי פנים: החלק החשוב ביותר בשגרת הטיפוח שלך | צילום: shutterstock

ניקוי הפנים הוא הבסיס הכי חשוב בשגרת הטיפוח שלך וזה לא משנה אם את עושה את זה עם סבון, קצף, או מים מיסלריים. הנסייניות שלנו בדקו את המוצרים החדשים ובחרו 8 מוצלחים במיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

המטרה המוצהרת של תכשירי הניקוי לפנים היתה ונשארה להעיף את כל הלכלוך שמצטבר לנו על הפנים במהלך היום. פיח, אבק ,תאים מתים ומה לא. עם זאת, יש היום תכשירים שגם עושים יופי של עבודה בליחוח העור, הזנתו (כן כן) וגם שמירה על השומן הטבעי שלו שחשוב לא להסיר במהלך הניקוי. לכן, חשוב מאוד להתאים את סוג התכשיר לסוג ומצב העור. דגמנו ומצאנו 8 מוצרים חדשים שאהבנו במיוחד:

סבון פנים וצוואר של SeboCalm

ההבטחה: "סבון עדין מסדרת Innovation, סדרת האנטי-אייג'ינג של המותג, מבוסס על נוסחה חדשנית, המכילה רכיבי ניקוי נטולי סולפאטים המבוססת על נגזרות דגני תירס ושמן קוקוס,מיוחד לעור יבש, לניקוי עדין ללא SLS וללא פארבנים.מועשר בתמצית עלי סנטלה אסיאתית לריכוך ולשמירה על גמישות העור ותמצית מרוכזת של פרחי קמומיל המסייעת להרגעת העור".
דבר הנסיינית, בת 42, בעלת עור יבש: "הסבון הותיר את העור מבהיק ונקי. קרם הלחות שהנחתי מיד אחרי הניקוי נספג מעולה והתחושה הכללית היא של עור רגוע ולא מיובש".
89.90 ש"ח להשיג ברשתות הפארם

סבון של סבוקלם | צילום: יח"צ
סבון של סבוקלם | צילום: יח"צ

סבון פנים של פולה בליק

ההבטחה: "סבון פנים מבית פולה בליק מרכז לרפואה טבעית, סבון אקולוגי אנטי בקטארילי, ללא חומרים משמרים וללא SLS, פרבנים,צבעים מלאכותיים, אלכוהול, רכיבים מהחי וללא חומרים משמרים. שימוש בחומרים טבעיים: תמציות צמחים, עץ התה, רוזמרין, לוונדר, מרווה, תה ירוק תמציות פרחי בר וורדים".
דבר הנסיינית, בת 31 בעלת עור רגיל: "אהבתי מאוד את הריח וגם את המרקם הקליל. משתמשת בו בוקר וערב. עצם המחשבה שהסבון עשוי מתמציות צמחים עשתה לי נעים והעור נותר לאחר שימוש נקי וגמיש".
130 ש"ח, להשיג בקליניקה של פולה בליק, זריצקי 4 תל-אביב

 

סבון פנים עשוי תמציות צמחים, פולה בלייק | צילום: תומר מסינגר
סבון פנים עשוי תמציות צמחים, פולה בלייק | צילום: תומר מסינגר

So.ko אוקטופוס פייס קלינסר מברשת פילינג לניקוי הפנים

 ההבטחה: "מברשת סיליקון שנועדה לשיפור זרימת הדם, לפילינג עדין והסרת תאי עור מתים. בתוך המברשת ישנה ספוגית, עליה שמים סבון פנים, לוחצים על הספוגית עד להוצאת קצף ואז מעסים איתה את הפנים מאזור ה-T כלפי חוץ".
דבר הנסיינית, בת 71, בעלת עור רגיל: "המוצר נעים ומפנק, בושימוש איתו מרוויחים גם מסאז׳ שתמיד מתקבל בברכה אחרי יום עמוס. דגש חשוב: לשטוף אותו טוב בסוף השימוש בשביל שלא יצטברו חיידקים על המוצר. לא הרגשתי שהמברשת הזו הכרחית בשיגרת הטיפוח שלי, אבל היא כיפית לשימוש בימים שאני רוצה לפנק את עצמי קצת יותר".
14.90 ש"ח, להשיג בסופר פארם

מברשת אוקטופוס של SO.KO  | צילום: קית גלסמן
מברשת אוקטופוס של SO.KO  | צילום: קית גלסמן

מוס לפנים של אריאלה אמרוסי

ההבטחה: "סבון במרקם מוס מפנק לניקוי הפנים עם ניחוח עדין. הסבון עשיר בתמציות תה ירוק, קמומיל ומלפפונים".
דבר הנסיינית, בת 27 בעלת עור רגיל: "מרקם אוורירי כמו ענן, עם ריח עדין. השתמשתי בו גם כמסיר איפור והפנים נותרו נקיות ורוויות בלחות".
130 ש"ח ל 250 מ"ל, להשיג  ב"אריאלה ביוטי" – רחוב בר כוכבא 23, רמת גן  www.arielabeauty.co.il

מרקם מוס מפנק של אריאלה ביוטי | צילום: יח"צ
מרקם מוס מפנק של אריאלה ביוטי | צילום: יח"צ

 3 ב-1 ניקוי פילינג ומסכה PORE PURIFYING

ההבטחה: "פורמולה טבעונית עדינה, מכילה תמצית מנגוליה וחימר קאולין לשלש פעולות במוצר אחד: ניקוי, פילינג ומסכה".
דבר הנסיינית בת 27, בעלת עור שמן: "אני בעלת  נטייה לאדמומיות ופצעונים בעור אבל חסרת סבלנות להשקיע בטיפוח, ולכן אהבתי את הרעיון של מוצר אחד שעושה הכול עם פנים רטובות. השתמשתי במוצר שלש פעמים בשבוע, עשיתי עיסוי קל, השארתי על הפנים ל-4 דקות ושטפתי במים פושרים. אפשר להשתמש בו גם רק לניקוי ואז יש לשטוף מיד. העור הרגיש נקי מאד. הכמות גדולה והמחיר פצצה".
39.90 ש"ח ל־150 מ"ל, להשיג ברשתות השיווק והפארמים

שלוש באחד. ניוואה | צילום: יח"צ
שלוש באחד. ניוואה | צילום: יח"צ

סבון פילינג לפנים (סקראב) של GIGI

ההבטחה: "תכשיר לניקוי, טיהור והענקת מרקם רך וחלק. מכיל קומפלקס גרגירים ממקור טבעי עשיר בוויטמינים ומינרלים (אוכמניות, פטל שחור ובמבוק) המסירים לכלוך והצטברות שומן בנקבוביות ותאי עור מתים – מבלי לגרום לגירוי העור. הפורמולה מבוססת על מרכיבים ידידותיים לעור על מנת למנוע הפרת איזון במרקם העור ומועשרת במרכיבי לחות".
דבר הנסיינית, בת 55 עם עור מעורב: "אני אוהבת את המרקם הגרגירי של הסבון, זה מרגיש כאילו העור מתנקה טוב יותר. למרות שאני סובלת מנימי דם, השימוש בו ונעים למגע ולא אגרסיבי. מותיר את העור צח ונקי. אני משתמשת בו בערב ,לפני שגרת הטיפוח הרגילה שלי. לא זול, אבל מעולה".
219 שקלים ל- 200 מ"ל. להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות www.GIGI.co.il

סבון פילינג מסדרת NEW AGE G4 של מעבדות GIGI | צילום:סשה דובינסקי
סבון פילינג מסדרת NEW AGE G4 של מעבדות GIGI | צילום:סשה דובינסקי

 

SOS BELAMISHES ג'ל ניקוי  של המותג הצרפתי EISENBERG

ההבטחה: "מוצר בסדרת ניקוי שהוא שילוב מושלם של טבע וחדשנות הייטק, עם חומרים פעילים נגד חמצון וזיהום סביבתי".
הנסיינית בת 34 עם עור שמן: "הניקוי מעולה ומשאיר עור נקי לגמרי. אחרי שבועיים של שימוש המראה היה פחות עמום ועם פחות פגמים נראים לעין".
19.90 דולר, להשיג בדיוטי פרי נתב"ג

ג'ל ניקוי של EISENBERG | צילום: יח"צ
ג'ל ניקוי של EISENBERG | צילום: יח"צ

 

מים מיסלריים לניקוי עמוק של הפנים ואיזור העיניים

ההבטחה: "מים מיסלריים מנקים את העור מלכלוך ושאריות איפור, ובנוסף מסלקים שאריות שומן ותאים מתים. מכילים חומצה היאלורונית להענקת לחות והעשרת העור. מתאימים לכל סוגי העור". 
דבר הנסיינית, בת 23 עם עור רגיל: "לא היה לי מושג כמה לכלוך הפנים שלנו סופגות. רק אחרי שהשתמשתי במוצר הבנתי כמה חשוב שננקה אותן כל יום. המוצר מאוד נוח לשימוש, מספיגים צמר גפן במים המיסלריים ומעבירים בעדינות על כל הפנים, עם אקסטרה דגש על איזור העיניים. המים מנקים את הפנים מכל הלכלוך שנספג בהם. פעולה שלוקחת דקות ספורות ובהחלט מייצרת שינוי בתחושה. אני משתמשת בו פעם ביום כבר שבוע וחצי ומרגישה הרבה יותר נקייה ורעננה".
179 ש"ח ל־400 מ"ל. ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז

מים מיסלריים לניקוי עמוק ללא ייבוש של ליראק פריז | צילום: אסף לוי
מים מיסלריים לניקוי עמוק ללא ייבוש של ליראק פריז | צילום: אסף לוי