להיראות כמו אנה זק תמורת 25 ש"ח בלבד? יאללה, ניסינו

אנה זק לסקארה | צילום: שי תמיר, מתוך האינסטגרם annazak12@
אנה זק לסקארה | צילום: שי תמיר, מתוך האינסטגרם annazak12@

מהפילינג שמגיע בצורת נוזל ורוד שעושה קסמים עד האיפור החדש של אנה זק: ניסינו את מוצרי הטיפוח החדשים והלוהטים על המדף

88 שיתופים | 132 צפיות

מים מיסלריים עם חומצה היאלורונית של קרן ברטוב

ההבטחה: "מים מיסלריים חדשניים המכילים חומצה היאלורונית, פנתול ותמצית קלנדולה. המים עשירים במולקולות שמן זעירות, שתפקידן של מולקולות השמן הוא לספוח את השומנים, הלכלוך ואת שאריות האיפור שהצטברו על העור, באופן קל, נעים וללא צורך בשטיפה. שימוש קבוע בתכשיר משפר את בהירות ומוצקות העור, ומותיר את העור לח וזוהר".
דבר הנסיינית: "בניגוד לתכשירים שונים בז'אנר, התכשיר הזה לא ייבש לי את העור, ומצד שני לא הפך אותו לשומני בגלל מולקולות השמן. הסרתי עמו איפור בקלות בעזרת צמר גפן, הוא הרגיש נעים על העור והוסיף תחושה של גמישות וחיוניות מהשימוש הראשון".
250 ש"ח, בקליניקה של קרן ברטוב, ברודצקי 43 תל אביב, ובאתר החברה

מים מיסלריים של קרן ברטוב. 250 ש"ח | צילום: אודי כגן
מים מיסלריים של קרן ברטוב. 250 ש"ח | צילום: אודי כגן

צמד סרומים למילוי והשבת הנפח לעור הפנים SKIN FILLER של שיסיידו

ההבטחה: "לאחר שלוש שנות מחקר ופיתוח, בחברה היפנית מציגים טכנולוגיה עתידנית, חדשה ופורצת דרך אשר מצליחה לנצל את מלוא הכוח של החומצה ההיאלורונית, תוך שמירה על פעולת הלחות להשבת נפח מיטבי לעור".
דבר הנסיינית: "אני אוהבת מאוד את המוצרים של שיסיידו וגם הצמד הזה לא מאכזב. הסרום הלבן מיועד ליום והסרום הכחול מיועד ללילה – הם ארוזים בבקבוקים נאים, מרווים את העור הודות לפורמולה המימית, מלחחים אותו היטב ומעניקים לו זוהר עדין. בונוס סופר חשוב עבורי, שעליו קמים ונופלים מוצרים בשגרת הטיפוח שלי – הם נספגים בעור ברגע. המינוס הוא המחיר".
1,200 ש"ח לשני הסרומים. להשיג בסופר פארם, המשביר ו-BE

צמד סרומים למילוי והשבת הנפח לעור SKIN FILLER של שיסיידו. 1,200 ש"ח | צילום: יח"צ
צמד סרומים למילוי והשבת הנפח לעור SKIN FILLER של שיסיידו. 1,200 ש"ח | צילום: יח"צ

קרם הגנה לפנים ולגוף 30SPF של PAYOT 

ההבטחה: "קרם אנטי אייג'ינג במרקם משיי, להגנה על בריאות העור בעת חשיפה לשמש".
דבר הנסיינית: "לקרם יש ריח נעים, אבל הקונספט של קרם שמתאים גם לפנים וגם לגוף פחות עובד, בעיקר בימים עם הלחות הגבוהה של יולי-אוגוסט. הסיבה: התכשיר לא קליל מספיק לשימוש על הפנים, ואני חושדת שגם גם על הגוף המרקם המשיי שלו יהווה בעיה. מסקנה: הוא בהחלט מומלץ לשימוש בחורף (כי כאן בארץ אי אפשר להימנע לגמרי מקרם הגנה כל השנה), בקיץ כדאי להשתמש במוצר אחר".
79 ש"ח ל-150 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים, באתר לילית קוסמטיקה ובאתר הסופר-פארם

קרם הגנה לפנים PAYOT SUNNY spf50. מחיר 79 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם הגנה לפנים PAYOT SUNNY spf50. מחיר 79 ש"ח | צילום: יח"צ

חמאת גוף COCOA BUTTER של מקס ברנר

ההבטחה: "קולקציית מוצרי טיפוח COCOA BUTTER המבוססת על חמאת קקאו מושקת לראשונה. הסדרה, מבית מקס ברנר, הידועה דווקא במתוקים המשובחים שלה נכנסת לראשונה לתחום הטיפוח. היתרונות של חמאת קקאו הן שהיא מכילה רמות גבוהות של נוגדי חמצון המגינות על העור מפני נזקי הסביבה ומסייעת לשיפור גמישות העור".
דבר הנסיינית: "איזה יופי של סדרה! אהבתי במיוחד את העיצוב והצבעוניות של האריזות. המוצרים החדשים כוללים שמן רחצה לגוף, אל סבון קטיפתי לידיים, קרם גוף מזין, פילינג גוף במרקם עשיר וקרם ידיים בתוספת קרם חוחובה וקרם שקדים. נסיתי את האל סבון שהקציף נהדר ובעל ריח מעולה (לא של שוקולד) ואת חמאת הגוף – שהיא עשירה אך לא שמנונית. לכל המוצרים יש ניחוח עדין והם מועשרים בשמנים וויטמינים והמחירים אטרקטיביים".
98 ש"ח, להשיג בסניפי הרשת ובחנויות ובאתר הרשת

חמאת גף של מקס ברנר. 98 ש"ח | צילום: יח"צ
חמאת גף של מקס ברנר. 98 ש"ח | צילום: יח"צ

קרם פנים מסדרת SUBLIMAGE במרקם SUPREME של שאנל

ההבטחה: "קרם יוצא דופן המועשר בתמציות וניל נדירות הייחודיות לשאנל, ומועילות בחידוש העור. אידיאלי לעור יבש. בשימוש יומיומי, מרקם העור הופך מוצק ומאוזן יותר, קמטים פחות נראים לעין והעור נראה קורן יותר".
דבר הנסיינית: "אני מכירה ואוהבת את סדרת סובלימאז' של שאנל, הקו היוקרתי והמעולה של בית האופנה הצרפתי, לכן ניגשתי בהתרגשות שיא לנסות את הקרם מהסדרה (ובחרדת קודש מהמחיר). התנסיתי בקרם גם בבוקר וגם בערב על עור נקי במשך כמה שבועות, ולהלן המסקנות: האריזה יפה כמו תכשיט, הניחוח עדין ונעים כמו שרק בשאנל יודעים, המרקם עשיר ונעים והעור מרגיש מוצק לאחר כל שימוש והנקבוביות זוכות למראה מצומצם ומהודק. עם זאת, המרקם העשיר קצת כבד לשעות היום בקיץ הלח והמיוזע, למרות שאני סובלת מעור יבש. אני מוצאת אותו מושלם לשימוש בלילה ומאמינה שהוא יהיה מושלם לשימוש בחורף. אבל המחיר? וואו. מה שנקרא, למשקיעניות בלבד".
1,745 ש"ח, בחנויות ונקודות המכירה של שאנל ובאתר החברה

קרם SUBLIMAGE LA CREME של שאנל. מחיר 1,745 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם SUBLIMAGE LA CREME של שאנל. מחיר 1,745 ש"ח | צילום: יח"צ

 פילינג LIQUID PEELFOLIANT של דרמלוג'יקה

ההבטחה: "פילינג עוצמתי בטכנולוגיה חדשנית לשימוש ביתי, מבטיח תוצאות מקצועיות כמו בחדר הטיפולים. מבוסס על קוקטייל עשיר ועוצמתי של 30% חומצות מהדור החדש ואנזימים משילים ומחדשים, להחלקה ושיפור גוון העור. לצד המרכיבים הפעילים, מכיל גם מרכיבים משקמים לחיזוק שכבת ההגנה הטבעית של העור, מה שמבטיח תוצאות משמעותיות, גם בשימוש ביתי".
דבר הנסיינית, בת 53 עם עור עייף: "כבר מהשימוש הראשון הרגשתי שהעור חלק יותר ונעים למגע! המשכתי להשתמש בו בהתחלה אחת לכמה ימים ובשבוע השני אחת ליומיים. בהחלט רואה שהעור בוהק ואחיד יותר, ואפילו הנקבוביות מרגישות קטנות יותר. בהתחלה, כשמניחות את הפילינג יש תחושת עקצוץ קלה, שעוברת מיד. מה שממש אהבתי, שלא כמו בפילינגים אחרים, אין תחושת יובש או אדמומיות, למרות האפקטיביות. מוצר נהדר".
324 ש"ח, להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות ובאתר החברה

פילינג של דרמלוג'יקה | צילום: יח"צ
פילינג של דרמלוג'יקה | צילום: יח"צ

סבון גוף של SEACRET

ההבטחה: "סדרת מוצרי גוף וספא, מבוססים מינרלים וויטמינים מים המלח. סבון מפנק במרקם קרמי עשיר וריח מרענן, המכיל מינרלים מזינים, זרעי חוחובה ושמנים טבעיים. מותיר את העור רך ונעים למגע. פורמולה נקייה ללא סיליקונים, פארבנים ו-SLS".
דבר הנסיינית: "ניסינו את סבון הגוף. נתחיל מזה שהאריזה משגעת ועושה חשק לקפוץ לאיזו בריכה צלולה, ולהתרענן. הבקבוק בצבע תכלת עם זרימה נוחה של הסבון מהפקק הלחיץ, בדיוק במידה. המרקם נעים, לא מקציף מדי ובריח פרשי ורענן. אהבתי מאוד. והמחיר ביחס לכמות, סביר בהחלט".
78 ש"ח ל-400 מ"ל, להשיג באתר החברה

SEACRET. סבון גוף מרענן | צילום: יח"צ
SEACRET. סבון גוף מרענן | צילום: יח"צ

סבון ניקוי לפנים מסדרת Aroma Essence של GIGI

ההבטחה: "סבון פנים המותאם לכל סוגי העור, מאזן חומציות, מסיר שאריות איפור והצטברויות לכלוך ושומן. מכיל תמצית עלי אזדרכת עשירה באנטי-אוקסידנטים, פוליפנולים ומרכיבים מרגיעים המנטרלים נזקי חמצון וזיהום סביבתי, גליצרין וחומצה היאלורונית המעשירים את העור בלחות זמינה ומידית ומסייעים לניקוי עדין ויעיל מבלי לגרום ליובש. מותיר את העור בתחושת רעננות ונינוחות".
דבר הנסיינית: "סבון שמבטיח וגם מקיים. הוא מקציף בקלות ומנקה את הפנים ביסודיות, אך לא מייבש אותו – כפי שעושים רבים אחרים. העור אפילו מרגיש גמיש ורך אחרי השימוש".
90 ש"ח ל-200 מ"ל, להשיג אצל קוסמטקאיות מורשות בלבד. לבירור נקודת המכירה הקרובה היכנסו לאתר החברה

סבון פנים AROMA ESSENCE של GIGI. מחיר 90 ש"ח | צילום: סשה דובינסקי
סבון פנים AROMA ESSENCE של GIGI. מחיר 90 ש"ח | צילום: סשה דובינסקי

סרום ותחליב פנים מסדרת רויטליפט קליניקל (REVITALIFT CLINICAL) של לוריאל

ההבטחה: "הסרום מטפל בשלוש בעיות העור המוכרות ביותר: קמטוטים, נקבוביות וגוון עור לא אחיד.  הוא מבוסס על פורמולה ייחודית המכילה 12% ויטמין C טהור, מסייע לנראות עור קורן יותר פי 2 וחלק יותר פי 3 בחודש שימוש אחד. תחליב הפנים עם הגנה מהשמש SPF50 מבוסס על פורמולה ייחודית המכילה: נוגד חמצון (אנטיאוקסידנט), ויטמין C – המסייע בתהליכים נוגדי חמצון והזדקנות הנגרמים מקרני השמש וזיהום אוויר הרב בחיינו".
דבר הנסיינית: "עוד לא עבר חודש מאז שהתחלתי להשתמש בסרום ובתחליב הפנים, אבל כבר אני יכולה להעיד שאני מאוד מרוצה. מדובר בשני חומרים שנספגים בשנייה והופכים את העור לנעים. בלחות של אוגוסט זה חשוב במיוחד. אהבתי גם את ההגנה הגבוהה מהשמש. האם אמשיך לקנות את המוצרים גם אחרי שאסיים עם מה שקיבלתי להתנסות? בהחלט כן!".
120 ש"ח לכל אחד מהמוצרים (מחיר מבצע לאוגוסט 89.90 ש"ח). להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

סרום ויטמין סי וקרם יום עם הגנה משמש לוריאל פריז. 89.90 ש"ח מחיר השקה לחודש יולי 2023 במקום 120 ש"ח | צילום: יח"צ
סרום ויטמין סי וקרם יום עם הגנה משמש לוריאל פריז. 89.90 ש"ח מחיר השקה לחודש יולי 2023 במקום 120 ש"ח | צילום: יח"צ

מברשת Dafni Power Pink Lady במהדורה מוגבלת

ההבטחה: "המברשת ששברה את האינטרנט עברה שדרוג מטורף וכעת יש לנו גרסה שמבטיחה שליטה מושלמת ומביאה לתוצאות מעולות. כמה מעולות? השיער של המשתמשת בה יהיה חלק יותר, מבריק יותר וחיוני כפי שלא היה מעולם".
דבר הנסיינית: "ורוד הוא הצבע החם ביותר מאז הטירוף סביב הסרט 'ברבי', וכך גם המברשת החשמלית של דפני. המברשת המפורסמת זכתה למייקאובר ורוד – במברשת עצמה ובקייס הקטיפה התואם. חוצמיזה שהיא מתוקה להפליא, היא קומפקטית, קלה ונוחה לשימוש, והופכת בדקות ספורות את השיער לחלק ומעוצב יותר רק מעצם הסירוק שלו. היא גם מבטיחה להיפטר מפריזים בשיער, מה שלא לגמרי קרה אצלי, אבל זו מברשת מעולה שנותנת לשיער מקסימום טאץ' במינימום זמן ומאמץ".
599 ש"ח, להשיג באתר של דפני

מברשת Dafni Power Pink Lady. מחיר 599 ש"ח | צילום: יח"צ
מברשת Dafni Power Pink Lady. מחיר 599 ש"ח | צילום: יח"צ

ANNA ZAK By SACARA

ההבטחה: "שלושה מוצרים חדשים שנוספו לקולקציית האיפור הלוהטת: ברונזר, סומק ופלטת צבעים לעיניים. הצבעוניות בגווני אדמה ואפורים למינהם, ותואמת את הווייב של הכוכבת".
דבר הנסיינית: "אני לא מתאפרת כבד בדרך כלל, אלא מעדיפה מראה טבעי, לכן אהבתי מאוד את הברונזר Sunset kiss multi shine bronzer. כשמו כן הוא, נתן טאצ' של נשיקת שמש בגוון חמרה טבעי. המרקם שלו קליל ונעים, נשאר יפה על העור ונותן לוק אנד פיל זוהר. הערך המוסף והמבורך הוא כמובן המחיר".
25 ש"ח, להשיג בסניפי SACARA ובאתר החברה

SACARA. ברונזר nקולקציית אנה זק 25 ש"ח | צילום: קית גלסמן
SACARA. ברונזר nקולקציית אנה זק 25 ש"ח | צילום: קית גלסמן