מזרק הסרום הביתי שהשיער שלך לא ייראה אותו הדבר אחריו

נסייניות חודש ינואר | צילום: יח"צ
נסייניות חודש ינואר | צילום: יח"צ

מסכת פנינים, שמפו אגוזים וקרם פנים מדבש מלכות טהור – ציידנו את מזווה הטיפוח שלנו ברכיבים מבטיחים. מה אהבנו ומה פחות?

88 שיתופים | 132 צפיות

עפרי איוניר, 53, מנהלת תחום אופנה ולייף סטייל

"החודש התמזל מזלי והתנסיתי במוצרים שגם העיצוב שלהם עושה חשק! הראשון הוא Capilor, מזרק סרום לטיפול בנשירת שיער ובקרקפת מבית Callys השווייצרית (239 ש"ח, בסניפי רשת Be by Shufersal). על האריזה כתוב שזהו נוזל עשיר ברכיבים פעילים מן הצומח, חומצות אמינו ומינרלים, היפואלרגני ונטול פרבנים. לאחר השימוש הקרקפת הבהיקה מניקיון וזכתה לריח רענן. המשכתי ב־!Fucking Fabulous של טום פורד (1,200 ש"ח ל־50 מ"ל, בסניפים נבחרים של רשת אפריל), שעושה זאת שוב עם בושם מטריף לגברים, ארוז בבקבוק שחור מט, המוסיף דרמה למדף הבשמים. הניחוח עמוק, סקסי וחם, הודות לשילוב של תווי שקד מר, שמן מרווה ועוד תופינים – ונשאר שעות אחרי ההתזה. יקר ונהדר. עכשיו, כשרק העיניים מציצות מהמסכה, המסקרה מככבת, ובמיוחד המסקרה הגאונית של Seacret (126 ש"ח, באתר seacretspa.com). היא עמידה לשעות, לא נמרחת ומוסרת בקלות. עוד מוצר יפהפה שדגמתי הוא שמן Sense 5 מבית ג'ייד (149 ש"ח, ברשתות השיווק). זהו שמן הזנה המבוסס על קוקטייל טבעי של חמישה שמנים נוגדי חמצון, הכולל עלי כותרת של ורדים. כמה ענוג למראה, ככה יעיל: השמן נטול ריח מובחן, נספג בשניות ומותיר את העור רך ונעים למגע. אחרון חביב, My Italianisa Little Rusty – גוון אחד מתוך 12 גוני הלק החדשים בסדרת מילאנו של OPI (65 ש"ח, בנייל סטודיו ובמכוני היופי). הסדרה נוצרה בהשראת תעשיית הפלדה של העיר הכי סטייליסטית בעולם. המראה וינטג'י ומתכתי באופן מדויק".

נסייניות חודש ינואר | צילום: יח"צ
נסייניות חודש ינואר | צילום: יח"צ

דליה בן ארי, 71, כתבת "את"

"סדרות נגד קמטים זה הכי אני, וקרם היום Abeille Royale של גרלן (589 ש"ח ל־50 מ"ל, ברשתות הפארם) נועד לשכמותי, ואל תשכנעו אותי שקמטים הם יפים כי אני נגד. הקרם מבוסס על דבש מלכות טהור, כולל תו תקן של טוהר מושלם, ועשיר בחומצות אמינו הידועות בסגולות התיקון שלהן. המריחה מענגת, העור נראה זוהר ואחרי שימוש של ארבעה שבועות יש תחושת מיצוק קלה. אני ידועה גם כחובבת מסכות פנים מצד אחד וכממהרת תמידית מצד שני. מסכת היופי מהסדרה החדשה C Power של קרליין (49.90 ש"ח ל־50 מ"ל, ברשתות השיווק והפארמים) היא מסכת ג'ל מבוססת ויטמין C, המוסרת במים פושרים כעבור חמש עד עשר דקות. המסכה כיפית מאוד, עושה נעים לעור הפנים ומותירה אותו רך וחלק. מותג הטיפוח הצרפתי ליראק פריז, שעשה לאחרונה עלייה לישראל, השיק את Hydragenist (99 ש"ח, אצל קוסמטיקאים ורופאים מורשי המותג) – שפתון בצורת עיפרון המפנק שפתיים יבשות בלחות תוך שנייה בזכות חמאת שיאה וחומצה היאלורונית, ועל הדרך צובע אותן בגון ורדרד. המעצב נרסיסו רודריגז הוציא לקראת סיום השנה האזרחית את Pure Mask במהדורה מוגבלת (527 ש"ח ל־100 מ"ל, ברשתות הפארם). אימאל'ה, איזה ריח שווה למי שאוהבת בשמים אקזוטיים בעלי נוכחות חזקה ולא מתקתקה. לסיום, עד שהקורונה תיעלם וג'ל לחיטוי הידיים ימשיך להיות מאסט, ג'ל חיטוי הידיים של סבון בניחוח יסמין גם מחטא וגם מלחח בזכות ויטמין E, וגם המחיר שווה (20 ש"ח ל־80 מ"ל, בחנויות סבון ברחבי הארץ)".

נסייניות חודש ינואר | צילום: יח"צ
נסייניות חודש ינואר | צילום: יח"צ

אלונה פלוסקי, 30, ארט דירקטור של מגזין "השולחן"

"סט הטיפוח Effaclar של לה רוש פוזה מיועד לטיפול בעור שומני הנוטה להתחצ'קן, וכולל ג'ל ניקוי מקציף, קרם להפחתת פגמים וקרם הגנה (79 ש"ח למארז, ברשתות הפארם, בבתי מרקחת פרטיים ובבתי המרקחת של קופות חולים מכבי ומאוחדת). סבון הפנים במרקם ג'ל ייבש את העור שלי מעט יותר מדי, אבל קרם Effaclar Duo עבד מצוין, ותוך לילה ראיתי שיפור בפצעים על הפנים, ולקרם ההגנה שלהם אני נאמנה כבר שנים. לאחר מכן התנסיתי בקרם פנים Mattifying Cream של סימפל (45.90 ש"ח, בסופר־פארם), שמלא ברכיבים טבעיים דוגמת תימין, אבץ וצמח הממליס. בסך הכול הוא חביב מאוד, אבל פחות התחברתי לאפקט המט ואחרי המריחה נותרתי עם תחושת יובש. שפתון הלחותMoisture Surge Pop Triple Lip Balm של קליניק (109 ש"ח, ברשתות הפארם, במשביר לצרכן, באתר קליניק ובחנויות המותג בקניון TLV Fashion Mall ובקניון הזהב) נראה יפה על השפתיים, וכמובטח הוא משלב לחות, צבע וברק – אבל יש לו גם ריח של שעווה שמזכיר איפור ישן וקשה להתעלם מכך. סיימתי במסכת הפנינים של סבוקלם (19.90 ש"ח, בסופר־פארם, בתי מרקחת נבחרים, בתי המרקחת של קופת חולים מכבי ובאתר סבוקלם). אני אוהבת לשמור מסכות כאלה במקרר ולהשתמש בהן כשיש לי מיגרנה או כשסתם בא לי להתרענן. אחרי השימוש במסכה, העור נראה רענן וזוהר, אבל האפקט לא נותר הרבה זמן".

נסייניות חודש ינואר | צילום: יח"צ
נסייניות חודש ינואר | צילום: יח"צ

רוני ודנאי, 35, עורכת המשנה של "את"

"חברת אננדה הוציאה שמפו ומרכך טבעיים (69 ש"ח ו־79 ש"ח, בסופר־פארם, בבתי טבע נבחרים ובאתר המותג) מתמציות אגוז מלך הגדל בחבל גרנובל שבצרפת. יש שם עוד רכיבים מזינים ומשמחים, דוגמת פרוטאין חיטה ופרוטאין משי, חמאת שיאה ושמן ארגן, ובניגוד למקובל בז'אנר – שני התכשירים אינם מייבשים את השיער ומותירים אותו רך, נקי ונעים".

נסייניות חודש ינואר | צילום: יח"צ
נסייניות חודש ינואר | צילום: יח"צ