מצאנו את תכשירי הלחות המושלמים לקיץ הישראלי

נסייניות | צילום: Shutterstock
נסייניות | צילום: Shutterstock

תכשיר הלחות המושלם לקיץ המיוזע שמגיע בצורת תרסיס, הבושם היוקרתי והפרשי וג'ל הרחצה שמעניק אפקט קירור ואפשר להשתמש בו גם על עור יבש. הנסייניות נערכות לעונה החמה והקשוחה

88 שיתופים | 132 צפיות

קרם ידיים של HAAN

ההבטחה: "קרם ידיים מבית מותג הטיפוח HAAN הניתן למילוי חוזר ובגודל קומפקטי. הקרם עשוי מקומפלקס ייחודי ומזין, הכולל רכיבים ממקור טבעי, ביניהם שמן חוחובה, חמאת שיאה ומי סקוואלן. הנוסחה קלת משקל, נספגת במהירות, מספקת לחות אינטנסיבית ומעניקה גימור משי לעור".
דבר הנסיינית: "כפות הידיים שלי סובלות מיובש חמור כבר תקופה והקרם הזה בא להן בטוב. יש לו ניחוח עדין עד בלתי מורגש כמו שאני מעדיפה תמיד, הוא לא מרגיש שומני והכי חשוב – הוא נספג בשניות. זה שלמותג יש אג'נדה אקולוגית של שמירה על הסביבה זה בונוס רציני – למשל ניתן לרכוש את הקרם עם מילוי חוזר ולחסוך קצת פלסטיק מכדור הארץ. האריזה הקומפקטית והמעוצבת בכלל עושה חשק לקחת אותו לכל מקום".
מחיר: 49.90 ש"ח ל-50 מ"ל, להשיג בחנות המלון Link Hotel & Hub מרשת מלונות דן (אורחי ה-VIP של מלונות דן יקבלו מארז מוצרים של HAAN במתנה) וברשת סטורי

קרם ידיים של HAAN הנמכר במלונות דן, 49.90 ש"ח ל-50 מ"ל | צילום: יח"צ
קרם ידיים של HAAN הנמכר במלונות דן, 49.90 ש"ח ל-50 מ"ל | צילום: יח"צ

תחליב No.1 Essence Lotion של שאנל 

ההבטחה: "תחליב ממריץ לפנים ולאזור הדקולטה המועשר בתמציות קמליה אדומה. מיד אחרי השימוש הראשון העור נראה קורן, בוהק, צעיר יותר ומלא חיוניות".
דבר הנסיינית: "מדובר באחד התחליבים הקלים, הנעימים והקטיפתיים שיצא לי לנסות. הניחוח עדין ונעים, התכשיר נספג בשניות בודדות, הוא מייצר אפקט של עור זוהר ופרשי ואפילו בימים לחים הוא לא גורם לעור להזיע. המחיר גבוה מאוד אבל התחושה יוקרתית בהתאם".
מחיר: 425 ש"ח ל-100 מ"ל, להשיג בחנויות שאנל בקניון רמת אביב, קניון TLV וקניון ממילא

תחליב N1 DE CHANEL essence. מחיר 425 ש"ח | צילום: יח"צ
תחליב N1 DE CHANEL essence. מחיר 425 ש"ח | צילום: יח"צ

תרסיס היאלורוניק סרמיד מיסט של דרמלוג'יקה

ההבטחה: "תרסיס לחות המכיל סרמידים וקוקטייל פעיל של ארבעה סוגי חומצה היאלורונית להצפת העור בלחות ומניעה של אידוי לחות מהעור. תכשיר לחות ייחודי להתזה על העור, להוספת לחות ונעילתו בעור, נועד להחייאה של עור יבש ומיובש כאחד".
דבר הנסיינית: "בתור חובבת מושבעת של מוצרי דרמלוג'יקה, הסתקרנתי לנסות את תכשיר הלחות הזה. התנסיתי בתכשיר כפי שהנחו לעשות על גב האריזה – התזתי ממנו על עור הפנים והצוואר לאחר ניקוי הפנים ולפני הנחת הסרום והלחות. התרסיס נספג במהירות שיא, כאילו העור ממש שותה אותו, וכבר מהשימוש הראשון עורי היבש והמיובש הרגיש רווי בלחות, חיוני וגמיש יותר. הפורמולה מימית ולא שומנית, מה שהופך את המוצר הזה לאידיאלי עבורי בקיץ הישראלי. אין ספק שזוהי תחילתה של ידידות מופלאה".
מחיר: 225 ש"ח ל-150 מ"ל, להשיג באתר האונליין ובנקודות המכירה המורשות של דרמלוג'יקה בפריסה ארצית, במכוני הקוסמטיקה, מרכזי בריאות וספא ומלונות היוקרה של רשת ישרוטל

היאלורוניק סרמיד מיסט של דרמלוג'יקה, 225 ש"ח ל-150 מ"ל | צילום: יח"צ
היאלורוניק סרמיד מיסט של דרמלוג'יקה, 225 ש"ח ל-150 מ"ל | צילום: יח"צ

פלטת צלליות עיניים DISCO FOX של IL MAKIAGE

ההבטחה: "פלטה הכוללת 15 גוונים הניתנים לשילוב בשלושה גימורים: מט, מטאלי ומבריק – שיאפשרו לך לעבור בקלות ממראה יומיומי למראה דיסקו לילי מהפנט".
דבר הנסיינית: "אז לדיסקוטק לא הלכתי, אבל את גימור המט אהבתי מאוד! חיבבתי במיוחד את הפיניש לאמצע העפעף בגווני השמפניה מטאליים. הפלטה לא זולה אבל אני בטוחה שתמשיך ותשמש אותי כמה שנים, הצבעים ניטרליים ומעולים להצללות – צורך על זמני שלא משתנה מעונה לעונה".
מחיר: 419 ש"ח, להשיג בסניפי הרשת ובאתר החברה

 

פלטה של איל מקיאג'. 419 ש"ח | צילום: יח"צ
פלטה של איל מקיאג'. 419 ש"ח | צילום: יח"צ

ג'ל לחות לעיניים של סימפל

ההבטחה: "ג'ל מזין בלחות המיועד לעיניים עייפות ובמראה נפוח. מכיל 5% רכיבי לחות פעילים על בסיס צמחי ונוגד חמצון אלפלפא, מסייע במיידיות לתחושת רעננות של עיניים עייפות ועוזר לצמצום נפיחויות".
דבר הנסיינית: "המותג מתהדר בכך שכל מוצריו פותחו על בסיס רכיבים עדינים לעור הפנים, ללא בישום או צבע מלאכותיים וללא כימיקלים חזקים העלולים לגרות את העור – שזה דבר נהדר. גם המחיר ידידותי והתחושה קרירה ומרעננת, אבל מלווה בעקצוץ קל. לא הבחנתי בהבדל מהותי לפני ואחרי השימוש, אבל גם תחושה רעננה זה משהו".
מחיר: 44.90 ש"ח ל-25 מ"ל, להשיג בסופר פארם

 

ג'ל עיניים מזין SIMPLE. מחיר 44.90 ש"ח | צילום: יח"צ
ג'ל עיניים מזין SIMPLE. מחיר 44.90 ש"ח | צילום: יח"צ

שפתון נוזלי LOCKED KISS INK של מאק

ההבטחה: "קולקציה מהפכנית של שפתונים נוזליים המבטיחים פיגמנט עוצמתי בגימור מאט ועמידות עד ל- 24 שעות, הודות לטכנולוגיה בלעדית הנועלת את הפיגמנט ועוטפת ברוך את השפתיים עם כיסוי כפול ומעודן במריחה אחת. לכיסוי מלא ונוחות מירבית ל-24 שעות ללא צורך בטאצ'-אפים".
דבר הנסיינית: "הפורמולה נמשחת על השפתיים בקלות, מתייבשת ומתקבעת מהר ומייצרת מראה שפתיים בשרני אך טבעי. התאהבתי שפתון מספר 67, בעל השם 'Meticulous', למרות שהוא לא מקיים את ההבטחה שלו באמת. במחי כוס מים אחת וכמה ביסים מארוחת הצהריים וכבר נזקקתי לטאץ' אפ, אבל הגוון משגע וקיבלתי עליו המון מחמאות. לגמרי הפך לפריט מאסט ביומיום שלי".
מחיר: 140 ש"ח, בחנויות הרשת ובאתר החברה

שפתון Locked Kiss Ink™ Lipcolour של מאק. 140 ש"ח | צילום: יח"צ
שפתון Locked Kiss Ink™ Lipcolour של מאק. 140 ש"ח | צילום: יח"צ

מי פנים Gentle Clean של ביופור

ההבטחה: "מי פנים מיסלריים מקציפים לניקוי עמוק, לחות והרגעה של העור. ניתנים לשימוש גם ללא סבון, אינם מכילים פראבנים או SLS, מכילים חומצה לקטית שעוזרת בשמירת הלחות של העור".
דבר הנסיינית: "אני נוהגת להתאפר קל ממש, השתמשתי במיים במיסלרים כמסיר איפור, והקצפתי בעדינות תוך עיסוי קל אל תור העור. התכשיר נשטף בקלות, הריח נעים ולא דומיננטי והעור נותר נקי מאיפור ומלוחח".
מחיר: 148 ש"ח, להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות. לבירור נקודת הרכישה הקרובה

Gentle clean של ביופור. 148 ש"ח | צילום: יח"צ
Gentle clean של ביופור. 148 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם STAR MAGMOLIA של ג'ו מלון לונדון

ההבטחה: "ניחוח פריחת מגנוליה כוכבית, פריחה חדשה על צמרות העצים".
דבר הנסיינית: "אני מתענגת על כל בושם חדש של ג'ו מלון לונדון, אולי כי אני אוהבת בישום יוקרתי מהסוג שנתקלת בו בדרך כלל במעלית בבניין שבו אני גרה. הבושם לא מתקתק, לא חזק מדי וכל כך מתמזג עם הגוף".
מחיר: 575 ש"ח ל-100 מ"ל, להשיג בחנויות החברה בקניוני רמת אביב ו-TLV ובאתר החברה

בושם Nashi Blossom Cologne ג'ו מלון לונדון. 575 ש"ח ל־100 מ"ל | צילום: יח"צ
בושם Nashi Blossom Cologne ג'ו מלון לונדון. 575 ש"ח ל־100 מ"ל | צילום: יח"צ

ג'ל רחצה GEL DOUCHE GLACE ICY BODY מסדרת ורבנה של ל'אוקסיטן 

ההבטחה: "מועשר במנתול ותמצית ורבנה מפרובנס, מנקה ומרענן את העור מיד".
דבר הנסיינית: "תשכחו ממה שידעתן על ג'ל רחצה, כי את הג'ל הזה אפשר למרוח על עור יבש – מה ששמעתן. הוא מעניק אפקט קירור, כפי שמשתמע משמו, ומתאים מאוד גם לשימוש יומיומי. כמה חבל שהוא נגמר כל כך מהר".
מחיר: 75 ש"ח ל-250 מ"ל, להשיג בחנויות ל'אוקסיטן ובאתר החברה

ג'ל רחצה מבית לאוקסיטן. 75 ש"ח | צילום: יח"צ
ג'ל רחצה מבית לאוקסיטן. 75 ש"ח | צילום: יח"צ

קרם לילה MERVEILLANCE LIFT של NUXE

ההבטחה: "קרם מרוכז למיצוק וטיפול בקמטים, מבוסס על שמן מיקדו אצות. חידוש בלעדי של החברה המעניק לעור יפה, מוצק ומלא באנרגיה מחודשת".
הנסיינית: "אני אוהבת את המותג הצרפתי הזה כי הוא מבוסס בעיקר על חומרים טבעיים, ולקרמים שלו יש מרקמים נעימים שמשאירים את הלחויות להרבה שעות. אני בת 51, אין לי קמטים עמוקים עדיין, אבל אחרי שימוש בקרם חשתי שהמטוטים המאוד עדינים שיש לי הם קצת פחות ניכרים. אבל כמי שמכירה במגבלות הקרמים, גם להתעורר בבוקר עם עור מלא לחות וגמיש, זה בכלל לא מעט".
מחיר: 209 ש"ח ל־50 מ"ל, באתרהחברה ובאתר גילטי, בתי מרקחת נבחרים ובסניפים נבחרים של סופרפארם

קרם לילה NUXE MERVEILLANCE LIFT מחיר 209 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם לילה NUXE MERVEILLANCE LIFT מחיר 209 ש"ח | צילום: יח"צ

סרום ויטמין C בריכוז של 10% של קרן ברטוב

ההבטחה: "הפורמולה מכילה ריכוז אופטימלי של ויטמין סי בצורה יציבה ובטוחה לעור. היא מכילה גם חומצה גליצריטינית, שהינה אנטי דלקתית ואנטי בקטריאלית, המגנה על המערך החיסוני של העור, מעודדת ייצור מלנין ומשפרת את מרקם העור".
דבר הנסיינית: "אחד המוצרים השווים שניסיתי! אהבתי הכל – את המרקם המעט קציפתי, הריח העדין שהזכיר לי וניל ובעיקר את איך שנספג לי בעור. השתמשתי בסרום על עור נקי לפני השינה ולפני קרם לילה, והעור מרגיש מצוין. מוצר לא זול אבל מספיקות שלוש טיפות ממנו כדי לכסות את כל הפנים, כך שיחזיק הרבה זמן".
מחיר: 560 ש"ח, להשיג אצל קרן ברטוב, ברודצקי 45 ת"א ובאתר

 

סרום ויטמין סי של קרן ברטוב 560 ש"ח | צילום: עדי גלעד
סרום ויטמין סי של קרן ברטוב 560 ש"ח | צילום: עדי גלעד

קרם עיניים EYE TEC SET ליום וללילה של היקארי

ההבטחה: "פתרון אנטי אייג'ינג לעור העדין שסביב העיניים. שני המוצרים מיועדים ליום וללילה, פועלים בשילוב לטיפוח אינטנסיבי לשיקום העור ומקנים תוצאה ניכרת של הצערה ושל הרמת עפעפיים. כוללים פטנט ייחודי בשם NAD NOBEL".
דבר הנסיינית: "האזור שסביב העיניים הוא מאוד רגיש אצלי, ומגיל צעיר יש לי כהויות והתחלה של נפיחות בעפעף התחתון. התכשיר מגיע עם גלגלת, נוח מאוד לשימוש וגם חסכוני ונספג מהר מאוד. הוא מצליח לעמעם את הנפיחויות ואת הכהויות בשימוש רצוף. אני בהחלט נהנית ממנו".
מחיר: 398 ש"ח, 10 מ"ל כל בקבוק. להשיג במעבדות היקארי בבני עטרות ואצל קוסמטיקאיות נבחרות.  

סט מוצרים ליום וללילה לעיניים של היקארי. 398 ש"ח | צילום: סטודיו היקארי
סט מוצרים ליום וללילה לעיניים של היקארי. 398 ש"ח | צילום: סטודיו היקארי

סטיק הגנה של שיסיידו

ההבטחה: "סטיק הגנה שקוף SPF 50 להגנה על עור הפנים והגוף, בלתי נראה וקל לשיאה לכל מקום. עם עמידות אופטימלית לזיעה והגנה גבוהה מאוד לסינון קרני UV (A ו-B) בחוף הים וגם בעיר. ניתן למרוח את הפורמולה מתחת ומעל איפור".
דבר הנסיינית: "קיימים היום הרבה תכשירי הגנה איכותיים בשוק, אבל עדיין רבים מהם שמנוניים יחסית. המותג היפני שיסיידו ידוע בפורמולות המימיות והקלילות שלו, לכן שמחתי להתנסות בתכשיר ההגנה החדש שלו. הפורמולה קלילה ונעימה, הגוון השקוף מתמזג מיד עם העור והסטיק הופך את כל העסק להרבה יותר נוח – וגם מונע תאונות נזילות בתיק".
מחיר: 200 ש"ח, להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר ושופרסל be

סטיק הגנה לפנים של שיסיידו. 200 ש"ח | צילום: יח"צ
סטיק הגנה לפנים של שיסיידו. 200 ש"ח | צילום: יח"צ