מצאנו את המייקאפ המושלם לימי הקיץ הלחים

נסייניות חודש יוני 2021 | צילום: יח"צ
נסייניות חודש יוני 2021 | צילום: יח"צ

הסרום היוקרתי שמבטיח להעלים קמטים, קרם ההגנה שישמח את חובבות האיפור והבושם שרוצה להתאים את עצמו לאישיות שלנו. כל המוצרים החדשים שאהבנו החודש, וגם אלה שפחות

88 שיתופים | 132 צפיות

ירדן יעקובי, 35, ארט דירקטור של מגזין "את"
"כמאמר השיר מהניינטיז, אם הייתי יכולה להציע לכן רק טיפ אחד בשביל עתידכן – הוא יהיה קרם הגנה. ניסיתי את תחליב ההגנה של Avene לעור רגיל עד מעורב (110 ש"ח ל־50 מ"ל, ברשתות הפארם ובתי המרקחת). הבקבוק קומפקטי ונוח לנשיאה בתיק, ובלחיצה קלה יוצאת הכמות הנכונה והמדויקת של הקרם, שנספג בקלות ולא משאיר תחושה של עור דביק או שומני. ניסיתי גם את סרום Lines Away להעלמת קמטים מסדרת Pure Shots של איב סן לורן (420 ש"ח ל־30 מ"ל, בחנויות נבחרות של רשת אפריל). הסרום מגיע במבחנה עם ראש לחיץ ונוח לשימוש, ויש לו ניחוח נעים של פרח האיריס ממרוקו. הסרום נספג במהירות על עור הפנים, משאיר תחושה של עור גמיש ומתוח ומאפשר להשתמש בקרם פנים מיד לאחר מכן. לעומת זאת, לקרם הידיים הטיפולי של Proven, מותג הטיפוח החדש של יוליה גל (89 ש"ח, בסניפי רשת יוליה ובאתרים provenbyyullia.com ו־guilty.co.il), לוקח קצת זמן להיספג והוא משאיר תחושת שמנוניות קלה. עם זאת, הוא עשיר בלחות, שמזינה את כפות הידיים. עוד מוצר שניסיתי הוא שפתון נוזלי עם אפקט ויניל מסדרת Fight Like a Woman של פופה (79 ש"ח, בנקודות המכירה של פופה וברשתות הפארם). הגוון הדובדבני נמרח בקלות, אבל הריח טיפה מתוק והמרקם דביק אך עמיד. אם בא לך להיראות נועזת, לכי על זה".

ירדן יעקובי, נסייניות יוני 2021 | צילום: יח"צ
ירדן יעקובי, נסייניות יוני 2021 | צילום: יח"צ

עפרי איוניר, 54, מנהלת תחום אופנה ולייף סטייל
"עונת החתונות החלה וזה זמן מעולה להתנסות בפלטות לפיסול והארת תווי הפנים של איל מקיאג' (465 ש"ח, בחנויות הרשת). מדובר בפלטות נפרדות לפיסול והארה, שמגיעות באריזה סופר גלאמית עם גוונים עשירים בפיגמנטים ובגימור מט סקסי, נותנות מענה לכל גוון עור ומאפשרות יצירת אינסוף שילובים, שמתאימים גם ליומיום. אפשר לשלב בין כל הגוונים או להשתמש בכל גוון בפני עצמו, לפי הצורך. לאחר מכן התנסיתי בפאקולקשן, קולקציית הבישום החדשה של פאקו רבאן – איזה קונספט גאוני! הקולקציה מורכבת משישה ניחוחות המאפיינים סוגי אישיות שונים, מתאימים לנשים וגברים כאחד ומגיעים בבקבוקים מעוצבים עם נוכחות יוצאת דופן וניחוחות משכרים. אהבתי במיוחד את Genius Me, ניחוח רענן של הדרים עם תווים של קליפת תפוז, רוזמרין ואזוב עץ (285 ש"ח ל־60 מ"ל, ברשתות הפארם). עוד מוצר שאהבתי הוא מחליק השיער SteamPod מבית לוריאל פרופסיונל (1,199 ש"ח, בסופר־פארם ומספרות נבחרות). המחליק פועל על אדים ובעל שלוש דרגות חום, קל לנשיאה ולתפעול ותוך שתי דקות הוא העניק לי מראה של 'הרגע יצאתי מהמספרה'. בגזרת הניקיון התנסיתי בשני מוצרים. הראשון הוא ערכת אמפולות גליקו־C לטיפול לילה של וישי (119 ש"ח למארז של עשר אמפולות, באתר החברה, ברשתות פארם נבחרות ובבתי מרקחת פרטיים). העור שלי מלא בפיגמנטציה של שנים, ועדיין לא מצאתי את המוצר המנצח. השתמשתי כשבוע רצוף באמפולות – הכתמים לא ירדו, אבל העור נראה צח וכל כולו מואר יותר. הלחות נספגה בצורה טובה יותר וכך גם האיפור. אגב, מרכיבי האמפולות – קומפלקס חומצה גליקולית וחומצה היאלורונית וויטמין CG – הם ממקור צמחי. תכשיר הניקוי השני שניסיתי הוא פילינג 2In1 Face Polisher לפנים של סבון (129 ש"ח ל־200 מ"ל, בחנויות ובאתר החברה). זהו פילינג מנטה עדין עם מרקם קרמי ואפקט קירור. הוא ניקה ביסודיות את העור והותיר אותו מלוחח, נקי ובוהק".

עפרי איוניר, נסייניות יוני 2021 | צילום: יח"צ
עפרי איוניר, נסייניות יוני 2021 | צילום: יח"צ

טל שרייבר, 27, עורכת האינסטגרם של מגזין "את"
"מרחתי את קרם היום Naturally Good של ניוואה (49.90 ש"ח ל־50 מ"ל, ברשתות הפארם). על האריזה מצוין שהקרם מכיל 99% רכיבים ממקורות טבעיים וגם על פי רשימת המרכיבים (בין היתר שמן חוחובה ואלוורה אורגנית) המוצר נראה לי מבטיח. מוצרי ניוואה ידועים בריח הטוב שלהם, וגם כאן הריח לא אכזב, אבל אני אישית מעדיפה קרמים בעלי מרקם קליל יותר שנספגים במהירות, במיוחד כשמדובר בתכשיר יומיומי. לאחר מכן מרחתי את Sunissime, תכשיר הגנה אנטי אייג'ינג 30 Spf של ליראק פריז (170 ש"ח ל־40 מ"ל, באתר החברה ואצל קוסמטיקאיות מורשות), שלצד הגנה מלאה לעור הפנים מבטיח להביא להתחדשות העור ולהעניק תחושת חיוניות בזכות חומצה היאלורונית ופפטידים שונים. כבר מהאריזה התקבלה תחושה שזהו מוצר נעים ויוקרתי לעומת שאר המוצרים הקיימים בשוק. אהבתי במיוחד את המרקם הקליל של הקרם, את הספיגה המהירה שלו (חשוב מאוד למתאפרות בבוקר) ואת תחושת הרעננות שהוא מותיר אחריו. לפני שיצאתי מהבית, התבשמתי בבושם Bella Vita של חברת Guess (249 ש"ח ל־100 מ"ל, ברשתות הפארם). הניחוח המתקתק הזכיר לי ניחוחות של וניל ופירות, שאליהם אני פחות מתחברת. בערב הסרתי את האיפור עם ג'ל ניקוי פנים קלאסי של דוקטור עור (25 ש"ח, באתר החברה וברשתות הפארם). הג'ל הוא בריח האהוב עליי – מאסק, וכשמדובר במוצר היפואלרגני שמועשר בין היתר בקמומיל, תמצית שיבולת שועל וויטמינים שמרגיעים את העור ומסייעים בשיקומו, זה הופך אותו לאורח קבוע בשגרת הטיפוח שלי. לסיום, חפפתי את השיער בשמפו ומרכך Volume Intense מהסדרה החדשה של נטורל פורמולה (29.90 ש"ח לכל תכשיר, ברשתות הפארם), שמבטיחה להעצים את נפח השיער. לאחר שבועיים של שימוש לא הרגשתי הבדל בנפח השיער, אבל נהניתי ממראה שיער בריא וקורן".

טל שרייבר, נסייניות יוני 2021 | צילום: יח"צ
טל שרייבר, נסייניות יוני 2021 | צילום: יח"צ

רק התחלנו וכבר התאהבנו

רוני ודנאי, 35, עורכת המשנה של מגזין "את"
"הקונסילר הנוזלי מסדרת Synchro Skin ומייקאפ Radiant Lifting Foundation של שיסיידו (160 ש"ח ו־260 ש"ח בהתאמה, בסופר־פארם), הם בדיוק מה שהפנים שלי צריכות בחודש השמיני להיריון, כשהלחות של הקיץ מתחילה להפציע. הקונסילר הקליל מתמזג היטב עם גון העור, מלחח אותו קלות ומכסה את כל מה שצריך מבלי להדגיש את מה שלא צריך (היוש, קמטוטים מתחת לעיניים). המייקאפ הוא אחד מהמוצלחים שנתקלתי בהם: המרקם קליל וגמיש, הכיסוי מושלם ואחיד והעור זוכה לאפקט של זוהר עדין ובריא".

רוני ודנאי, נסייניות יוני 2021 | צילום: יח"צ
רוני ודנאי, נסייניות יוני 2021 | צילום: יח"צ