שמן השיער שעושה קסמים

מוצרי איפור מומלצים | צילום: יח"צ
מוצרי איפור מומלצים | צילום: יח"צ

המייקאפ שנותן כיסוי מעולה והקרם שעושה עור זוהר, הקונסילר המושלם לקיץ ופלטת הצלליות שגרמה לנו להתאהב. ניסינו את מוצרי הטיפוח החדשים ואלו התוצאות

88 שיתופים | 132 צפיות

דליה בן ארי, 69, כתבת "את"

Acqua Digio Profond של ארמני (399 ש"ח, ברשתות הפארם ובפרפומריות מובחרות) הוא בושם לגברים. נתקלתי בבושם הראשון בסדרה הזאת רק כשהוא יצא בשנת 96' וזו הייתה תחילתו של סיפור אהבה מתמשך. וכן, אצלנו בבית, כשמדובר בבושמי גברים, יש התחשבות מוחלטת לעדיפות של הגברת. ברור, לא? הבושם החדש והרביעי בסדרה ניחן בתווי פיצ'ולי וברגמוט, הניחוח גברי מאוד אבל עדיין עם עידון. ממש כמו שאני אוהבת אותם. לא אחת אנחנו מתקשות למצוא את גון המייק אפ המושלם, זה שיושב על צבע עורנו בול אבל למייק אפ After Digio Profond של איל מקיאג' (159 ש"ח, בחנויות הרשת ובאתר) 50 גוונים וקל לדייק בו. הוא נמרח היטב, יוצר כיסוי טוב, גם במקרה של פיגמנטציה קלה, הוא עמיד ועדיין אין תחושת כובד. סומק Joli Blash של קלרינס (258 ש"ח, ברשת סופר־פארם) הוא קיצי ונעים. ניסיתי את גוון Cheeky Baby 01, הוא טבעי, לא מודגש מדי ויוצר מראה קסום של עור שמשדר בריאות וזוהר. האריזה יפהפייה, גם המברשת משובחת אבל גוועלד, המחיר. לעומת זאת, Peel Of Mask, המסכה המתקלפת של סופטאץ' למיצוק העור (34.90 ש"ח, ברשתות הפארם) – היא הכי ואליו פור מאני. המסכה בצבע בזוקה, מתייבשת די מהר ונעימה בעת הקילוף, בתנאי שמקפידים על שכבה אחידה. עם זאת אני לא הרגשתי תחושת מיצוק. רק אל תיתנו למסכה להתקרב לשיער, כי אז ההסרה שלה מפרכת כמעט כמו להוריד מסטיק.

.

רוני ודנאי ,34, עורכת משנה של "את"

הקורונה לא באה בטוב לשיער שלי, או ליתר דיוק העובדה שבמשך חודשיים גם המסרק שלי היה במעין חל"ת. להפתעתי, שמן השיער Oleo-Relax Advanced של קרסטס (149 ש"ח, במספרות המורשות) עשה קסמים ובמחי שני שפריצים פתר את בעיות היובש וחוסר החיוניות. את עור הפנים דווקא לא הזנחתי בתקופה הזו: מסכת Liftactive Haylu Mask של Vichy, מחיר 249 ש"ח, בבתי המרקחת הפרטיים ובסופר־פארם אונליין) המכילה חומצה היאלורונית מרוכזת ומבטיחה עור מוצק, חלק וגמיש יותר תוך חמש דקות – גם מקיימת. לעומת זאת, קרם הלילה מסדרת Juvenance Epigen של יובנה (229 ש"ח, בסופר פארם ובאתר guilty.co.il) לא התחבב עליי מיד. הגוון האפור (בגלל רכיב הפחם) של הקרם מותיר על העור מעטה אפרורי והוא נוטה להתפורר על העור. עם זאת, המרקם מאוד קליל בניגוד לחבריו לז'אנר, ובבוקר שאחרי העור נראה ומרגיש הרבה יותר טוב. חבל רק שהדרך לשם פחות. גם קונסילר SuperStay של מייבלין ניו יורק (40 ש"ח, ברשתות הפארם) הוא קליל במיוחד, שזה מאוד נחמד בהתחשב בקיץ הלח והדביק שלפנינו. המחיר שלו קליל בהתאם, וזה נחמד לא פחות בהתחשב ברוח התקופה.

יונית נפתלי,41, עורכת משנה מגזין "השולחן"

לפלטת הצלליות In A Flash של בובי בראון (300 ש"ח, בסניפי הרשת) התחברתי מיד. היא מעוצבת כמו טבלת שוקולד ולא צריך הרבה יותר מזה בשביל לייצר אצלי גישה חיובית. פלטת הצבעים רגועה ונעה בין ניוד לחום־סגול וכחול. הצלליות נמרחות בקלות, משתלבות מושלם זו עם זו וגם אם מפריזים עם הכמות אי אפשר להגיע איתן ללוק צעקני, הן אלגנטיות במהות. קצת מתחת לצלליות, כדי למתן את הנוכחות הבלתי נסבלת של השקיות הכהות, ניסיתי להיעזר בקרם Advanced Génifique Eye של לנקום (269 ש"ח, ברשתות הפארם). הוא קליל, נספג טוב והריח שלו עדין. הוא מרגיע את העור ומשאיר אותו רך ונעים, אבל לצערי אני לא יכולה להגיד שהוא חולל שינוי משמעותי. אני קצת מעל גיל 40 ומניחה שכדי להביס את השקיות אזדקק ללוחמה קצת יותר רצינית שלא לומר כירורגית. סרום ההזנה מסדרת ג'ובילסט של HL ש"ח (330 ש"ח, אצל קוסמטיקאיות מובחרות) לא חולל שינוי עומק (היצרן מבטיח שינוי בעומק הקמטים – לא קרה) אבל האפקט שלו אחרי המריחה, וגם זה שהצטבר אחרי עשרה ימי שימוש רצופים ניכר: העור רך ונעים, מרגיש ונראה חי ורענן יותר. הסרום קל למריחה, נספג בקלות על עור יבש אבל בעלות עור מעורב – כמו שלי – ינצנצו כשעה לאחר מריחת הקרם באזורים השומניים יותר והמועדים לפורענות.

מיכל יפה, 49, עורכת אתר "את"

לא לגמרי הבנתי איך אבקת הנפח החדשה של שוורצקופף פרופשיונל מסדרת OSIS+ Long hair texture, עובדת, או מה זה בדיוק "הרמת שורשים" שהיא מתיימרת לעשות, אבל בשורה התחתונה האבקה הזאת באמת נותנת נפח ושיער נעים ויפה, וריח הקוקוס הנהדר שלה (למרות שהוא לא נשאר על השיער) הוא בונוס מבורך. 90 ש"ח, במספרות ובחנויות של שוורצקופף פרופשיונל.