ניסינו קרם ידיים ב-280 ש"ח שאמור לחולל פלאים

המחיר מופרז, אבל מה התוצאה? | צילום: shutterstock
המחיר מופרז, אבל מה התוצאה? | צילום: shutterstock

המסקרה שמרימה את הריסים ואת מצב הרוח, קרם ההגנה הכי מוצלח בסביבה וגם מצאנו את השפתון המנצח של הקיץ - רק אל תתנו לצבע הירוק שלו להבהיל אתכן

88 שיתופים | 132 צפיות

קרם פנים עם SPF30 של רבולושן

ההבטחה: "קרם לחות עם SPF30 המיועד להגן על העור מנזקי השמש. הקרם כמעט ולא משאיר סימנים לבנים על העור ומשמש כבסיס המושלם לפני האיפור".
דבר הנסיינית: "השתמשתי בו כבסיס לפני האיפור. הוא נעים, נספג טוב על העור ומבחינתי סיפק את הסחורה. המחיר הנגיש הוא בגדר תוספת מעולה".
59 ש"ח, להשיג ברשתות סופר פארם וסופר פארם אונליין.

קרם לחות SPF30 לעור רגיל עד יבש של REVOLUTION. מחיר 59 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם לחות SPF30 לעור רגיל עד יבש של REVOLUTION. מחיר 59 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם VIBES של SO.KO

ההבטחה: "הבושם נפתח בניחוח פלפל ורוד תוסס, מתפתח לתווי מאסק עציים ומתקתקים ובעל סיומת קרמית ומרעננת של איריס ופריחה לבנה".
דבר הנסיינית: "הבושם בעל ריח נעים ופרשי, אבל עדין מדי לטעמי ולא מספיק נוכח. הבעיה: הוא מתנדף מהר מאוד מהעור ולא נשאר לו זכר".
99 ש"ח, להשיג בסופר-פארם

בושם VIBES של SO.KO. מחיר 99 ש"ח | צילום: קית גלסמן
בושם VIBES של SO.KO. מחיר 99 ש"ח | צילום: קית גלסמן

קרם לחות והגנה SUN CARE SPF40 של GIGI  

ההבטחה: "הקרם מתאים במיוחד לעור שמן מכיוון שהוא על בסיס מים ואינו סותם את הנקבוביות. הקרם מכיל דור חדש של מסנני קרינה וקומפלקס חומרים פעילים, אשר יוצרים יחד מערך הגנה אפקטיבי המגן על העור מפני היווצרות סימני הזדקנות".
דבר הנסיינית: "אולי קרם ההגנה הטוב שהשתמשתי בו. נטול שומן, נספג בשניה, בעל ריח עדין. מהווה בסיס מעולה לאיפור. מגיע בטקסטורה קלילה ועדינה מאוד, שאינה מרגישה כלל כמו שאר הקרמים נגד שמש".
190 ש"ח ל-50 מ"ל, להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות של GIGI

GIGI. קרם לחות והגנה היפואלרגני SPF40 | צילום: יח"צ
GIGI. קרם לחות והגנה היפואלרגני SPF40 | צילום: יח"צ

מייקאפ SKIN MISSION של אפריל

ההבטחה: "מייקאפ על בסיס מים במרקם קליל לכיסוי קל עד בינוני. מעניק גוון עור אחיד, רענן וזוהר, מטשטש פגמי עור, בעל גימור טבעי, ללכת עם ולהרגיש בלי".
דבר הנסיינית: "המייקאפ קליל ונעים למגע, ניתן לבנות את הכיסוי על מנת שיסתיר את כתמי העור. מוצר מצוין בעלות הגיונית".
99 ש"ח, להשיג ברשת אפריל

מייק אפ של APRIL. מחיר 99 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ של APRIL. מחיר 99 ש"ח | צילום: יח"צ

שפתון Changeable Lipstick של סקארה

ההבטחה: "השפתונים בעלי פיגמנט שקוף המשתנה ומתמזג לגוון הטבעי של השפתיים, עד שנוצר גוון ייחודי עם כיסוי שקוף במרקם קליל. פיגמנט הצבע נשאר על השפתיים גם לאחר שהאודם יורד. השפתונים מתכתבים עם הטרנד השולט של עולם הביוטי לשנת 2023 – המראה הנקי והטבעי".
דבר הנסיינית: "שפתונים מושלמים למי שלא רוצה להיראות מאופרת, אבל כן רוצה להוסיף קצת צבע. ממש קצת. זה גם יכול להיות מתנה לילדות גנדרניות. הקטע המגניב של השפתונים האלה זה שהצבע של המוצר עצמו שונה מהצבע המתקבל, וכך השפתון הירקרק כמו בתמונה נותן גוון עדין במיוחד. עוד דבר ממש טוב בשפתונים האלה הוא שהם ממש נעימים ומלחחים, ומבחינתי זה גם קצת שפתון לחות, והשוס הגדול הוא כמובן המחיר שלהם".
9.90 ש"ח, להשיג בסניפי סקארה ובאתר החברה

שפתון של סקארה. 9.90 ש"ח | צילום: קית גלסמן
שפתון של סקארה. 9.90 ש"ח | צילום: קית גלסמן

מסקרה STACK MASCARA WATERPROOF של מאק

ההבטחה: "מסקרה שעונה כל הצרכים שיש לנשים: מפרידה, מרימה ומעגלת ריסים, מעצימה את הריסים לרמות דרמטיות של ממדים ונפח".
דבר הנסיינית: "אכן לא חוויתי עוד מסקרה שמרימה את הריסים כלפי מעלה כמו זו, ומפרידה אותם בכזו אחידות. רמת הדרמה אמנם אינה כזו דרמטית בעיניי, אבל מספיק טובה בשביל להרגיש מטופחת ומושקעת ושהוספתי עוד נפח למראה הריסים".
149 ש"ח, באתר ובחנויות מאק וברשתות Be, סופר פארם והמשביר
מסקרה MAC STACK MASCARA WATERPROOF. מחיר 149 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה MAC STACK MASCARA WATERPROOF. מחיר 149 ש"ח | צילום: יח"צ

מייק-אפ Bold Full Coverage Foundation  

ההבטחה: "מייק-אפ נוזלי מסדרת BOLD , מציע 8 גוונים להתאמה מושלמת לכל גוון עור, מעניק שכבה דקה של כיסוי מלא, גוון אחיד וגימור סאטן זוהר, בעל פורמולה משולבת של מרכיבי לחות וטיפוח עם פיגמנטים חזקים ונקיים."

דבר הנסיינית: "מייק אפ קליל במרקם נעים מאוד. הנחתי אותו על פנים נקיות והכיסוי היה כמעט מושלם וזוהר. עיביתי בעוד נגיעה ובניתי איתו כיסוי מעולה. נכנסתי איתו אפילו לבריכה ולהפתעתי הכיסוי שרד"

99 ש"ח ל- 30 מ"ל | להשיג ברשתות הפארם

קרליין. מייק-אפ BOLD | צילום: טל אזולאי
קרליין. מייק-אפ BOLD | צילום: טל אזולאי

קרם ידיים מסדרת REMICRONIZED של חוה זינגבוים

ההבטחה: "קרם ידיים טיפולי, היחיד בעולם המבוסס על שתי טכנולוגיות מזעור פורצות דרך ומוכחות מחקרית, המחדירות קולגן פברילי ממוזער וחומצה היאלורונית ממוזערת לעומק העור, במריחה.
קרם הידיים מעניק לידיים טיפול אנטי-אייג'ינג פעיל ועוצמתי, ומעכב הופעת סימני הזדקנות".
דבר הנסיינית: "אני סובלת מיובש כרוני בכפות הידיים ומעטים התכשירים שמצליחים לשפר את המצב לאורך זמן. המחיר של הקרם אמנם מופרז לחלוטין, אבל הוא עושה את העבודה במשך שעות ארוכות, נספג במהירות – שזה דבר חשוב מאוד – המרקם שלו נעים ולא דביק והניחוח עדין. בשביל למקסם את התוצאה אני מורחת את הקרם לפני השינה, כמו מסכה, ומתעוררת עם כפות ידיים רכות בהרבה ויבשושיות פחות".
280 ש"ח, להשיג רק אצל קוסמטיקאיות.ים PME העובדות.ים בשיטת חוה זינגבוים
קרם ידיים של חוה זינגבוים. 280 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם ידיים של חוה זינגבוים. 280 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם AQUA ALLEGORIA ROSA ROSSA EDP של גרלן

ההבטחה: "ניחוח קורן וחריף של ורדים אדומים עם טוויסט משמח של תווי פירות עסיסיים על מצע חמים של עץ סנדלווד. בלב היצירה שורת תווי פירות קטיפתיים ונוצצים – ליצ'י, פטל ואפרסק לבן. פלפלון ורוד מוסיף תו פיקנטי, בעוד שקורטוב דומדמניות שחורות מציע סומק רומנטי".
דבר הנסיינית: "מותג היוקרה הצרפתי גרלן הוציא ניחוחות א.ד.פ חדשים בסדרת אקווה אלגוריה פורטה. ניסיתי את ניחוח ROSA ROSSA שהתגלה כפרשי ונעים עד מאוד. הבקבוק יפה כמו תכשיט על מדף הבשמים ובגדול מדובר במרענן הרשמי של הקיץ עם ניחוח סופר יוקרתי, ליטרלי. המחיר יוקרתי בהתאם".
החל מ-519 ש"ח ל-75 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם והפרפומריות

AQUA ALLEDORIA ARVEST ROSA ROSSA גרלן, החל מ-519 ש"ח ל-75 מ"ל | צילום: יח"צ
AQUA ALLEDORIA ARVEST ROSA ROSSA גרלן, החל מ-519 ש"ח ל-75 מ"ל | צילום: יח"צ

קרם רב תכליתי Crème fraîche de beauté 3-in-1 של NUXE

ההבטחה: "מוצר רב תכליתי – 3 פעולות במוצר אחד לפנים ולעיניים: חלב פנים, קרם לחות ומסכת לחות אקספרס. מספק לחות למשך 48 שעות, מסיר איפור ומעניק רכות ונפח לעור. 98% רכיבים ממקור טבעי".
דבר הנסיינית: "אני מאוד אוהבת את המוצרים של NUXE, לכן הייתי סקרנית לנסות את הקרם הרב תכליתי שלהם. בתור מישהי שאין לה זמן עודף וכח להשקיע בטיפוח מעבר לבייסיק, המוצר הזה כאילו נוצר בשבילי. הוא עובד יופי כחלב פנים ומסיר איפור בלי להתאמץ, הוא עובד נהדר כמסכת לחות אקספרס שניתן להסיר תוך שתי דקות – ובאמת גורם לעור להרגיש רך ובעל יותר נפח – והוא מפוצץ את הפנים בלחות. בימים חמים ולחים אני מעדיפה להשתמש בו רק כחלב פנים וכמסכה זריזה, אבל אני בטוחה שבחורף אשתמש בו על בסיס יומי כקרם לחות. בונוס: ניחוח עדין ומהמם".
139 ש"ח, להשיג באתר האונליין ובסניפים נבחרים של רשת סופר-פארם, אתר גילטי ובתי מרקחת נבחרים

Crème fraîche de beauté 3-in-1 של NUXE. מחיר: 139 ש"ח | צילום: יח"צ חו"ל
Crème fraîche de beauté 3-in-1 של NUXE. מחיר: 139 ש"ח | צילום: יח"צ חו"ל

קרם הגנה FOTOPROTECTOR FUSION WATER של ISDIN

ההבטחה: "קרם הגנה לפנים על בסיס מים במרקם קליל במיוחד המאפשר ספיגה מיידית ואינו מותיר סימנים לבנים. הנוסחה המשופרת מכילה כמות כפולה של חומצה היאלורונית, המספקת עד 12 שעות של לחות ופועלת להפחתה של איבוד מים בעור עד 8 שעות. מיועד לכל סוגי העור".
דבר הנסיינית: "קיימות שתי גרסאות לתכשיר הנ"ל, אחת עם גוון והשנייה בלי. התנסיתי בגרסה הטבעית ומיד התאהבתי. התכשיר נספג תוך שנייה וכיף למרוח אותו על העור, יש לו מרקם עדין ונעים כמו של קרם לחות איכותי, הניחוח שלו נעים במיוחד והכי חשוב – הוא לא מכביד על העור, שגם ככה הקיץ הזה כבד עליו. וגם, כמובטח, לא תיתקעו עם סימנים לבנים מפדחים ומעצבנים. יש מצב שזה קרם ההגנה הכי טוב שניסיתי אי פעם".
100 ש"ח ל-50 מ"ל, להשיג ברשת הסופר-פארם ובאתר לילית קוסמטיקה

קרם הגנה FOTOPROTECTOR ISDIN FUSION WATER. מחיר: 100 ש"ח ל-50 מ"ל | צילום: יח"צ חו"ל
קרם הגנה FOTOPROTECTOR ISDIN FUSION WATER. מחיר: 100 ש"ח ל-50 מ"ל | צילום: יח"צ חו"ל

מסכת קרטין לשיער בתוספת שמן מרולה של טרזמה

ההבטחה: "מסכה לריכוך השיער, למראה שיער חלק ולהפחתת קרזול עד 72 שעות. המותג טרזמה הוא מהמותגים המובילים בתחום טיפוח ועיצוב השיער. מוצרי המותג מספקים תוצאות באיכות של מוצרי מספרות מקצועיות וכך הם מאפשרים ליהנות ממראה שיער מקצועי בכל יום".
דבר הנסיינית: "יש הרבה דברים אטרקטיביים במסכה הזאת – הגודל שלה, המחיר שלה וזה שתוך שתיים-שלוש דקות היא עושה את העבודה. השיער נראה חלק, בוהק ובריא יותר אחרי השימוש במסכה, והרבה יותר כיף לסרק אותו".
39.90 ש"ח ל-440 מ"ל, להשיג ברשתות השיווק והפארם
סדרת המסכות לשיער של טרזמה, 39.90 ש"ח | צילום: סטודיו 0304
סדרת המסכות לשיער של טרזמה, 39.90 ש"ח | צילום: סטודיו 0304