מצאנו שמן שמחולל ניסים בשיער, כאילו הרגע יצאת מהמספרה

שיער יום טוב, מישהי? צילום: GettyImages
שיער יום טוב, מישהי? צילום: GettyImages

וגם - ניסינו קרם פנים עם קוויאר שעולה 2,550 שקל(!), מלא שפתונים חדשים ושווים ועוד כל מיני הפתעות - בשביל שתדעו אילו מוצרי איפור וטיפוח כדאי לקנות ועל מה אפשר לוותר

88 שיתופים | 132 צפיות

שמן מולקולרי לתיקון ושיקום השיער של K18

ההבטחה: "מוצר מהפכני חדש שזכה כבר בסוף שנת 2023 בתואר 'המוצר הטוב ביותר בעולם בקטגוריית טיפוח ושיקום שיער' על ידי מגזיני האופנה והטיפוח המובילים בעולם. השמן פועל בשתי שכבות של סיב השערה, השכבה הקוסמטית (קוטיקולה) והשכבה המולקולרית (שרשראות פוליפפטידיות). הוא מעניק הגנה מחום, נלחם בפריזיות השיער, מגביר את ברק השיער ומפחית קצוות מפוצלים – עם תוצאה מיידית ולטווח הארוך".
דבר הנסיינית: "יש לי שיער טוב ובריא אבל בעיקר בתקופות מעבר הוא נהיה פריזי וזה מעצבן עד מאוד. לרוב תכשירי שיער עושים לי שיער שמנוני, אבל שמעתי על סגולותיהם של מוצרי K18 ואמרתי שאני חייבת לנסות – וטוב שניסיתי. השמן הזה מגיע בבקבוקון קטן ובמחיר לא זול בכלל, אבל כל טיפה שלו שווה זהב. כמה טיפות ממנו על שיער לח והשיער נראה וואו כל היום. זה שהוא לא נוסה על בעלי חיים ועשוי פורמולה טבעונית שאינה כוללת סולפטים, סיליקונים, פראבנים ושאר צרות זה בכלל בונוס".
379 ש"ח ל-30 מ"ל, להשיג במספרות המורשות ובאתר המותג

שמן מולקולרי לתיקון ושיקום השיער של K18. מחיר 379 ש"ח | צילום: יח"צ
שמן מולקולרי לתיקון ושיקום השיער של K18. מחיר 379 ש"ח | צילום: יח"צ

קרם לחות של LA PRAIRIE מסדרת סקין קוויאר

ההבטחה: "קרם הלחות האגדי והנמכר ביותר של החברה השוויצרית זוכה בימים אלה להתחדשות עם נוסחה חדשה להרמה ומיצוק. הקרם עשיר בלחויות וברכיבים הטובים והיוקרתיים בעולם תוך פעולת מיצוק עשירה בלחויות. יש לו גם גרסה לעור מעורב עד שמן".
דבר הנסיינית: "כמי שניסתה כבר כמה קרמים בשבעים שנותיי, אין ספק שמדובר בחברה שממציאה את עצמה כל פעם מחדש. והאריזות? אין דברים כאלה, יצירה של אמנית בזכוכית ממוחזרת בכחול קובלט. העור מקבל בוסט של לחות מיידית והקרם נשאר שעות. מרוב התלהבות עשיתי גם טיפול פנים עם הסדרה בבוטיק של ביונד סקין ברמת אביב, כי איך אפשר להגיד לא לקוויאר היישר לפנים. רק תחזיקו לי את היד הרועדת תוך כדי שאני מציינת את המחיר למטה".
2,550 ש"ח ל-50 מ"ל (100 מ"ל 4400 ש"ח ל-100 מ"ל), להשיג בחנות היוקרה "ביונדסקין" בקניון רמת אביב

קרם לחות של LA PRAIRIE מסדרת סקין קוויאר. 2,550 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם לחות של LA PRAIRIE מסדרת סקין קוויאר. 2,550 ש"ח | צילום: יח"צ

מייקאפ טרקוטה של גרלן

ההבטחה: "דור חדש של פורמולות ומרקמים למייקאפ הנוזלי, שמכיל לא פחות מ-95% מרכיבים ממקור טבעי. משלב ומאחד את הקלילות של פודרה ואבקה עם גימור מושלם של כיסוי בינוני. זכה בפרס מגזין 'אלור' כאחד המייקאפים הכי טובים".
דבר הנסיינית: "בדרך כלל אני משתמשת במייקאפ קליל ליום ולערב עם כיסוי גבוה יותר, אבל המייקאפ הזה פשוט מדהים. ביום אני שמה מעט ממנו, ובכיסוי דק עד בינוני הוא יוצר מראה טבעי וחלק בלי להוריד אותו. בערב אני מוסיפה עוד קצת ממנו, וכך הכיסוי עמוק יותר והלחות בעור נשמרת".
259 ש"ח ל-35 מ"ל, להשיג ברשתות ובחנויות נבחרות

מייק אפ של גרלן. 259 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ של גרלן. 259 ש"ח | צילום: יח"צ

פילינג הגוף החדש של SABON

ההבטחה: "פילינג גוף בפורמולה חדשה עשירה במינרלים וללא כימיקלים. ארוז באריזה הניתנת למחזור ומוצע במספר ניחוחות: מנגו-קיווי, יסמין, גרין רוז, פצ'ולי לבנדר וניל, סיטרוס בלוסום, ג'ינג'ר תפוז, רוז טי ולוונדר תפוח".
דבר הנסיינית: "ניסיתי את ניחוח היסמין ועפתי על הריח והמרקם. הגרגרים עדינים ולמרות זאת עושים את העבודה: לאחר השימוש העור מרגיש נקי וחלק למגע, השמן מרכך את העור והריח מושלם. יש בסדרה ריחות נוספים והג'ינג'ר תפוז מעולה. השלמתי את הפעולה עם קרם גוף והעור נותר חלק כמו משי. פשוט תענוג".
99 ש"ח לאריזה של 320 מ"ל,  139 ש"ח לאריזה של 600 מ"ל. להשיג בחנויות SABON ובאתר

 

פילינג הגוף החדש של SABON בניחוח יסמין | צילום: רונן מנגן
פילינג הגוף החדש של SABON בניחוח יסמין | צילום: רונן מנגן

 

קרם לטיפול בקמטים של GEROVITAL

ההבטחה: "טיפול שמבצע תיקון קמטים בעיניים בשפתיים ובמצח, המצאה ופיתוח של פרופ' אנה אסלן, ביולוגית ופיזיקאית בעלת שם עולמי בתחום האנטי אייג'ינג ומי שהקימה את החברה. הקומפלקס החדשני שפיתחה, יחד עם מרכיבים פעילים ואנזים הנעורים הנכללים בפנים, לא רק מפחית קמטים אלא גם מגביר את הלחות בעור עד 66.7%".
דבר הנסיינית: "בגיל 51 הקמטוטים מעל הפה אצלי כבר ניכרים ומעצבנים, למרות שאני לא מעשנת, וגם בצדי העיניים ובמצח יש כבר חריצים. התחושה המיידית היא של עור מלוחח מאוד כבר עם השימוש הראשון, כאילו העור שותה את הקרם. אחרי חודש של שימוש, התחושה היא שיש הבדל בעומק הקמטים, בעיקר מסביב לשפתיים, אבל אני ממשיכה להיות אופטימית כי בסוף מדובר גם במחיר מאוד ידידותי".
119 ש"ח ל-50 מ"ל, להשיג ברשת בתי המרקחת מכבי פארם בפריסה ארצית, בבתי מרקחת נבחרים ובאתר החברה

קרם לטיפול, תיקון והפחתת קמטי עיניים, שפתיים ומצח של gerovital. מחיר 119 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם לטיפול, תיקון והפחתת קמטי עיניים, שפתיים ומצח של gerovital. מחיר 119 ש"ח | צילום: יח"צ

מסכת מסאז' Anti Stress של היקארי

ההבטחה: "מסכה לפנים המכילה רכיבים טבעיים ואורגניים ייחודיים, שמקורם בהרי האלפים, כמו צמח הבאדלוויס המאיץ תהליכי התחדשות בעור וארניקה. בעל תכונות אנטי דלקתיות ואפקטיבי להרגעת העור. ממכסה הכלי נשלף פקק שהוא בעצם פטנט טכנולוגי: מכשיר עיסוי ארגונומי הרוטט במהירות, בטכנולוגיית אולטרה סוניק המעוררת ייצור קולגן ואלסטין, שמופעלים כשבאים במגע ישיר עם עור הפנים. הפעולה המשולבת מזינה את העור והרטט ירגיע את הפנים".
דבר הנסיינית: "האריזה עתידנית ומיוחדת, מה שכבר נעים לעין ומשפיע לטובה. הוראות ההפעלה והשימוש ברורים והקרם נעים מאוד למגע. השתמשתי בקרם לעיסוי עור הפנים, וכמובן שניתן להניח גם כמסכה, ובעזרת פקק הרטט עיסיתי את העור. לאחר מספר דקות הוספתי מעט מים והמשכתי בעיסוי ידני, הנחתי למשך כ-5 דקות ושטפתי. הריח נפלא והעור נותר רך ונעים למגע. פקק הרטט מוסיף אלמנט ייחודי למארז, מה שבטח מוסיף לחוויה".
398 ש"ח, להשיג אצל קוסמטיקאיות נבחרות ובאתר החברה

מסכת מסאז' של מעבדות היקארי | צילום: יח"צ
מסכת מסאז' של מעבדות היקארי | צילום: יח"צ

מסכת HAIR RITUAL לשיער צבוע של סיסלי

ההבטחה: "נועדה להגן ולהעצים את היופי של שיער צבוע. יש בה נוסחה מועשרת בשמנים להזנה והענקת זוהר ברק וגמישות לשיער, והיא משפרת את עמידות השיער נגד התפצלות ושבירה".
דבר הנסיינית: "אני בעלת שיער צבוע עם גוונים, וקשה מאוד לשמר את השיער שלי עם מסכות. גם אם הן נשארות 10 דקות ויותר על השיער, בסוף הוא עדיין יוצא קשה וסרבן. כאן הכל קורה כמו הוקוס פוקוס בשלוש דקות ואז צריך לשטוף. לא זול אבל אפקטיבי".
459 ש"ח ל-200 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם ובאתר אונליז

מסכת שיער לשיער צבוע של סיסלי. מחיר 459 ש"ח | צילום: יח"צ
מסכת שיער לשיער צבוע של סיסלי. מחיר 459 ש"ח | צילום: יח"צ

שפתון מאט של Kylie Cosmetics מבית קיילי ג'נר

ההבטחה: "סדרה שפתונים חדשה עם 12 גוונים. שפתון עשיר בפיגמנטים המספק צבע אחיד במריחה אחת בלבד. בעל פורמולה עשירה בלחות המכילה חומצה היאלורונית".
דבר הנסיינית: "לרוב אני משתמשת בשפתון לחות או בגלוס שמן, אבל השפתון הזה הוא וואו. הגוונים שלו משגעים וניתן לדייק אותו כך שיתאים לפנים. המראה שלו אמנם מאט אבל התחושה על השפתיים רכה ומלחחת, והטעם שלו מעולה. השפתון נותר על השפתיים למשך מספר שעות, גם אחרי אוכל".
99 ש"ח, להשיג בסופר-פארם

Kylie cosmetics lipstick | צילום: יח"צ
Kylie cosmetics lipstick | צילום: יח"צ

בושם Nomade Nuit d’Egypte של קלואה

ההבטחה: "הבושם החדש של קלואה נוצר בהשראת מלאכת רקיחת השמנים המצרית העתיקה, ומאופיין בניחוח תבליני של ג'ינג'ר וקינמון. בלב הבושם ניתן להבחין בתמצית תפרחת תפוז עם נגיעת וניל. 90% מרכיבים טבעיים".
דבר הנסיינית: "אתחיל מזה שהבקבוק נראה כמו תכשיט על שידת האיפור וזה כבר מוסיף סקס אפיל לבושם. הניחוח שלו מתוק ותבליני, נשי מאוד, ניחוח עמוק. כשמניחים אותו הריח מרגיש מעט חזק, אבל כשהוא מתמזג עם העור, הריח סקסי וחושני".
579 ש"ח ל-75 מ"ל, להשיג בסופר פארם, משביר, אפריל ו-BE

 

 

Nomade Chloé | צילום: יח"צ
Nomade Chloé | צילום: יח"צ

 

שפתון TECHNOSATIN של שיסיידו

ההבטחה: "שפתון נוח במיוחד לשימוש עם פורמולה חסרת משקל, המספקת צבע עז ולחות לאורך כל היום".
דבר הנסיינית: "האיכות מצוינת והכיסוי אכן מלא ונשאר לאורך זמן. מתאים מאוד גם לערב בזכות גימור סאטני. לא זול, אבל עושה את העבודה".
160 ש"ח, להשיג ברשתות הפורם ובאתר "לילית"

שפתון של שיסיידו TECHNOSATIN. מחיר 160 ש"ח | צילום: יח"צ
שפתון של שיסיידו TECHNOSATIN. מחיר 160 ש"ח | צילום: יח"צ

שפתון מסדרת Pinks Vinyl Ink של מייבלין ניו יורק

ההבטחה: "עמידים עד 16 שעות! עם גימור מבריק ותחושת לחות".
דבר הנסיינית: שניים מתוך שלושה זה לא רע! כלומר, השפתון אכן עמיד – לא ניסיתי להיות איתו 16 שעות, אבל בכל זאת – ואכן יש לו גימור מבריק. תחושת לחות לעומת זאת, הוא לא ממש נותן. לא נורא, תמיד אפשר לשים מעליו, אחרי שמתייבש, שפתון לחות סטנדרטי. גם אהבתי את האפליקטור, שמאפשר גם לאלה מבינינו שהמוטוריקה העדינה שלהן לא להיט לדייק יחסית. לגבי הגוונים החדשים, זה כמובן עניין של טעם. אם את מחובבות הוורודים, מאוד תאהבי אותם".
50 ש"ח (מחיר השקה בחודש מרץ: 45 ש"ח), ניתן להשיג ברשתות הפארם

שפתון מסדרת Pinks Vinyl Ink של מייבלין ניו יורק. 50 ש"ח | צילום: יח"צ
שפתון מסדרת Pinks Vinyl Ink של מייבלין ניו יורק. 50 ש"ח | צילום: יח"צ

פלטת צבעים לפנים ולגוף של ביוטיקייר

ההבטחה: "12 צלליות מקצועיות לפנים ולגוף, לאיפור אמנותי על בסיס מים ונטול שומן, ניתן לערבב בין הצבעים, מתקבע באופן מוחלט תוך שניות".
דבר הנסיינית: "המריחה אכן נוחה, ניסיתי על עצמי ועל הילדים שהתלהבו בטירוף. לחלקים גדולים השתמשנו בהכנות לחג פורים עם ספוגית ולשטחים קטנים, עם מכחול. הצבעים חזקים ואפשר לשלוט על עוצמת הצבע עם יותר או פחות מים. נהדר לפורים וגם לילדים, ועמיד ויורד בקלות. אני ניסיתי את הירוק והכחול כצבעי אייליינר, וקיבלתי מחמאות".
34.90 ש"ח, להשיג בסניפי ביוטיקייר ודרך אתר החברה

פלטת צבעים לפנים ולגוף של ביוטיקייר. 34.90 ש"ח | צילום: יח"צ
פלטת צבעים לפנים ולגוף של ביוטיקייר. 34.90 ש"ח | צילום: יח"צ