עצרו הכל: מצאנו את השפתון המושלם, אבל הפעם באמת

בוסטר לריסים ולגבות, שפתון מושלם וקרם קנאביס. בדקנו בשבילכן את כל מוצרי הטיפוח והאיפור החדשים על המדף ויש לנו מסקנות חותכות

88 שיתופים | 132 צפיות

רוני ודנאי, 35, עורכת המשנה של "את"

"השפתון הנוזלי Le Rose Perfecto Liquid Balm של ז'יבנשי (149 ש"ח, ברשתות הפארם), כשמו כן הוא – מושלם. הוא מבטיח להזין, ללחח, לרכך, לעבות ולשמר את כל הטוב הזה על השפתיים עד כשמונה שעות. האפליקטור הוא אחד הרכים והמדויקים שנתקלתי בהם, והפורמולה, שלדברי החברה מבוססת על חמאת שיאה, שמן חמוציות, שמן פלפל ורוד ומולקולות חומצה היאלורונית, נעימה מאוד על השפתיים. ניסיתי את גוון Free Red 25, אחד מתוך עשרת הגוונים החדשים, שבפועל הוא יותר סגלגל בנוסח סורבה־ערפדי. ארבע שעות וחמש כוסות מים מאוחר יותר, והוא עדיין קיים את שהבטיח. כעבור שמונה שעות מרגע המשיחה, השפתיים כבר היו יבשות והצבע שרד חלקית, אבל התפייד באופן אחיד שהחמיא לשפתיים מבלי להותיר עליהן קרחות צבע.
המייקאפ החדש של אסתי לאודר נקרא Futurist Hydra Rescue Moisturizing Makeup SPF 45 (220 ש"ח, בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון רמת גן וברשתות הפארם), ומסתמן כיורש הצעיר של הדאבל וור האייקוני. הוא מגיע בתשעה גוונים ומבטיח כיסוי אחיד במרקם בינוני עד מלא, לחות והגנה מפני חשיפת קרני UV וזיהומים סביבתיים למיניהם ומראה בריא, זוהר ומלוטש עד 12 שעות. המייקאפ ניחן בפורמולה נוזלית וקלילה על בסיס מים, ולדברי החברה היא מועשרת ברכיבים כגון אצות אדומות להרגעת העור וצמצום אדמומיות ובתמצית זרעי צ'יה, המזינה את העור באומגה 3. במבחן התוצאה: המייקאפ לח וקליל באופן מדויק – הוא לא מכביד על העור או מייבש אותו, נמשח באופן אחיד, משווה לפנים מראה רענן ומצליח לשרוד מהבוקר עד הערב.
במותג הלק Essie התחדשו בקולקציה עם השם החמוד Experessie ועשרה גוונים אביביים (35 ש"ח, ברשתות הפארם). בחרתי בגון האביבי האהוב עליי מכולם – שחור. ההבטחה: מראה ציפורניים מושלם תוך דקה אחת בלבד, הודות לפורמולה המשלבת פיגמנט עשיר ואינטנסיבי, מייבש ו־Top Coat. המרקם הסמיך אפשר לי להסתפק בשכבה אחת, אך לצערי היא גלשה גם לעור שמסביב לציפורניים בגלל שהמברשת עבה מדי. כעבור דקה הלק עוד לא התייבש, אבל כעבור עשר דקות הציפורניים היו פיקס ואת שאריות הלק על העור הסרתי בעזרת מים חמים.
עם השנים ג'ו מלון לונדון הפך למותג הבישום האהוב עליי, לכן שמחתי לבחון מקרוב את הבושם החדש שלו Yellow Hibiscus Cologne (280 ש"ח ל־30 מ"ל, 560 ש"ח ל־100 מ"ל, בחנות המותג בקניון רמת אביב ובאתר המותג). ניחוח פרח ההיביסקוס הצהוב קיבל טוויסט של ליים, אבל לא מספיק לטעמי. הוא פרשי ונעים אבל קצת מתקתק, וזה פחות הקטע שלי בחיים".

>>> מלכת הגבות של הוליווד הגיעה לישראל

אביב וינברגר, 27, כתבת האופנה ועורכת האינסטגרם של "את"

"לרוב על מוצרים המכילים Hemp כתוב כי הם מרגיעים, ואפשר להבין למה. קרם הלחות המרגיע מסדרת Kind To Skin של סימפל (45.90 ש"ח, בסופר־פארם) מבוסס על שמן זרעי קנאביס, מועשר בוויטמין B ובאומגה 3, 6 ו־9, וכמו שאר מוצרי החברה הוא היפואלרגני וחף מבישום, צבע מלאכותי וכימיקלים חזקים. ניסיתי אותו במשך כשלושה שבועות וגיליתי שהוא מחליק את העור, הופך אותו לנעים יותר ומעניק לו מראה טוב יותר. האם הוא הפך אותי לרגועה יותר? לא ממש.
על הפודרה Dior Forever Cushion Powder של דיור (273 ש"ח, בוטיק דיור או diorboutique-il.com) צריך קודם כל לעצור ולהסתכל. יופייה של האריזה גרם לי לרצות לשים אותה לנוי במקום של כבוד על המדף, אבל כנסיינית נאמנה נלחמתי ביצר הזה וניגשתי לנסות אותה. גיליתי שהפודרה לא רק יפה, אלא גם נוחה לשימוש ומגיעה עם כרית קטנה. היא מעניקה כיסוי טוב עם קצת גלואו, שנשאר על הפנים לאורך זמן.
כשזה נוגע לבשמים, אני אוהבת ריחות עדינים ופרשיים, ולפי אריזת האו דה טואלט החדש Alive מבית האופנה בוס (299 ש"ח, ברשתות הפארם) נראה שיש פה שידוך. הבקבוק מעוצב בצורה מינימליסטית, הוא לא מקושקש ומצועצע, וכך גם הניחוח שבפנים. התווים העליונים הם של תפוח, מנדרינה, לימון ומגנוליה, מה שאכן יוצר ניחוח פרשי ורענן, אבל לי הוא היה מתקתק מדי.
בסוף היום הגיע הזמן להסיר את האיפור עם Re-move של מיי קלרינס, הקו לצעירות של קלרינס (129 ש"ח, ברשתות הפארם). בעיקרון אני אוהבת שמסיר האיפור שלי נוזלי, ולכן היה לי מאתגר מאוד לנסות מסיר איפור שמגיע במרקם ג'ל. התכשיר עשה את עבודתו נאמנה והוא אכן הסיר את האיפור, ואפילו באופן שלא הצריך יותר מדי מלחמות. הוא השאיר את העור חלק ורענן עם בונוס של ריח פרשי משגע. עם זאת, יש לו שתי בעיות: הראשונה – המכל פחות נוח לשימוש, וכל לחיצה מוציאה הרבה יותר חומר ממה שצריך, והשנייה – עדיין לא השתכנעתי לעבור ממסיר איפור נוזלי לג'ל".

דליה בן ארי, 70, כתבת "את"

"לקפסולות הסרמידים של אליזבת ארדן התמכרתי לפני הרבה שנים בעת מגוריי בארצות הברית, כשעוד לא ממש דיברו על שימוש בסרום. מאז, בכל נסיעה, עד שבאה הקורונה, הצטיידתי בהן. הגרסה המחודשת של Ceramide Capsules (589 ש"ח ל־60 יחידות, ברשתות הפארם) מכילה חומצה היאלורונית, וכבר בשימוש הראשון העור מקבל בוסט מיידי של לחות ונעשה רך ונעים כמו משי. בחברה מבטיחים ששימוש מתמשך מוסיף גם נפח לפנים, לידיעת המתמידות. בקיצור, יקר אבל שווה.
החדשנות מגיעה השנה גם אל תכשירי ההגנה. קרם ההגנה Subbrella של HL מציג שני חידושים: הראשון – בוסטר של חומצה היאלורונית, והשני – כיסוי צבע קליל דמוי מייקאפ (140 ש"ח ל־50 מ"ל עם צבע, 120 ש"ח לתכשיר בלי צבע, אצל קוסמטיקאיות מורשות מעבדות HL). המרקם נעים ומזכיר קרם לחות, נספג מהר ומגן על העור עם מסנן קרינה SPF50 מפני קרני UVA ו־UVB. הקרם אכן מעניק כיסוי צבע קליל, ומי שרוצה כיסוי כבד יותר תמיד יכולה לשים מעל מייקאפ.
הקיט La Lumiere של מור ממן נועד להארה, קיבוע ופיסול הפנים (444 ש"ח, באתר החברה). הוא כולל צמד קונסילרים להארת אזור העפעפיים התחתונים והזנתו בלחות, קונטור סטיק קרמי לפיסול והצללה ופודרה קטיפתית לקיבוע והארת הלוק כולו. הערכה מתאימה במיוחד למשקיעניות שאוהבות לדייק את המראה הסופי שלהן.
על שפתון Dirty Talk של איל מקיאג' (129 ש"ח, בחנויות החברה ובאתר המותג) השתגעתי ממש. ניסיתי את גון המט החדש Ciara, שהוא ורוד עתיק עמוק ויש לו פיגמנט חזק שנשאר על השפתיים שעות ארוכות מבלי ליצור תחושת יובש. אבל אם בכל זאת תתעקשו, תוכלו להוסיף ליפ גלוס תואם. לסיום, הבוסטר לגבות ולריסים Soin Booster של אמבריוליס הוא המצאה מדהימה (90 ש"ח, ברשתות הפארם). אחרי שימוש של שבועיים, בוקר וערב על פנים נקיות, הגבות שלי הפכו לצפופות ומלאות יותר עד שאי אפשר היה שלא לראות את השינוי. עכשיו אני עוברת איתו לריסים. אעדכן".

עפרי איוניר, 54, מנהלת תחום אופנה ולייף סטייל
"ביום, אני אוהבת למרוח מעל הסרום שלי קרם קליל ולא שומני. ניסיתי את קרם Active Moist המחודש של דרמלוג'יקה ואהבתי מאוד (306 ש"ח, בנקודות המכירה המורשות של דרמלוג'יקה, במכוני קוסמטיקה נבחרים וב־dermalogica.co.il). הניחוח שלו ניטרלי והוא קליל ונספג בשניות, כך שהעור נותר רווי אך לא שומני ודביק. הקרם מכיל סופחי שומן טבעיים ורכיבים צמחיים, והחידוש העיקרי הוא שהקרם מכיל גם פרוביוטיקה לאיזון אוכלוסיית החיידקים הטובים והגנה מקסימלית על העור. בונוס: הקרם אופטימלי גם לסובלות מאקנה המטופלות ברואקוטן".