הלכנו לישון עם סרום שעולה 3,200 שקל. מה קרה לפנים שלנו?

סרום שווה זהב, או רק עולה כמוהו? | צילום אילוסטרציה: GettyImages
סרום שווה זהב, או רק עולה כמוהו? | צילום אילוסטרציה: GettyImages

מברשת שיער חשמלית זולה ומעולה, מוצר פלא להחלקת אזור העיניים ומה הופך את הסרום של שאנל ליקר כל כך - והאם הוא שווה זהב או רק עולה ככה? להלן הדיווחים

88 שיתופים | 132 צפיות

פרפקט גלואו של מייבלין ניו יורק

ההבטחה: "מוצר אחד הכולל 4 שימושים לקבלת גלואו מושלם: פריימר + קונסילר + הייליטר + BB CREAM. ה'פרפקט גלואו' מעניק גוון עור זוהר למראה מושלם, המשלב פורמולה זוהרת למתן glow בעלת מרקם קליל המכסה פגמים, מדגישה ומאחדת את גוון העור במריחה אחת ואינה מכבידה על העור הפנים".
דבר הנסיינית: 4 ב-1 זה נהדר לעצלניות שבינינו (אוקיי, זה נהדר לי) ואם היה 7 ב-1 זה אפילו היה יותר טוב. המוצר מגיע עם ראש ספוגית מאוד נוח לשימוש, רק שבהתחלה צריך טיפה להתאמן, עד שמבינים מה הכמות הטובה בשבילכן. אני השתמשתי בו על כל הפנים והוא אכן נותן מראה אחיד ויפה לעור. מה שכן, הוא אמנם לא כבד, אבל אני כן מרגישה שיש לי משהו על העור. אבל אולי זאת דרישה קצת מוגזמת מצדי לא להרגיש כלום, ונובעת מזה שבדרך כלל אני מסתפקת רק בקרם לחות".
55 ש"ח, להשיג בסופר-פארם ובפרפומריות הנבחרות

פרפקטור מייבלין ניו יורק. 55 ש"ח | צילום: יח"צ
פרפקטור מייבלין ניו יורק. 55 ש"ח | צילום: יח"צ

סרום בוסטר דו פאזי של ליראק פריז

ההבטחה: "מוצר הדגל של סדרת ה'פרימיום' של ליראק פריז. סרום בוסטר שהוא האנטי אייג'ינג האולטימטיבי, מסייע בתיקון סימני הגיל ומעניק בוסט זוהר לפנים. המרקם הדו פאזי משלב את רעננות המים עם האפקטיביות של השמן. מתאים לכל סוגי העור".
דבר הנסיינית: "אני בעלת עור מעורב ובוגר, הזקוק בדחיפות לבוסט. התנסיתי בסרום החדש של סדרת 'פרימיום' ואהבתי את המרקם העשיר עם הבועות, שלא מרגיש דליל ומיימי. כמות קטנה נספגת בקלות בעור ומלחחת אותו, ומהווה בסיס מעולה לקרם מאותה סדרה שהנחתי עליו. אהבתי את האריזה: טפטפת בבקבוק שחור מוזהב ויוקרתי ממש כמו תכשיט. אהבתי גם את העובדה שזו סדרה טבעונית עם 96% רכיבים טבעיים. מוצר לא זול אבל משובח".
499 ש"ח ל-30 מ"ל, להשיג אצל קוסמטיקאיות ורופאים מורשי ליראק פריז

ליראק פריז. סרום מסדרת פרימיום העוצמתית החדשה. 499 ש"ח | צילום: אסף לוי
ליראק פריז. סרום מסדרת פרימיום העוצמתית החדשה. 499 ש"ח | צילום: אסף לוי

שמן ניקוי פנים של MAZILLO

ההבטחה: "שמן ניקוי עדין ומזין לעור הפנים, המנקה את העור ביסודיות, מרגיע ומשאיר אותו רך ונעים. מכיל 11 סוגים של תמציות שמנים כמו משמש, שומשום, קנביס ושמנים צמחיים טהורים המופקים מצמחים הגדלים בלעדית בבולגריה, ארץ מוצא התכשירים".
דבר הנסיינית: "לרוב אני לא חובבת מוצרי ניקוי המתבססי על שמן, זה תמיד מרגיש לי יותר מלכלך מאשר מנקה את העור ולכן הופתעתי מהקלילות של השמן הזה. עיסיתי את השמן על פנים שאופרו קלות ונמרחו בקרם לחות עם מקדם הגנה, נעזרתי בפדים רטובים והאיפור ירד לגמרי במכה ראשונה. לאחר מכן העור נותר נקי ומשיי. תכשיר לא זול, אבל מצוין".
359 ש"ח ל- 226 מ"ל, להשיג באתר OhGlow

MAZILLO באתר או גלואו. שמן ניקוי עדין 359 ש"ח | צילום: יח"צ
MAZILLO באתר או גלואו. שמן ניקוי עדין 359 ש"ח | צילום: יח"צ

מברשת שיער חשמלית של SACARA

ההבטחה: "מברשת חשמלית לייבוש ועיצוב השיער, בעלת 3 עוצמות ייבוש וכבל מסתובב 360 מעלות המקל על האחיזה. למברשת זיפים אנטי סטטיים וציפוי קרמי, המסייעים בהתרת קשרים והפחתת נפח בשיער. מעניקה גימור מושלם ומגע שיער רך ונעים".
דבר הנסיינית: "המברשת קלה ומאוד נוחה לאחיזה. השתמשתי בדרגת החום המקסימלית לייבוש שיערי הדק והמעט דליל, ותוך 8 דקות קיבלתי מראה 'פן של מספרה'. אני אוהבת מעט נפח בשורשים והצלחתי לתת שם טאץ' מעולה בעזרת המברשת. והמחיר, גם הוא נאה מאוד בעיניי. תמורה מעולה לכסף".
149 ש"ח, להשיג ברשת SACARA ובאתר החברה

בושם CUTRUS & VANILLA של חברת האופנה גולברי

ההבטחה:  "ניחוח פירותי ופרחוני עם טוויסט עוצמתי ומשכר עם תווים של ברגמוט, תפוז דם, לבנדר, קינמון, וניל ומאסק".
דבר הנסיינית: "במילה אחת אפשר לסכם אותו כנחמד. הוא משאיר שובל נעים של ריח, וגם המחיר מעולה".
99 ש"ח ל-100 מ"ל, להשיג ברשת חנויות גולברי ובאתר החברה

בושם של גולברי. מחיר 99.90 ש"ח | צילום: ניר יפה
בושם של גולברי. מחיר 99.90 ש"ח | צילום: ניר יפה

סרום לילה Sublimage L'extract De Nuit של שאנל

ההבטחה: "סרום לילה בעל פורמולה חדשה ומשופרת, המועשר ברכיבים פעילים וטבעיים המיוצרים בלעדית עבור שאנל, כמו זן ייחודי של וניל פלאניפוליה המגודל במדגסקר ותמציות של פרחי סוברטיה נדירים מההימלאיה, הנקצרים פעם בשלוש שנים ביד. הפורמולה החדשנית והייחודית שמיוצרת מהם עוזרת לתהליך ההתחדשות הטבעי של העור, ומעניקה לעור מראה רענן, קורן וצעיר".
דבר הנסיינית: "ניגשתי לסרום הזה ביראת קודש, וזה עוד לפני שגיליתי את המחיר המבהיל שלו – 3,240 ש"ח. סדרת סובלימאז' לא סתם מכונה "סדרת הזהב" של שאנל, היא גם עולה ככה, אבל גם מרגישה ככה על עור הפנים. התנסיתי בעבר כבר במוצרים שונים מהסדרה, ובכל פעם עף לי המוח. הסרום הזה לא מאכזב, הוא נעים, מלטף ומרווה את העור באופן מיידי. הוא נספג במהירות, יש לו ניחוח משגע ותחושת המגע שלו על העור ממסטלת. זהו למעשה סוג של בוסטר משכולל, יותר מאשר סרום, והעור בהחלט נראה קורן, רענן ובריא, ואף מרגיש מעט מוצק יותר אחרי השימוש. הפורמולה הזהובה והמנצנצת קלות גורמת גם לעור להרגיש ולהיראות ככה, הידיעה כי 91 אחוז מהרכיבים הם טבעיים היא בונוס רציני והבקבוק שנראה כמו תכשיט (ואף ניתן למילוי חוזר ולמיחזור) זה הדובדבן שעל הקצפת. אגב, מספיקות שתי טיפות בשביל שכל הקסם הזה יקרה, כך שהתכשיר אמור להחזיק זמן רב על המדף. המחיר כאמור הוא שערורייתי, אבל לעולם של שאנל יש חוקים משלו".
3,240 ש"ח ל-30 מ"ל. מחיר מילוי 2,730 ש"ח. להשיג בחנויות שאנל – קניון רמת אביב, קניון TLV וקניון ממילא ירושלים

סרום לילה מסדרת סובלימאז' של שאנל. מחיר: 3,240 ש"ח ל-30 מ"ל. מחיר מילוי 2,730 ש"ח | צילום: יח"צ
סרום לילה מסדרת סובלימאז' של שאנל. מחיר: 3,240 ש"ח ל-30 מ"ל. מחיר מילוי 2,730 ש"ח | צילום: יח"צ

LIGHT REFLECTING EYE BRIGHENER להמרצת והחלקת אזור העיניים של נארס

ההבטחה: "פורמולה קרמית עמידה המשלבת איפור וטיפוח, אינה נכנסת לקמטוטים ומחליקה, מאירה וממריצה את האזור שמתחת לעיניים, מסתירה כהויות ומראה עייפות מעניקה מראה חיוני ורענן יותר עם 24 שעות של הארה. מגיעה בחמישה צבעים".
דבר הנסיינית: "טוב, תשמעו, מדובר באחד הדברים הכי טובים שקרו לי השנה. כשדיילת היופי הניחה את הקרם הזה מתחת לעין אחת שלי, זה היה כמו לפני ואחרי לעומת העין השנייה. מה שהכי מרשים הוא שבדרך כלל קונסילרים מדגישים קמטים וכאן הקרם נותן תחושה שהוא מחליק אותם. בקיצור, אולי צעירות יסתפקו בקונסילר, אבל למבוגרות שבחבורה, מדובר בקרם מטשטש שהוא חגיגה – והולך טוב בנפרד או מעל קונסילר".
155 ש"ח, להשיג בחנויות נארס ובאתר החברה

LIGHT REFLECTING EYE BRIGHENER של נארס | צילום: יח"צ
LIGHT REFLECTING EYE BRIGHENER של נארס | צילום: יח"צ

פילינג אנטי אייג'ינג לחידוש העור של IL MAKIAGE

ההבטחה: "חמאת השיאה ושמן החוחובה יוצרים מרקם קרמי המעניק לחות מראה עור אחיד וחלק יותר, וגם נוגדי חמצון שמטשטשים קמטוטים עדינים וצלקות. מיועד לכל סוגי העור".
דבר הנסיינית: "אני משתמשת בו מדי בוקר לניקוי הפנים, במקום סבון או חלב פנים ומי פנים. אני מניחה אותו על עור לח, מעסה בתנועות סיבוביות ומשאירה שתי דקות. אחרי ששוטפת במים ומנגבת את הפנים, העור מרגיש כאילו עבר מייקאובר. מעבר לחיסכון בזמן, הוא מאוד נעים ומרענן, העור מרגיש נקי, גמיש ורך – וזה בסיס מצוין לאיפור".
259 ש"ח ל-80 מ"ל, להשיג בחנויות איל מקיאג' ובאתר

פילינג IL MAKIAGE מחיר 259 ש"ח | צילום: אורי גרון
פילינג IL MAKIAGE מחיר 259 ש"ח | צילום: אורי גרון

סרום רטינול Skin-Renewing Daily Micro-Dose של קיל'ס

ההבטחה: "הסרום מורכב מפורמולה חדשה: מיקרו-דוזינג של רטינול, המסייע להמריץ את התחדשות התאים על השכבה החיצונית של העור ומעניק יתרונות אנטי אייג'ינג".
דבר הנסיינית: "סרום במרקם חלבי שנספג מהר – העור ממש 'שותה' אותו. מתאים לשימוש כתכשיר ראשון אחרי ניקוי בשגרת הבוקר והערב, ורצוי למרוח גם על אזור הדקולטה ועל גב כף היד. מעניק תחושה רעננה ושומר על טונוס העור".
349 ש"ח ל-50 מ"ל, 229 ש"ח ל-30 מ"ל. להשיג בחנויות המותג

סרום רטינול של קיל'ס | צילום: יח"צ
סרום רטינול של קיל'ס | צילום: יח"צ