גן עדן נייד לעור הפנים: ערכת בקבוקוני החומצה שתרצו להכיר

נסייניות אפריל 2021 | צילום: יח"צ
נסייניות אפריל 2021 | צילום: יח"צ

המייקאפ שמשלב קרם אנטי אייג'ינג, המוצר שעוזר לצמצום הקמטים ושפתון בטעם אבטיח המועשר בפניני קריסטל. ניסינו את מוצרי הטיפוח החדשים והעור שלנו מודה לנו על כך

88 שיתופים | 132 צפיות

עפרי איוניר, 54, מנהלת תחום אופנה ולייף סטייל

"ערכת הטיפוח של ורד חכמון (480 ש"ח, veredhakmon.co.il) היא גן עדן נייד לעור הפנים. הערכה מכילה בקבוקוני חומצה פלמיטית וחומצה היאלורונית ואביזרים להחדרת החומרים לעור הפנים. אהבתי את המארז המפנק ואת סרטון ההדרכה שמצורף להוראות, ובעיקר את אבן הגאוואשה, המסייעת להחדרת החומרים לעור. אני מעדיפה את הריטואל הזה בלילה לפני השינה, והעור שלי מודה לי על כך בבוקר. מוצר טיפוח נוסף שגיליתי ואהבתי הוא Platinum Heating Mask של מעבדות GIGI (249 ש"ח, אצל קוסמטיקאיות מובחרות ובאתר). זוהי מסכת פנים טיפולית שמתחממת במגע עם העור, ופועלת בשלושה שלבים לניקוי והזנה של עור הפנים. המסכה מכילה כל טוב: חומצות אמינו, אצות וספירולינה, העשירות במינרלים, חלבונים ונוגדי חמצון. המשכתי הלאה למייקאפ Teint Perfect Skin מבית ליראק פריז (170 ש"ח, אצל קוסמטיקאיות ורופאים מורשי ליראק פריז ובאתר). המייקאפ משלב קרם אנטי אייג'ינג במרקם קליל וניחוח עדין, המזין את העור בלחות. הוא מכיל גם מקדם הגנה SPF20 מפני השמש והאור הכחול מהמסכים, והתוצאה היא מראה טבעי ולא מאופר. במוצר הבא ממש התאהבתי – Candy Bomb של גל גונן (139 ש"ח, באתר). איזה מוצר סקסי! שפתון מועשר בפניני קריסטל, עם פיגמנט של גון אדמדם עדין ובטעם אבטיח, שעושה לי שמח בשפתיים. בשניות הראשונות למריחה יש תחושת עקצוץ קלה, אבל המגע נעים וחושני, הטעם להיט ונוצר אפקט של בוהק ומלאות. אני ידועה כחובבת בשמים לגברים, אבל למרות שהבושם La Vie est Belle Intensément של לנקום (359 ש"ח ל־50 מ"ל, ברשתות הפארם ופרפומריות מובחרות) מיועד לנשים, הוא התגלה כממכר. ניחוח האיריס, המשולב בנגיעות של וניל, פלפל ורוד ופטל, הופך לחם וחושני במגע עם העור, שורד שעות רבות ויוצר שובל ריח שמסובב ראשים".

עפרי איוניר, נסייניות חודש אפריל | צילום: יח"צ
עפרי איוניר, נסייניות חודש אפריל | צילום: יח"צ

ליטל אסקטלן וינטרוב, 43, סמנכ"לית פיתוח עסקי

"נפשי הרומנטית התחברה לסיפור של מותג בשמי הנישה הצרפתי החדש Les Eaux Primordiales, המשחק על הקו בין ישן לחדש, בין מסורתי למודרני – ממש סיפור חיי. ניסיתי את ניחוח EDP Ambre Superfluid (1,050 ש"ח ל־100 מ"ל, בחנויות ובאתר בוטיק אינדיבידואל), ואהבתי את המראה הגולמי של הבקבוק, שמזכיר כדים ומכלים שבהם נהגו לאחסן בשמים בעבר. הניחוח הוא תמהיל של תבלינים כמו הל, וניל שחור וקינמון, המשולבים עם דבש, רום, טבק, שומשום, תפוז ועוד. הריח מתוחכם ועוצמתי, אבל עוצמתי מדי. הכבדות שלו פחות מתאימה לי בימים אלה. נראה לי שאנסה לשים את ידי על ניחוח Primera Color הנקי והפרשי, שמזכיר כביסה נקייה. כביסה נקייה זו אני. סדרת pRetinol לצמצום קמטים של AHAVA עשתה לי שמח בפנים, ובתור סנדלרית שהולכת יחפה ולא מבחינה בין מוצרי הטיפוח ליום וללילה, שמחתי לגלות שהמוצרים מתאימים לגם וגם. לדברי החברה, הסדרה מבוססת על קומפלקס המסייע לתהליך של ייצור עצמי של רטינול בעור על ידי אספקת מרכיבי 'טרום רטינול', מה שהופך את התהליך לטבעי ובטוח יותר מהתהליך שהעור עובר עם מוצרים המכילים רטינול מן המוכן. ניסיתי את קרם הפנים והסרום (319 ש"ח ל־50 מ"ל ו־289 ש"ח ל־30 מ"ל בהתאמה, בחנויות ובאתר החברה) במשך שבוע ימים. עוד לא ממש הבחנתי בשיפור במראה הקמטים, אבל אני אוהבת את זה שהתכשירים נספגים מהר, מבלי להותיר תחושה של כבדות, ומלווים בניחוח נעים. את קונסילר Wonder Cover של PUPA האיטלקית (65 ש"ח, בסופר־פארם) חיבבתי פחות. הוא אמנם מעניק כיסוי טוב לעיגולים השחורים שמתחת לעיניים, אך המרקם שלו כבד מדי לטעמי. לסיום, בחנתי את סדרת BlondFire Gloss להענקת ברק לשיער בלונדיני מבית לוריאל פרופסיונל (350 ש"ח למארז הכולל שמפו, מסכה וספריי הגנה, במספרות המורשות). היא מצאה חן בעיני שערי הזהוב, במיוחד בימי Bad Hair Day, והעניקה לו ברק ורכות".

ליטל אסקטלן וינטרוב, נסייניות חודש אפריל | צילום: יח"צ
ליטל אסקטלן וינטרוב, נסייניות חודש אפריל | צילום: יח"צ

עדי עוז, 45 , עורכת ראשית של "את"

"ניסיתי את Advances Ripper Serum, הסרום החדש של קרן ברטוב (570 ש"ח בקליניקה של ברטוב, ברודצקי 43 תל אביב). זהו סרום אנטי אוקיסדנט נטול ריח המתאים להרגעת העור ושיקומו (גם אחרי הליך כירורגי וטיפולים עמוקים). הוא קל ונעים למריחה לפני קרם הלחות, והרגשתי שהוא עושה לעור שלי רק טוב. אחריו מרחתי את קרם הלילה מסדרת המוצרים החדשה של החברה הצרפתית PAYOT לעור מעורב עד שמן (129 ש"ח, ברשתות הפארם). הקרם סמיך מאוד ועם ריח סבוני, שהזכיר לי בהתחלה קרמים מפעם, אבל מהר מאוד התרגלתי אליו. בחברה אומרים שהוא מטהר את העור ועוזר לשמור על איזון בשמנוניות ולהגיע למראה מט, וזה אכן הורגש אחרי שימוש קצר. מותג הטיפוח הניו יורקי האהוב עליי קיל'ס השיק את Milk Peel Toner) 319  ש"ח, בחנויות המותג), תכשיר מי פנים על בסיס חלב הפועל גם כפיליניג עדין. אהבתי את התחושה החלבית על הפנים, שהיא הרבה פחות מייבשת ממי פנים רגילים. המוצר לא מספיק יסודי כדי להוריד איפור כבד בקלות, אבל הוא נותן תחושה של ניקוי עמוק לפנים נקיות מאיפור, ומותיר אותן מלוחחות. סיימתי את ההתנסות בשפתון מהמיני קולקציה החדשה של ג'ייד (69.90 ש"ח, ברשתות הפארם), שמגיע עם צבע בצד אחד שלו וגלוס בצד השני שלו. הגוון (86) הוא טבעי כמו שאני אוהבת ושורד יפה על השפתיים, אבל המרקם דביק מדי לטעמי".

עדי עוז, נסייניות חודש אפריל | צילום: יח"צ
עדי עוז, נסייניות חודש אפריל | צילום: יח"צ

רוני ודנאי, עורכת המשנה של מגזין "את"

"אני לא מרבה להתאפר, אבל כשאני כן מתאפרת – המטרה שלי היא להיראות פחות עייפה וחיוורת, וחלילה לא 'מאופרת'. לכן, קולקציית Summer Of Glow החדשה מסדרת Les Beiges של שאנל באה לי בול. ניסיתי את ההיילייטר הנוזלי Pearly Glow ואת פודרת Sunset (310 ש"ח ו־280 ש"ח בהתאמה, בחנויות שאנל בקניון רמת אביב וקניון TLV). ההיילייטר העניק ברק עדין ומדויק הודות לפורמולה הקלילה, והפודרה הוסיפה נגיעה של גון שזוף ובריא, שנראה טבעי לגמרי. המטרה הושגה בהצלחה".

רוני ודנאי, נסייניות חודש אפריל | צילום: יח"צ
רוני ודנאי, נסייניות חודש אפריל | צילום: יח"צ