איפור וטיפוח

הנסייניות: האודם המושלם שתקבלו עליו עודף מ-10 ש"ח

מוצרי טיפוח נבחרים | צילום: יח"צ
מוצרי טיפוח נבחרים | צילום: יח"צ

עם כל הכבוד לסדרת הסרטים המצליחה, "מהירה ועצבנית" זה תיאור מדויק שלנו בחודשים האחרונים, ואלו גם הדרישות שלנו מהמוצרים שניסינו: שיעבדו מהר וחזק. האם הם סיפקו את את הסחורה?

88 שיתופים | 132 צפיות

רק התחלנו וכבר התאהבנו

הנסיינית: דינה אוסטרובסקי, 41, ארט דירקטור ב"את".

מסקנות: "הבושם Dans Ma Bulle של Carven הוא בעל ריח עדין, משב רוח מרענן של התחדשות ושינוי הטומן בחובו טעמים מרעננים שטובים למזג האוויר. האריזה, בצבע טורקיז, אלגנטית, מעודנת וקלילה. כיף להחזיק, להתיז ולהרגיש כמו ליידי אמיתית". 252 ש"ח ל־50 מ"ל באפריל.  

אלונה פלוסקי, 28, עורכת גרפית של "השולחן"

צריכה לדגמן ל־COS אבל יושבת באופן ספייס כאחת האדם

"הבושם Angel Eau Croisière (מחיר: 249 ש"ח ברשתות הפארם) הזכיר לי את התקופה היפה שלי בתיכון. כדי להיות בחורה מקובלת היית חייבת שיהיה לך בושם אנג׳ל או של בריטני ספירס (אני לא הייתי מקובלת). בהתחלה לא התחברתי לריח שלו כי הוא נורא מתוק, אבל כשהיה על העור שמתי לב לנקודות יותר מרות של פרי הדר, ודווקא הוא מרגיש לי נכון לימים החמים. מסכת הפחם החדשה של קרליין Peel-off Mask Purifying Charcoal (מחיר: 50 ש"ח ברשתות הפארם) טיפה עקצצה אותי בדקות הראשונות. היה כיף להצטלם איתה, אבל בסוף לא ראיתי שינוי משמעותי במרקם העור. כדי להסיר אותה מהפנים השתמשתי במי הפנים של ד"ר פישר מסדרת ג'נסיס (29 ש"ח ברשתות הפארם). כמעצבת אני חייבת להגיד שהעיצוב של הבקבוק לא מושך, הבעיה הכי גדולה שלי איתו הייתה הצבעוניות, הייתי מגדירה אותה כ'שכחו אותי בשמש' – חיוור בקטע רע. יש לי עור רגיש והרבה סוגים של מי פנים גורמים לי לתחושה שורפת לא נעימה. כאן זה לא קרה, הנוזל היה נעים ואפקטיבי אבל דרש כמה סיבובים על העור עד שהרגשתי שהוא לגמרי ניקה לי את הפנים".

עפרי איוניר, 51, מנהלת תחום האופנה והלייף סטייל ב"את"

אם לגנטיקה טובה היה ריח, היא הייתה שאנל 5

"התחלתי את הבוקר עם חפיפה בשמפו שלאחר החלקה של אקולאב (34.90 ש"ח בבתי הטבע ופארמים), בעל ריח רענן ותחושה נקייה ונעימה. מרחתי את קרם הפרימיום החדש של לנקום ‏Cream Fondante Soft Cream (מחיר: 899 ש"ח ברשתות הפארם) מהסדרה האייקונית אבסולו, שמגיע באריזה שנראית כמו קופסת תכשיטים יוקרתית בצבע זהב וניתנת למילוי חוזר. הקרם ורוד וקציפתי במרקם משיי, נעים למגע ומכיל תמציות ורדים הבלעדיות למעבדות לנקום ומסייעות להתחדשות העור. הקרם עשיר מאוד ולי היה כבד מדי לשימוש ביום. עברתי ללילה, ואז העור הרגיש מוזן ונעים למגע. אחרי הקרם מרחתי את המייק אפ החדש של סופט טאץ', ‏VITALIST (מחיר: 80 ש"ח ברשתות הפארם) בעל מקדם הגנה SPF 20. המייק אפ, המכיל ויטמינים, נמרח בקלות, כיסה מעולה ונשאר ללא צורך בתיקון כחמש שעות. חשוב מאוד לנער היטב לפני השימוש אחרת המרקם לא חלק. אחריו משחתי על שפתיי אודם חמאה מושלם המבוסס על חמאת שיאה (7.90 ש"ח ברשת ביוטיקייר וב־beautycare.co.il). הליפסטיק בגון ניוד העניק לי שפתיים מלוחחות ורכות במחיר מינימלי". 

מיכל יפה, 48, עורכת אתר "את"

רצה כל בוקר, צמחונית, אין לה טלוויזיה בבית. בקיצור, מתנשאת עלינו

"נעים מאוד, אני מהאנשים האלה שבשש בבוקר רצים בטיילת. כן, אני יודעת, זה טיפשי להתאפר לפני שיוצאים לרוץ, אבל קרם לחות צריך? מקדם הגנה צריך? אז מרחתי מהקרם החדש של קליניק, Moisture Surge SheerTint Hydrator SPF25 (מחיר: 135 ש"ח, ברשתות הפארם ובמשביר לצרכן), שמכיל במקרה גם קצת צבע. הקרם היה נעים ושרד ריצה בלחות. אחרי הריצה הלכתי להתקלח בחוף ומשם המשכתי לעבודה. כמי שלא אוהבת לסחוב ולהיסחב הסקוויזים של סימפל (15־20 ש"ח, בסופר־פארם) הם מושלמים עבורי. מדובר בסדרת מוצרים – סבון פנים, מים מיסלריים, מסיר איפור עיניים וקרם לחות – באריזות קטנות ונוחות. רק אזהרה אחת: במוצרים היותר נוזליים (מים מיסלריים ומסיר איפור עיניים) צריך להחזיק את האריזה בעדינות, אחרת יישפך לכן יותר חומר ממה שתכננתן. עקרונית אני לא מתאפרת, אבל פעם בכמה זמן נופלת עליי רוח גנדרנית, מה גם שהעבודה ב"את" מחייבת. אז אחרי המקלחת השתמשתי ב־Green Me Lip & Chick jumbo מהסדרה האורגנית של קיקו מילנו (55 ש"ח, בחנויות המותג או באתר kikocosmetics.co.il), עיפרון שמשמש גם כשפתון וגם כסומק אבל כליפסטיק הוא לא ממש עמיד. בתור סומק הוא עבד הרבה יותר טוב. לסיום התזתי על עצמי מהבושם החדש של קרולינה הררה, 212 Sport Collector Edition (מחיר: 279 ש"ח, ברשתות הפארם), בושם רענן ופרחוני. לקחתי אותו לריצה והיה בהחלט מוצלח, נראה לי שזה ילך בינינו".