נסטיה ליסנסקי מתחתנת באינסטגרם

מתוך עמוד האינסטגרם mihanomomosa@
מתוך עמוד האינסטגרם mihanomomosa@

עונת החתונות מביאה צ'אנס לדפוק הופעה שתשמוט לסתות. נסטיה ליסנסקי גילתה באינסטגרם איך מביאים אותה בכניסה גרנדיוזית, מה התסרוקת הנכונה של הרגע ואת השמלה שתגרום לכלה להצטער שהוזמנת

88 שיתופים | 132 צפיות

#השראה

מעולם לא בערה בי התשוקה להתחתן ולהיות נסיכה ליום אחד. זה תמיד נראה לי בזבוז כסף נטול כל פרופורציה, ותשומת הלב הממוקדת של 500 המוזמנים בשני אובייקטים לבושים ומאופרים יתר על המידה שחייבים לספק את השואו של חייהם נראתה לי גרנדיוזית ומלחיצה. תמיד העדפתי חגיגת אהבה אינטימית הכוללת אפס מוזמנים, פיג׳מה וטבעת עם אבן ממש ממש גדולה. אבל פעם בעשור אני נתקלת בשמלה שצובטת לי את הלב, קורצת אליי ולוחשת לי באוזן: התתחתני איתי? למותג הקוטור הסרבי mihanomomosa@ אני עונה: איי דו!

The picture says it all #SHARELOVE

A photo posted by mihanomomosa (@mihanomomosa) on

 

#גם אני רוצה

עונת החתונות בשיאה ואין כיף גדול מלגנוב את הפוקוס מהכלה (מגיע לה כי היא גרמה לי להגיע לפתח תקווה!). לשם כך אצטרך את השמלה המושלמת של המותג הגרוזיני טאיו teyo_official@.

לשמלה אצרף זוג נעליים של המותג האיטלקי aquazzura@ שיסגור את האאוטפיט בקריצה מהסבנטיז וגם יוסיף לי 15 סנטימטר לגובה. שתי ציפורים במכה אחת!

אבל מה שבאמת מחזיק אאוטפיט והופך כל פריים למושלם זה השיער! ממש בא לי לצוות לפמליה שלי את מעצב השיער האמריקאי דניס לאני dennislanni@. כמו שאומרים: The higher the hair, the closer to God. הללויה!

  Girls rule boys DR?L   A photo posted by Dennislanni (@dennislanni) on

#תופעה

שמתן לב לתספורת השלטת העונה בפיד? זה הקארה המתולתל עם הפוני. נשמע טיפשי? מסתבר שההפך הוא הנכון. בתסרוקת זו אוחזת מיקה ארגנרז micarganaraz@, דוגמנית איי ליסט, משאנל ועד H&M, שעוררה את חיבתי עוד בקמפיין של המותג הצרפתי sandroparis@ שהיה מחלוצי הטרנד. הגרסה המקומית והלוהטת לא פחות היא הדוגמנית הסופר צעירה יבה ליפשיץ yevalivshits@, והנציגה הרשמית של התספורת בפריים טיים היא בוגרת בית האח ארבל קינן arbelkynan@. את הסטמפה הרשמית העניקו קלואה chloe@, שהקמפיין החדש שלהם כולו פוני מסולסל. אבל מי מי מי היה שם קודם? הבן שלי נח פאשן אייקון פרטי שמחזיק ב#פונינוחי עוד מ־2013.

#מייד אין איזראל

דני וינסטרה סיימה את לימודיה בניו יורק וכבר הספיקה להיכנס לרשימת עשרת המעצבים המבטיחים של "ווג" איטליה (בחיי! מרגש!!). רק חזרה לארץ וכבר הקימה את portaystudio@, מותג מרענן על טהרת השחור לבן בגזרות ניאו־סקסיות. עכשיו רק נשאר להלביש את ביונסה.

#משפחה

כבר לימדתי אתכם שלהשתייך לאיט פמילי זה הטרנד הכי חם בשנים האחרונות. הקראש המשפחתי האחרון שלי: הצאצאים של אהבת נעוריי ויל סמית׳, וילו willowsmith@ וג'יידן christiaingrey@ – דוגמנים, מוזיקאים והאיט קידס של עולמי האינסטגרמי. התמכרתי וממתינה לקולקציה משותפת.

<That Moment When It's Lit> // @olivier_rousteing A photo posted by ≠The Pouty Princess≠ (@willowsmith) on

#פאשן פוליס

והפעם: בית בלמיין balmain@ עם עבר אלגנטי והווה טראשי לא ברור אם החיבור לקים קרדשיאן הנגיש להמונים את אופנת העילית או פגע במיתוג של בית האופנה הצרפתי. התשובה כנראה היא גם וגם. לשמור את קלאודיה שיפר עוצרת הנשימה כפרזנטורית לנצח. פְרח־לנד מעולם לא נראה מלכותי כל כך!

להשמיד את גזרת החליפה הצמודה בהשראת קונדום. די, די, די! הבנו, קים היא המוזה וaזו הגזרה היחידה שמתחזקת את הרפיוטיישן, אבל די. אנחנו תקועים פה כבר שנתיים. אפשר להתקדם.

להעביר הלאה את השמלה בגזרת הקטאאוט ישר למפעלים הסיניים המתמחים בהעתקה. להיט הפרום הבא. 

BACKSTAGE LOOK #HeCong Look 14 #BALMAINFW16 #BALMAINARMY   A photo posted by BALMAIN (@balmain) on