"תכשילו, תשפילו אותי כרגיל, ניקול יש אחת יחידה, עור של פיל"

ניקול ראידמן | צילום: יח"צ
ניקול ראידמן | צילום: יח"צ

ניקול ראידמן היא חביבת מדורי הרכילות וחייה הפרטים לא מפסיקים לייצר כותרות. עכשיו היא עונה לכולם כמו שרק היא יודעת עם מסר חשוב נגד אלימות

88 שיתופים | 132 צפיות

ניקול ראידמן לא מפסיקה לייצר כותרות, מימי "מעושרות" שבה כיכבה ועד ימינו אנו. היא בדיוק הדמות שבתקשורת אוהבים לרדת עליה: אישה חזקה, עשירה, שעושה מה שטוב לה בלי לתת דין וחשבון לאף אחד. תאהבו אותה או שלא, אבל ללא ספק אפשר ללמוד ממנה לא מעט.

>> ניקול ראידמן צוחקת על כולם

היא נפרדה מבן זוגה מיכאל צ'רנוי ולא פחדה להציף את מה שגרם לפרידה בסרט דוקומנטרי ששודר בקשת 12, היא סיפרה שחיה בגיהנום, "חשבתי שיש לי הכל אבל לא היה לי כלום", במקביל היא השיקה קריירה מוזיקלית. מדורי הרכילות והטוקבקיסטים לא חסכו בביקורת כלפיה, עם לא מעט אמירות פוגעניות, אבל בפועל השירים שלה הפכו לסוג של להיטים. הפעם השיר החדש כולל בתוכו מסר חשוב נגד אלימות ובריונות מכל סוג שהיא. גו ראידמן!

אחרי שלל שירים אסקפיסטים עם אמירות כמו "החיים שלי יפים ולא מתנצלת", מגיע השיר "הסיפור שלי" בו ניקול נכנסת בכולם: "תכשילו, תשפילו אותי כרגיל, ניקול יש אחת יחידה עור של פיל אל תשכחו אותי, אל תנסו אני נשארת, נשארת. סגרו לי עוד דלת אפרוץ ת'חלון ראידמן תמיד במקום הראשון. אל תתעסקו איתי, אל תעצרו אותי לוחמת, לוחמת".

בחלקים מהשיר נראית ניקול חבולה עם כפפות אגרוף, בחלקים היא נראית דיווה, דיילת או אשת עסקים. היא מחליפה לא מעט לוקים, רוקדת ושרה עם הופעת אורח משמחת במיוחד של מיכל אמדורסקי, שגם כתבה והלחינה את השיר, ובעצמה ידעה תקופות שבהן ירדו עליה באופן קבוע בתקשורת ובציבור. "בתקופה הזו של הקורונה והאלימות הגוברת בארץ נגד נשים, אלימות פיזית, אלימות מילולית, טוקבקיסטים שמרשים לעצמם להשתלח בכל אחד, אלימות במשפחה, אלימות בגני ילדים ואלימות שגם ניקול בעצמה חווה ביום יום, וחוותה בעברה, היא מביאה את הכוח הנשי והיכולת להסביר שחשוב להילחם ולהיות חזקה. המסר החשוב שניקול מעבירה מדרך ההתמודדות שלה היא להישאר חזקה, להאמין באמת שלך, ללכת בראש מורם ולא לתת לרוע לחדור אלייך. היא כאן כדי להישאר ואותה ממש לא מעניין מה תגידו", מבשר הקומוניקט שנשלח בצאת הקליפ.

מבחינת הפקה מדובר בירידה ברמה שראידמן הרגילה אותנו. לא הפקה הוליוודית במיליוני שקלים שראידמן רגילה לייצר, אלא קליפ שצולם בתנאי קורונה, חלקו דרך האייפון והסטורי בצוותים מצומצמים כשהבמאים של הקליפ הם בעצם הילדים של ניקול.

ואת כל ההכנסות מהקליפ החדש החליטה ניקול לתרום לעמותת "לא לאלימות".   אם הממשלה לא עושה הרבה כדי למנוע את הרצח הבא – לפחות יש לנו את ראידמן.

קו החירום 6724* (זמין 24/7)
טלפון לתרומות: 09-9579237