ניקול ראידמן חוגגת 35 ללא חלק עליון והרשת סוערת

ניקול ראידמן. צילום: אלכס ליפקין. סטיילינג: ראובן כהן
ניקול ראידמן. צילום: אלכס ליפקין. סטיילינג: ראובן כהן

הזמרת ואשת העסקים ניקול ראידמן לא מפסיקה לייצר כותרות וגם היום, כשהיא חוגגת 35, היא עושה הרבה רעש ברשת עם תמונת טופלס ודואגת לענות לכל ההייטרים

88 שיתופים | 132 צפיות

נדמה שהיא תמיד הייתה חלק מחיינו, אבל ניקול ראידמן רק בת 35 והיום היא מציינת את יום הולדתה. בשנה וחצי שעברו מאז הפרידה מהמילארדר מיכאל צ'רנוי, ראידמן הצליחה להרים קריירה מוזיקלית מצליחה ולהפוך לכוכבת עוד יותר גדולה ממה שהייתה עד כה. כמו שאנחנו מכירות אותה, כשהיא חוגגת אז היא חוגגת בגדול ואת יום הולדתה ה-35 היא ציינה בתמונת טופלס מושקעת. הגולשים כמובן לא הצליחו להישאר אדישים והתחילו לפזר הערות פרימיטביות כמו: "ליכלכת, לא הייתי מאמין עלייך, למה אתן הנשים צריכות להפקיר את הגוף שלכן", "תמונות פורנו? מה זה?", "ניקול מזל טוב אבל התמונה לא מתאימה תמחקי אותה", "קצת צניעות את אמא לילדים". והיא כמובן דאגה לענות לכל הטוקבקיסטים בתמונת טופלס נוספת בה כתבה: "בת 35, אם לשני מלאכים, אשת עסקים, זמרת, יזמית, פילנתרופית, מעצבת, שדרנית רדיו, חברת אמת, רווקה ואדם נאמן ביותר לעקרונות. כל מי שיש לו מה להגיד על התמונה הקודמת צריך לדעת, 'מירמור עושה קמטים', ואגב, בלי טיפה של בוטוקס ושום חומצה היאלורונית. גאה בעצמי, במי שאני ומאחלת לכל הנשים ללכת בראש מורם ולהרגיש בנוח עם הגוף שלהן, גם אם הנפש מצולקת. לכל אחד מאיתנו יש מסלול חיים וגם אם הוא מלא בהתמודדות, קשיים, כאב ותסכול. פירגון ואהבת חינם, הם האור שמאיר את הנפש. תודה לכולם על הברכות, על המילים החמות, זה לא טריוואלי, תודה שאתם בחיים! מעריכה ואוהבת בחזרה".

במקביל מתפרסמת תמונת השער של ניקול במגזין "שישבת" של העיתון "ישראל היום", בה חשפה ראידמן סוד גדול וסיפרה שעברה אלימות מצד בעלה לשעבר צ'רנוי, העיתונאי ערן סוויסה שערך איתה את הריאיון כתב: "אחרי הראיון הראשון המשמעותי שעשיתי בחיי, קראה לי עורכת 'מעריב' דאז, רותי יובל, לחדרה, ובפגישה הזאת הסבירה לי על חשיבותן של שתי פגישות עם המרואיין לפני פרסום הכתבה. 'תמיד התוצאה הסופית יותר טובה', הסבירה וצדקה.
עם יד על הלב, לא הרבה פעמים חזרתי לפגישה שניה. ליתר דיוק, אפשר לספור את הכמות בשתי ידיים והפעם האחרונה בראיון עם ניקול ראידמן.
הפגישה הראשונה היתה טובה כי ניקול מרואיינת שלא מפסיקה לייצר כותרות. למרות זאת, מילה אחת בפגישה הזאת גרמה לי לחזור שוב ובה חשפה לראשונה שסבלה מאלימות מצד בן זוגה לשעבר, מיכאל צ׳רנוי.
'היו לא מעט פעמים שהוא הוציא עלי את כל האגרסיות שלו. הייתי נכנסת הביתה, אומרת 'ערב טוב' – בום, חוטפת. למה? כי טען שלא אמרתי היום שלום לבת שלו. רק אחרי שאני על הרצפה, והוא מזמין לי אמבולנס, כשאני במצב מרוסק והוא מתקשר אליה לשאול איפה ראתה אותי, מסתבר שעברתי בכיכר המדינה עם הרכב והיא עמדה שם איפשהו. אז תוך כדי שאני נוהגת אני אמורה לראות אותה, לעצור ולהגיד לה שלום. התקפי הזעם שהיו לו עלי וההסתה של הבנות שלו נגדנו היו נוראיים. הגעתי למצב שהבת שלי היתה צועקת עליו, 'אל תיגע באמא'".

ניקול ראידמן על שער ישראל היום. צילום מסך מאינסטגרם
ניקול ראידמן על שער ישראל היום. צילום מסך מאינסטגרם

>> הדבר המוזר שגילינו על המחשוף של אוולין הגואל