ניקוי פנים: ארבע טיפולים קוסמטיים מחדשים

צילום: GettyImages
צילום: GettyImages

קילפנו, המרצנו, החדרנו לחות והשרינו את עצמנו במסיכות יופי. לקראת האביב שלחנו ארבע נסייניות לטיפולי פנים מרעננים

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. ננו טכנולוגיה של ד"ר קליין: טיפול באולטרסאונד

הטיפול מזין את העור בחומרים ממוזערים החודרים אליו בקלות וכולל פילינג פירות הדר, החדרת ויטמינים על ידי עיסוי באולטרסאונד ואלקטרודות חשמליות, וג׳ל לטיפול בפיגמנטציה.
הנסיינית בת 47, מכורה לטיפולים קוסמטיים.
מסקנות "הקליניקה הייתה נעימה, המטפלת המסורה נתנה לי את התחושה שהפנים שלי הן היחידות בעולם ולתכשירים היה ריח מעולה. אמנם היו כמה שלבים שבהם העור עקצץ אבל זה לא הטריד אותי יותר מדי. חשתי שהעור מתמסר לטיפול. בסיום הרגשתי שהעור שלי נושם יותר, מוצק, נקי ונראה בריא יותר. כולל מחמאות מאנשים שלא ידעו איפה הייתי ומה עשיתי".
מחיר 450 ש"ח ל־60 דקות, אצל קוסמטיקאיות מורשות

2. חוה זינגבוים: מסכות חימום וחידוש העור

הטיפול משלב פילינג ומסכות המבוססות על חומרים פעילים בעלי שמות אקזוטיים כמו חומצות אלפא הידרוקסיות (מחדשות את העור), ואקסטרקט אנטי־אוקסידנט (לחות המגנה על העור).
הנסיינית בת 50, המרמור עושה לה קמטים.
מסקנות "המסכות הרבות תרמו להרגשה שהעור מקבל טיפול אינטנסיבי, ולוו בעיסוי כתפיים נעים. צבעי המסכות מזמנים לפחות שלוש הזדמנויות סלפי מסכה קלאסית לבנה, מסכת נחושת כחולה ומסכת זהב מלכותית. באופן מפתיע, בתום הטיפול לא הרגשתי זוהרת אלא בעלת עור שמנוני ומבריק מדי, עם חשק לשטוף את הפנים. אבל למחרת חל שינוי משמעותי ומראה שגרף מחמאות. לאחר 24 שעות נלחצתי מהעור שהתחיל להתקלף מעט, כך שבניגוד להמלצה, לדעתי זהו לא טיפול זוהר שאפשר לעשות יום לפני אירוע חשוב".
מחיר 450 ש"ח לשעה וחצי. במשרדי האקדמיה של חוה זינגבוים, רחוב הבונים 2 רמת גן או אצל קוסמטיקאיות מורשות

3. בליסימה: טיפול החייאה לעור

הטיפול כולל ניקוי, החדרת תמציות ושלוש מסכות מסכה מקררת שסוגרת את הנקבוביות, מסכת לחות מאצה כחולה ומסכת מתיחה.
הנסיינית בת 36 בעלת קמטוטים קלים.
מסקנות "הפילינג עקצץ מעט, אבל החדרת הלחות, לעומת זאת, כללה עיסוי מפנק באבנים חמות. ואז הוצע לי 'בוסט פייבר' – טיפול שמותח ומגמיש את העור למשך 48 שעות. הסכמתי בשמחה למרות שהוא מלווה בעור חם ומעקצץ ואדמומיות חולפת. האדמומיות הייתה קלה ונעלמה למחרת והעור הרגיש מתוח ומורם. נראיתי נהדר אבל הרגשתי כאילו נשרפתי בים. ביום השלישי הרגשת אי הנוחות חלפה והעור עדיין נראה מעולה".
מחיר 350 ש"ח ל־50 דקות. בליסימה, דיזנגוף 145 תל אביב

4. אוקסיג'נו: טיפול חמצון פנימי

הטיפול נעשה באמצעות מכשיר Geneo + (שנראה כמו ידית שבקצה שלה ארבעה זיזים) המעביר לעור גלי רדיו, אולטרסאונד וחמצן שאמורים למצק, להחליק ולקלף אותו. מומלץ לעבור סדרת טיפולים כדי להגיע לתוצאה מקסימלית.
הנסיינית בת 29, לא חובבת טיפולים קוסמטיים.
מסקנות "ידית המכשיר מייצרת תחושה חמימה על הפנים, אמנם מעקצצת מעט אבל לא אגרסיבית, ובסופו של דבר החדרת החומרים הייתה תהליך נעים ומרגיע. טיפול קוסמטי הוא לא עניין שגרתי בשבילי, ושמחתי לגלות שחששותיי מאדמומיות או סימנים אחרים התבדו והעור אכן הפך מוצק וחלק יותר. מכיוון שרואים תוצאות גם אחרי טיפול אחד בלבד, הוא אידיאלי לפני ערב החג או אירוע נוצץ אחר, ולטעמי לא חייבים לעבור את כל הסדרה".
מחיר 500 ש"ח ל־60 דקות. אצל קרן ברטוב, מושב צורן, 08-9579777, וקוסמטיקאיות נבחרות