וואו! נפלנו מהלוקים של נינט טייב ורותם סלע ב"הכוכב הבא"

נינט טייב ב"הכוכב הבא" | צילום וסטיילינג: גדי אלימלך
נינט טייב ב"הכוכב הבא" | צילום וסטיילינג: גדי אלימלך

עם כל הכבוד למתמודדים, הלוקים של נינט טייב ורותם סלע גנבו את ההצגה בתוכנית הפתיחה של "הכוכב הבא". הסטייליסטים גדי אלימלך וסיון חימי סיפרו לנו על מה שהלך מאחורי הקלעים

88 שיתופים | 132 צפיות

אמש (שלישי) עלתה סופסוף העונה החדשה והמצופה של "הכוכב הבא" (קשת 12), עם הגירל פאוור שהבטיחו לנו בדמותן של שלוש שופטות חזקות ומוכשרות. אבל הרשו לנו לשים את זה לרגע בצד, וגם את האודישנים, ולדבר על מה שעשה לנו את זה באמת – הסטייל.

>> שירי מימון: "קשה לי להתאושש. קברו אותנו"

השופטות קרן פלס, שירי מימון ונינט טייב ומנחת התוכנית האחת והיחידה רותם סלע הפגינו כולן סטייל מסחרר, אבל הלוקים של טייב וסלע גרמו לנו לעצור את נשימתנו לרגע.

טייב, שנראתה יפה וזוהרת מתמיד, הרטיטה את לבנו עם חולצת משי מכופתרת עם הדפס יפני של טבע. על הלוק שלה היו אחראיים הסטייליסט הצמוד גדי אלימלך, המאפרת טלי פאוור ומעצב השיער שגיא דהרי.

שירי מימון ונינט טייב בפאנל השופטים של "הכוכב הבא" בקשת 12
שירי מימון ונינט טייב בפאנל השופטים של "הכוכב הבא" בקשת 12

"התחלנו את הצילומים כשנינה כבר הייתה בהריון, וגם לי וגם לה היה חשוב שמה שהיא תלבש יהיה קול ונינוח. מאוד התחשבתי בהריון מבחינת הנוחות, היה לי חשוב שהיא תרגיש בזה טוב כי מדובר בימים ארוכים של המון שעות צילום", סיפר לנו אלימלך, "ברמת הסטייל אפשר לומר שכמעט והתעלמתי מההריון, היה לנו חשוב להמשיך את הקו של נינה לאורך השנים ולשמור על הסטייל שלה לאורך העונה. למשל, החולצה שהיא לבשה אתמול בתוכנית היא חולצה יפנית מבוטיק 169 בדיזנגוף, שמחזיק בגדי מעצבים מאוד מיוחדים. החולצה לקוחה מקולקציה שלמה שכולה עשויה משי מודפס, והוספנו אלמנט של גלאם עם האיפור והשיער של טלי ושגיא שנתנו בראש".

נינט טייב באאוטפיט של ליאורה טרגן ב"הכוכב הבא" | צילום וסטיילינג: גדי אלימלך
נינט טייב באאוטפיט של ליאורה טרגן ב"הכוכב הבא" | צילום וסטיילינג: גדי אלימלך

אלימלך זרק לנו גם ספוילרים על הלוקים שנראה בתוכניות הבאות: "לאורך העונה אני מפרגן גם למעצבים ישראלים, כמו עידן לרוס, ליאורה טרגן ואבישג ארבל – שממנה לקחנו בעיקר מכנסיים שמתאימים להריון. הבאנו גם פיסים נדירים שאין לאף אחד אחר, כמו בלייזר משי צבעוני משנות השמונים שכולו רקום והגיע מאספנית וינטג'. שוב – הכל מאוד קול ולא מתאמץ אבל עם נגיעות גלאם".

רותם סלע ואסי כהן ב"הכוכב הבא" | צילום מסך קשת 12
רותם סלע ואסי כהן ב"הכוכב הבא" | צילום מסך קשת 12

גם מנחת התוכנית רותם סלע לא אכזבה, והפגינה רצף של לוקים מעולים אחד אחרי השני. התרשמנו, שלא לומר חמדנו, את החליפה בגוון ורוד בייבי שהורכבה משורטס ומחולצה מכופתרת עם שרוולים ארוכים שנרכסה עד הסוף. הגוון הלם מאוד את צבע השיער הברונטי של סלע, שאותו היא נאלצה לצבוע בזמן צילומי "הכוכב הבא" בשל צילומים לסדרה חדשה שבה היא תגלם שוטרת.

לוק נוסף שאהבנו הוא הלוק השחור. "גם חליפת העור הוורודה וגם השמלה השחורה הן של ג'קמוס, שניהם לוקים מאוד נקיים", סיפרה לנו הסטייליסטית סיון חימי, "השמלה השחורה רחוקה מלהיות שמלת ערב, היא מדמה חולצה גברית קשורה, ויחד עם זאת היא סופר מדויקת ואלגנטית. גם חליפת העור הוורודה מאוד נקייה ומעט גברית ומשוחררת בגזרה שלה. התכשיטים הם של וורי אנה".

גם חימי נתנה לנו ספוילרים להמשך: "העונה אני הולכת לכוון את הלוקים של רותם לכיוון של לבוש שאינו מוקפד מדי, לבגדים שיקיים וגזרות מתוחכמות שרק בא לך לראות עוד מהם".

רותם סלע ואסי עזר | צילום מסך מתוך "הכוכב הבא"
רותם סלע ואסי עזר | צילום מסך מתוך "הכוכב הבא"