ניוטרוג'ינה קרם ידיים חדש

מותג הטיפוח ניוטרוג'ינה משיק קרם ידיים וציפורניים חדש, לשמירה וטיפוח עור הידיים והציפורניים קרם הידיים Hand & Nail מסייע בריכוך העור ומחזק את הציפורניים פי 2

88 שיתופים | 132 צפיות
  • ידיים הן בעצם כרטיס הביקור שלנו, מסגירות גיל, הרגלי תזונה ושתייה, מתח ועייפות. לכן, חשוב להקפיד על שגרת טיפוח יומיומית של עור כפות הידיים ובכך לשמור על ידיים רכות, חלקות ומטופחות.ניוטרוג'ינה, המותג המוביל בתחום הטיפוח, אשר החל את דרכו כפתרון לבעיית היובש בידיים של הימאים הנורובגים, מציע כל השנה ולקראת החורף בפרט להזין, להגן ולאהוב את העור.במסגרת זו, מרחיב ניוטרוג'ינה את תמהיל מוצריו בקטגוריית קרמי הידיים מסדרת הנוסחה הנורבגית ומשיק קרם ידיים וציפורניים המביא עימו בשורה חדשה ומרעננת: לציפורניים חזקות פי 2 ולידיים רכות וחלקות.

    4 פעולות בקרם ידיים אחד: 

    • מעניק לחות אינטסיבית לעור ומזין אותו.
    • מחזק את הציפורניים פי 2.
    • מחליק קמטוטים.
    • מסייע בריכוך העור הקשה סביב הציפורן.

     

    כמו כן, הקרם החדש משלב את העושר של הנוסחה הנורבגית עם פנתנול (פרו ויטמין B5) לטיפוח ייחודי של הידיים והציפורניים.

    hand & nail cream יימכר במחיר מומלץ לצרכן של 35.30 שקלים ל 75 מ"ל.

    ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק.

    ***

    המותג ניוטרוג'ינה פותח במקור במטרה לעזור לימאים בנורבגיה, הסובלים מיובש בידיים, עקב תנאי האקלים הקיצוני בקוטב הצפוני, כך שלמותג יש ניסיון של כ-60 שנים בטיפול בעור יבש. הנוסחה הנורבגית של ניוטרוג'ינה הוכחה כמספקת לחות לשכבות העמוקות באפידרמיס, היכן שהלחות דרושה ביותר לעור. היא נספגת במהירות ומותירה את העור רך, רענן ונעים למגע.

    רופאי העור בארצות-הברית העניקו לניוטרוג'ינה® אישור דרמטולוגי בשנת 1967. לפני ארבעים שנה רכש תאגיד התרופות ג'ונסון & ג'ונסון את המותג ומאז נהנה ניוטרוג'ינה® מהמעבדות הכי מתקדמות, ומפגין חדשנות טכנולוגית בכל הקשור בטיפוח. כיום, ניוטרוג'ינה®  הוא המותג הבינלאומי המוביל בארה"ב בתחום הבריאות והיופי, ששם לעצמו כמטרה לספק פתרונות אמיתיים לטיפוח העור.