נטע אלחמיסטר ממריאה

נטע אלחמיסטר ולירון רביבו | צילום: שוקה כהן
נטע אלחמיסטר ולירון רביבו | צילום: שוקה כהן

מאז הופיעה נטע אלחמיסטר בגיליון יוני האחרון של מגזין "את", היא פרצה לתודעה האופנתית. פגשנו אותה על סט הצילומים ודיברנו על חיי הדוגמנות לצד ניהול עסק לבגדי ים. האם בקיץ הקרוב נזכה לראות שיתוף פעולה בינה לבין קסטרו? התשובה בפנים

88 שיתופים | 132 צפיות

 

בפעם האחרונה בה פגשנו את נטע אלחמיסטר (21) היא הייתה נערה לא מוכרת מראשון לציון, שעיצבה בגדי ים, הצטלמה איתם לאינסטגרם והפכה לתופעת רשת מתפרצת ולשם החם של הרגע. כבר אז ידענו לזהות שהטוב עוד לפניה ואכן, שנת 2015 הייתה שנת הפריצה של אלחמיסטר.

הבוקר (שלישי) פגשנו את אלחמיסטר על סט הצילומים של קסטרו, לצד  הפרזנטורית הוותיקה לירז דרור כשאליהן הצטרפו פליטת הריאליטי לירן רביבו והשחקנית יערה בנבנישתי. ארבע הבנות הצטלמו והשתעשעו בחישוקי הולה הופס כשהן מצטלמות לקמפיין קיץ 2016.

מאז הראיון הראשון של אלחמיסטר למגזין "את" בחודש יוני היא נבחרה להוביל את הקמפיין הראשון שלה לרשת האופנה "פיקס", הכפילה את מספר העוקבים שלה באינסטגרם ל-430 אלף עוקבים, זכתה במקום השני בתואר האישה הסקסית בישראל 2015 של אתר מאקו וכאמור, הצטרפה לסוללת הדוגמניות הלוהטות של קסטרו. "אני וקסטרו הולכים ללוות אחת את השני בתקופה הקרובה", מספרת לנו אלחמיסטר בראיון על הסט.

#מחוץלפריים @neta_alchimister @castrofashion @idocvm

A photo posted by ido izsak (@izsak) on

איזה תגובות קיבלת אחרי כתבת המגזין שהופיעה בגיליון יוני של "את"?

"תגובות מדהימות, פרגנו לי בלי סוף, אמרו שהקונספט היה לעניין ובעיקר שיצאתי בכתבה כמו שאני באמת".

ואיך את מסכמת את התקופה מאז?

"עבודה קשה. עברתי מכשולים והגעתי למסקנות ביני לבין עצמי כבן אדם וכבעלת עסק. ההתחלה הייתה קלה בשבילי, דברים פשוט קרו, זה היה שוק וזרמתי עם מה שהגיע לי ליד ולא ידעתי איך לקבל את זה. היום אני מתייחסת לכל פרט ופרט, אני ונועה (השותפה שלה למותג בגדי הים Bananhot. ע.י.י) משקיעות המון רצינות וכוח בעבודה. לא הכל מובן מאליו, צריך להתאמץ כדי להשיג את המטרות שאת מציבה לעצמך, להשקיע, לעבוד קשה ולא לוותר, כשבשלב הזה בחיי אני מתרכזת יותר לפתח את עצמי כדוגמנית".

ומה עם העסק? נועה מנהלת אותו לבדה?

"מאז התרחבנו. נוספו ארבע עובדות לעסק ואנחנו מתכננות לעבור לסטודיו גדול יותר בקרוב. כולן מחפות עלי כשאני לא נגישה בחורף הקהל הישראלי פחות מחפש בגדי ים, לכן לחץ העבודה הפיזית והפרונטלית מול הלקוחה ירד".

צילום מתוך פרופיל האינסטגרם של אלחמיסטר neta_alchimister@
צילום מתוך פרופיל האינסטגרם של אלחמיסטר neta_alchimister@

אז אם אין עבודה בחורף, איך העסק שורד? מעלים מחירים?

"המחירים נשארו אותו הדבר. כרגע יש פחות עבודה מכיוון הקהל הישראלי אבל עד הקיץ כולן ילבשו את בגדי הים שלנו. ככל שהזמן עובר העבודה מחו"ל נהיית יותר אינטנסיבית, אנחנו עושות משלוחים לכל העולם – ארצות הברית, אירופה ואוסטרליה. הדוגמנית של ויקטוריה סיקרטס, קנדיס, קונה מאיתנו באופן קבוע ובקרוב נועה אמורה להיפגש איתה למדידות בארצות הברית."

אלחמיסטר לא פוחדת מההצלחה, היא מציבה לעצמה מטרות ושועטת לעברן. למרות הגיל הצעיר היא נשארת שקולה, לא מאבדת את הראש ומשאירה את הרגליים על קרקע יציבה – הזוגיות הארוכה עם רמי גרשון, שחקן נבחרת ישראל שמתגורר בבלגיה ומשחק גם עבור קבוצת גנט הבלגית ("הכל נשאר אותו הדבר. בלעדי בן הזוג שלי לא יכלתי לעבור את התקופה הזאת, הוא תמיד שם כדי לפרגן") והמגורים אצל ההורים ("אני בת 21. אני לא צריכה למהר, נוח לי").
לטענתה, היא ממשיכה לקבל הצעות מתוכניות ריאליטי, להן היא מסרבת. הכי קרוב שהגיעה להופיע בתכנית ריאליטי הם בגדי הים שלה שמעטרים את דיירות בית "האח הגדול" ומתמודדות "הישרדות".

חוגגים ללירון רביבו יום הולדת על סט הצילומים של קסטרו | צילום: שוקה כהן
חוגגים ללירון רביבו יום הולדת על סט הצילומים של קסטרו | צילום: שוקה כהן

את מרגישה ששופטים אותך על פי תמונות שלך בבגדי ים ולא על פי מי שאת מבפנים?

"תמיד יהיו אלה שיגידו שאני עושה את מה שאני עושה בשביל עוקבים, ואת אלה שיבינו שעומד מאחורי זה עסק רציני, שלא קל לנהל כמו שאולי נדמה. מה שקורה באינסטגרם נשפט על פי המראה החיצוני. אני מקבלת תגובות חיוביות לצד שלילות, אבל לא מתרגשת מהן. כל פעם שאני מתראיינת אני מדגישה שזה לא העיקר, יש עבודה קשה מאוד מאחורי התמונות. אני רוצה שיסתכלו עלי כעל מישהי רצינית, אני לא לוקחת בחשבון רק את היופי ונשענת על זה. יש בי הרבה מעבר"

מה עם פרשת המסים של בר רפאלי? זמנו אותך לחקירה?

"לא דיברו איתי וגם אין על מה. אצלי הכל מוצהר. גם לפני שהתחילה ההתנפלות מהאינסטגרם היה לי את העסק ונבלעתי לעולם הוצאת החשבוניות. עם הזמן למדתי להתנהל בכוחות עצמי, אז אני לא מודאגת מהבחינה הזאת וגם לא חושבת שיש דבר כזה להזהר, צריך פשוט להיות אמיתיים"

בראיון הקודם אמרת "המעמד בין הגבר לאישה לא זהה" – את עדיין חושבת כך היום?

"קיוויתי שהנושא יעלה. אני רואה תא משפחתי שווה, אני לא שוללת יציאה של האישה לעבודה. אני לא חושבת שצריך להשתעבד נטו למשפחה, זה לא נכון. חיי המשפחה צריכים חלוקה שווה, שתשאר גישה לבית ולילדים מבלי שזה יבוא על חשבון משהו אחר"

נטע אלחמיסטר | צילום: שוקה כהן
נטע אלחמיסטר | צילום: שוקה כהן

גל גדות היא הפרזנטורית של קסטרו כבר 8 שנים, את חושבת שגם את יכולה?

"אם אני אתן מעצמי, זה יתאים והדדיות תהיה שם, אז למה לא? זה כיף כי זה מרגיש כמו בית. גל כבר מרגישה כאן בבית, ואם ביום צילומים אחד כל כך נפלא עם אנשי הצוות, אני מבינה למה להשאר לתקופות ארוכות"

דובר על שיתוף פעולה בינך לבין קסטרו לאיזו קולקציית קפסולה של בגדי ים?

"תשמע, הם מכירים את בגדי הים שלי ומאוד מפרגנים לי. כרגע אין כלום, אז זה לא משנה."

היית שמחה אם היו מבקשים ממך לעצב קולקציית בגדי ים עבור קסטרו?

"היה דיבור, אבל שום דבר לא נסגר. ברור שהייתי שמחה לעשות את זה, זה קסטרו!"

אז איפה נפגוש אותך עוד שמונה חודשים?

"אצל ויקטוריה סיקרטס! הלוואי. עוד שמונה חודשים יגיע הקיץ ואני אהיה בתוך טירוף בגדי הים, מקווה להמשיך עם קסטרו, זאת פעם ראשונה שאני מצטלמת בקונספט כזה וההרגשה היא אחרת, מרגיש מאוד טבעי"