נטלי דדון: "איבדנו את היכולת להשתמש בידינו בחופשיות"

נטלי דדון | צילום: דניאל קמינסקי
נטלי דדון | צילום: דניאל קמינסקי

נטלי דדון משיקה טייטל חדש ומיזם שיוכל להקל על חייכן: "הראייה האסטרטגית שלי לשנים הבאות היא התמקדות בעולם העסקי"

88 שיתופים | 132 צפיות

נטלי דדון היא אחת הנשים האהובות בישראל ויעידו על כך 684 אלף העוקבים שלה באינסטגרם, לאחרונה השיקה מחדש את הזוגיות עם אב בנה, עמית פרליס. אבל זה לא הדבר החדש היחיד בחייה. דדון כבר כמה שנים נמצאת בעולם העסקים אבל עכשיו היא משנה טייטל למנהלת מיזם והיא החליטה לקחת את אחד הטרנדים הכי בולטים מתחילת שנות ה-2000 ולהפוך אותו לסטייל שגם יעשה לכן חיים הרבה יותר נוחים.

>> הסיפור האמיתי מאחורי השמלה של רותם סלע בגמר "הכוכב הבא"

דדון הצטרפה למותג ל-CoverMe, מותג מתמחה בפיתוח ומכירת מוצרים נלווים לסלולר, שמעתה והלאה יצעד קדימה תחת ניהולה. דדון, שמעכשיו אפשר לקרוא לה הבוסית, תביא איתה את ניסיונה בעולמות השיווק וכמעט 700 אלף העוקבים שלה באינסטגרם מעידים על כך שכנראה היא יודעת את העבודה. המוצר אותו מקדמת דדון הוא בעצם כיסוי לטלפון אליו מחובר סרט שאפשר לתלות על הצוואר. "בעידן של היום כמעט איבדנו את היכולת להשתמש בשתי ידינו בחופשיות ובנוחות", היא מצהירה. אנחנו בטוחות שיש לכן עכשיו פלאשבאק מטורף לתחילת שנות האלפיים בהן היינו קושרות את הנוקיה צביקה פיק שלנו לשרוך והולכות איתו על הצוואר. אבל סמכו על דדון שהפעם זה הרבה פחות מביך, ואפילו נוטף סטייל. כך ניתן לראות מצילומי הקמפיין, שאליו גייסה את חברתה קסניה טרנטול.

נטלי דדון | צילום: דניאל קמינסקי
נטלי דדון | צילום: דניאל קמינסקי

זה נחשב לפאדיחה הכי גדולה של תחילת שנות ה-2000 איך עלה לך הרעיון להחזיר את הטרנד?
"אני כל הזמן בודקת מה המגמות הצפויות ומה מתחדש בעולם. אני מאמינה שעולם הסלולר והאביזרים ימשיך ללוות אותנו בשנים הבאות יחד עם הקידמה", סיפרה דדון. "קורה לנו לא פעם שאנו מחפשים איפה להניח את הטלפון לרגע ושיישאר קרוב אלינו, אנחנו מוצאים את עצמנו יוצאים לבילוי לילי ומחפשים איפה לאחסן את הטלפון או באיזה כיס לשים אותו. מכאן עלה הצורך לפתח מוצר שיעניק לנו פתרון ויחד עם זאת יהיה פריט אופנתי עם סטייטמנט שמתאים לכל אחד. אני מתרגשת לקראת הפרויקט החדש בחיי הראייה האסטרטגית שלי לשנים הבאות היא התמקדות בעולם העסקי. יחד עם זאת סימנתי לי למטרה לפתח ולקדם את המותג לתחומי צרכנות שונים. אנשים משנים את הרגלי הקנייה שלהם ועוברים לקנות באון ליין. ברור לי שבתוך כחמש שנים מרבית הקניות יעברו להתבצע בצורה מקוונת ואני מתכוונת להיות שם כשחקן מרכזי".

נטלי דדון וקסניה טרנטול | צילום: דניאל קמינסקי
נטלי דדון וקסניה טרנטול | צילום: דניאל קמינסקי

>> דוגמנית הפלאס סייז הישראלית שכבשה את ווג ואסוס

נטלי דדון וקסניה טרנטול | צילום: דניאל קמינסקי
נטלי דדון וקסניה טרנטול | צילום: דניאל קמינסקי
נטלי דדון וקסניה טרנטול | צילום: דניאל קמינסקי
נטלי דדון וקסניה טרנטול | צילום: דניאל קמינסקי
נטלי דדון | צילום: דניאל קמינסקי
נטלי דדון | צילום: דניאל קמינסקי
נטלי דדון | צילום: דניאל קמינסקי
נטלי דדון | צילום: דניאל קמינסקי
נטלי דדון | צילום: דניאל קמינסקי
נטלי דדון | צילום: דניאל קמינסקי
נטלי דדון | צילום: דניאל קמינסקי
נטלי דדון | צילום: דניאל קמינסקי
נטלי דדון | צילום: דניאל קמינסקי
נטלי דדון | צילום: דניאל קמינסקי