7 דברים על גרביונים שיגרמו לך ליפול מהרגליים

גרביון לכל אחת. צילום: יח"צ
גרביון לכל אחת. צילום: יח"צ

חשבונות האינסטגרם של הפשיניסטות כבר הכריעו את העניין: הגרביונים פה כדי להישאר. הם קובעים ומשדרגים לך את הטוטאל לוק. 7 דברים שיגרמו לך להתאהב בהם

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

לכי על זה !

שלא תטעי. גרבונים הם אקססורי בעל כוחות על, לא פחות. זה בכלל לא משנה באיזה גרביון תבחרי, בכל מקרה – זכית לשדרוג ברגע. תסתכלי במראה: משהו בטוטאל לוק הכולל גרביונים משדר מראה מתוחכם ומושקע יותר.

פתאום יש לך הרבה יותר אפשרויות

אותה שמלה בדיוק תקבל פרשנות אחרת בהתאם לגרבונים שתתאימי להם. גרביון טוויד ומגפונים יתאימו ליום במשרד, וגרביוני תחרה, לורקס או רשת ללוק מושלם לערב. נסי לגלגל קצת את המחשבה ותופתעי לגלות שברגע הכפלת את כמות האאוטפיטים האפשריים שלך.

תבחרי מה שבא לך. צילום: יח"צ
תבחרי מה שבא לך. צילום: יח"צ

הטרנד החם של החורף הוא

NET ON COLOR

יש סיכוי טוב שראית את המראה הזה אצל החברה בעבודה, זאת שיודעת מה הכי חם עכשיו, או באינסטגרם של אחת הפאשניסטיות. מדובר במראה שאי אפשר להתעלם ממנו: גרביון אטום צבעוני ועליו גרביון רשת שיוצרים יחד טוטאל-לוק סקסי ועכשווי. את יכולה כמובן לבחור את הצבע שאת אוהבת או זה שהכי מתאים ללוק ולשלב אותו יחד עם גרביון רשת. קחי בחשבון שיש רק סכנה אחת – כולם הולכים להסתכל לך על הרגליים!

NET ON COLOR. צילום: יח"צ
NET ON COLOR. צילום: יח"צ

עיצובים שיגרמו לך לחפש סיבות לצאת מהבית

קלאסיים, קוליים, משובצים, צבעוניים, אלגנטיים, מונכרומטים, במראה טוויד, רקמה, תחרה או קטיפה– יש "גרסה גרביונית" לכל טעם או אופי כמעט, כך שזה לא משנה אם קלאסיקה נשית היא שמך השני או שמראה ה"זרקתי על עצמי משהו" הוא הרבה יותר את. מבחר העונה, למשל ברשת Jack Kuba, לא משאיר מקום לספק: כל אחת יכולה למצוא לעצמה גרביונים שיתכתבו עם מי שהיא, או עם מי שבא לה להיות היום.

גרביון רשת. צילום: יח"צ
גרביון רשת. צילום: יח"צ

למה שרק נשים דקיקות ייהנו מכל הטוב הזה

הגרביונים החדשים, עם כל היתרונות שלהם, מגיעים היום עד מידה 52. ואם חשבתן שהגרביון עלול ללחוץ או לחתוך את העור, תחשבו שוב. בזמן ייצור הגרביונים, ידעו בדיוק מה עלול להטריד אתכן ולכן הגרביונים עשויים מחוטי Lycra Soft מיוחדים, רכים ונעימים למגע על הגוף. במותניים, הגרביונים מצוידים בחגורת Comfort Belt רחבה העשויה מבד סריג נמתח, כדי שלא ילחצו ויחתכן את העור. וזה לא הכל, כדי למנוע שפשפת, דאגו לתוספת של שתי רצועות מבד סריג באזור הירכיים ולא פחות חשוב, הגרביון הוא All Sheer כלומר שקוף עד המותניים, מה שיוצר מראה אלגנטי, יפהפה ונקי בכל מידה.

לא רק נשים דקיקות. צילום: שאטרסטוק
לא רק נשים דקיקות. צילום: שאטרסטוק

המייקאפ של המגפונים והסניקרס

ואם אתן חוששות לעלות על עקבים, קולקציית גרבוני הסניקרס היא הבשורה שלכן לחורף 2019. את הסניקרס תוכלו לצוות גם לקולקציות הלגינגס בצבעים המטאליים שיהפכו את החורף הזה לאופנתי במיוחד וגם לגרבי רשת, למשל, שישדרגו בהינף רגל את הסניקרס – וכן, ברור שמותר ואף רצוי לשלב ביניהם.

מתאים גם לסניקרס. צילום: יח"צ
מתאים גם לסניקרס. צילום: יח"צ

גם נעלי העקב, המוקסינים או המגפונים יחבבו את התוספת המתוחכמת, ואפילו נעלי הגברים הסופר קוליות מקבלות זווית נשית ברגע שמציץ מהן גרביון סקסי. ניגודים נו, כבר אמרנו. והשנה, אגב, יש גם בקצר. כלומר גרביים קצרות, שמגיעות באותן דוגמאות וטקסטורות של הגרביונים ומאבזרות באופן מושלם את הרווח בין סוף המכנסיים לנעליים.

מתאים לכל נעל. צילום: יח"צ
מתאים לכל נעל. צילום: יח"צ

רכבות? מה זה?

מי שהתרגלה לחשוב שגרביונים הם "חד פעמיים" כמעט, מוזמנת להכיר את קולקציות הגרביונים של חורף 2019 ולהבין שהיא נרדמה בשמירה. ליטוף קליל בלבד של הקולקציה החדשה של Jack Kuba הספיק לנו כדי להבין שמדובר בליגה אחרת לגמרי. חזקים, נוחים ועמידים כמו שרק האיטלקים יודעים. ולמרות זאת, הרשי לנו לגלות לך סוד: אם תכניסי לתיק ברגע האחרון עוד זוג גרביונים – במיוחד לפני אירועים מיוחדים – אף פעם לא תצטערי על זה.

רכבות או לא להיות. צילום: יח"צ
רכבות או לא להיות. צילום: יח"צ

בקיצור, אם זה לא היה ברור עד עכשיו, גרביונים 2019 כבר פה ומלבד שמם, הם לא דומים למה שהכרת עד היום. רק בזהירות: זה ממכר.