לא רואה ממטר: נועה תשבי סותמת לקניה ווסט את הפה

נועה תשבי סותמת לקניה ווסט את הפה | צילום: noatishby@
נועה תשבי סותמת לקניה ווסט את הפה | צילום: noatishby@

נועה תשבי לא רואה בעיניים. מלכת ההסברה נותנת עבודה במהלך ביקורה בישראל, ועל הדרך נכנסת בקניה ווסט אחרי ההתנצלות שלו בעברית

88 שיתופים | 132 צפיות

נועה תשבי לא עוצרת מאז נחיתתה בישראל. הנציגה הישראלית שלנו בהוליווד, עושה עבודה הסברה מסביב לשעון ורק בסוף השבוע האחרון היא הספיקה לבקר שוב באולפן שישי, לראיין מאחורי הקלעים את בן כספית באנגלית, לצלם סרטוני הסברה עבור משפחות החטופים וגם – לסתום לקניה ווסט את הפה.

>> "כפרה": כשנועה תשבי ריגשה את דני קושמרו מאחורי הקלעים

תשבי החליפה את החליפה השחורה ואת השרשראות עם התליונים הסימבוליים: חי, מגן דוד ומפת ארץ ישראל, בטי-שירט שחורה ומעולה (של מותג האופנה המקומי סטלה ולורי) עם הכיתוב: "LEGEND SINCE 1948" (אגדה מאז 1948) ואש בעיניים. בסרטון שצילמה לטיקטוק והעלתה טיזר ממנו גם בסטורי שלה באינסטגרם, היא פנתה ישירות לראפר הכי מטורלל ואנטישמי בעולם.

נועה תשבי סותמת לקניה ווסט את הפה | צילום: noatishby@
נועה תשבי סותמת לקניה ווסט את הפה | צילום: noatishby@

"היי קניה ווסט, אני נועה תשבי, תקשיב", פנתה תשבי לווסט באנגלית, "בדיוק קראתי את ההתנצלות שלך לעם היהודי שכתבת בעברית, ואני רוצה להגיד שלום מישראל, הארץ שבה העברית נולדה, ויש לי משהו לומר לך בעברית. אתה מוכן?".

>> ימות המשיח: קניה ווסט מתנצל בפני העם היהודי בעברית

"פשוט תסתום", אמרה תשבי בעברית, וחזרהעל כך שוב: "פשוט תסתום". לאחר מכן היא חזרה לאנגלית ואמרה: "אנחנו לא צריכים את ההתנצלות שלך, אנחנו לא צריכים שתגיד שום דבר, אנחנו לא צריכים שתדבר בכללץ בכל פעם שאתה מדבר על העם היהודי משהו רע קורה. אנחנו רק צריכים שאתה ושאנשים כמוך, שלא יודעים כלום על ישראל או על העם היהודי, פשוט תסתמו את הפה. זה הכל".

"יש לי רק דבר אחד לומר לך, אם תרצה לדבר שוב בעברית. אתה מוכן? תחזור אחרי: עם ישראל חי. אוקיי? את זה אתה יכול להגיד. תודה רבה ושלום".

@noatishby

פשוט תסתום – Kanye Everytime you talk about us somethjng bad happens. Just stop talking about us. But if you want to speak in Hebrew, here’s a phrase you can say: Am Yisrael Chai ????????

♬ original sound – Noa Tishby

הסרטון של תשבי זכה בינתיים ליותר מחצי מיליון צפיות בטיקטוק, והוא נולד כמובן כתגובה להתנצלות ההזויה של ווסט בעברית, על התנהגותו הפוגענית כלפי העם היהודי. ווסט טרם הגיב. מעניין אם יעשה זאת, ואם זה יהיה באנגלית או בעברית. מבטיחות לעקוב.