למה נועה קירל ורנואר נפרדים?

נועה קירל לרנואר | צילום: אלון שפרנסקי
נועה קירל לרנואר | צילום: אלון שפרנסקי

אחרי שנה וחצי, שלוש עונות וקולקציה משותפת, נועה קירל ורשת האופנה רנואר החליטו שלא לחדש את החוזה, אז מה קרה שם?

88 שיתופים | 132 צפיות

נועה קירל היא אחת הכוכבות הכי גדולות כרגע בישראל. נוכח היותה זמרת רווחית ומוצלחת, טבעי שחברות ירצו אותה כמזוהה עם המותג שלהם. כיום משמשת קירל פרזנטורית של yes, סמסונג, כיף ו-Fila, שותפה באפליקציית WESHIK ועד היום הייתה גם חלק מנבחרת הפרזנטורים הלוהטת של רנואר שכוללת את יהודה לוי, עדן פינס, האקס של קירל ברק שמיר, האקסית שלו יעל שלביה, החברה הנוכחית שלו, רומי פרנקל ועוד. אל תתבלבלו, ממרובע האהבה המתוקשר הזה, או הבדיחה הלא מוצלחת הזאת, היא לא הסיבה (הרשמית) שבגללה החליטו הצדדים להפסיק את ההתקשרות ביניהם.

>> נועה קירל עושה מה שטוב לה, ופייר, היא צודקת

יעל שלביה, נועה קירל וברק שמיר | צילום: יח"צ
יעל שלביה, נועה קירל וברק שמיר | צילום: יח"צ

במשך שנה וחצי, שהן שלוש עונות בעולם האופנה, הייתה קירל אחת מנבחרת הפרזנטורים המנופחת של רשת רנואר שכוללת את הכוכבים הלוהטים של הרגע. קירל כמובן הייתה האס המנצח מביניהם, והיחידה שזכתה גם לקולקציה ייחודית נושאת את שמה, שכללה גרסאות דומות וזולות יותר לבגדים שאותם היא לובשת בעצמה. רנואר גם הפיקה עבור קירל שני קליפים "DRUM" ו"SLT" ובמסגרת היותה פרזנטורית היא הצטלמה לקמפיינים גם מעבר לים. בין השאר בבנגקוק ובקייב. אז למה החליטה קירל לעזוב את הקן החם והצפוף כוכבים הזה? לנו נודע שהתשובה נמצאת בגוף השאלה ואכן ריבוי הפרזנטורים השפיע על החלטתה שלא לחדש את החוזה וגם כי היא קיבלה חסות מחברת אופנה אחרת לקליפ הבא שלה שייצא בקרוב.

"היו שלוש עונות מוצלחות מאוד וקולקציה משותפת, רנואר זה משפחה", כך נמסר מהיח"צן של קירל, שיר פינטו. מרנואר נמסר בתגובה: "אנו מודים לנועה על תקופה נהדרת, אנו מאחלים לה הצלחה רבה בהמשך הדרך".

נועה קירל לרנואר | צילום: אלון שפרנסקי
נועה קירל לרנואר | צילום: אלון שפרנסקי