מה שטוב לג'סטין ביבר: לנועה קירל יש סטייליסטית חדשה

נועה קירל | צילום: גיא כושי ויריב פיין, סטיילינג: איתי בצלאלי
נועה קירל | צילום: גיא כושי ויריב פיין, סטיילינג: איתי בצלאלי

נועה קירל ואטלנטיק רקורדס חשפו הצצה לסינגל הבינלאומי הראשון שלה שיצא בקרוב. אנחנו התאהבנו בסטייליסטית שעובדת איתה בלוס אנג'לס, שהלבישה גם אחד בשם ג'סטין ביבר

88 שיתופים | 132 צפיות

קצת יותר מחצי שנה עברה מאז שחתמה נועה קירל בת ה-19 על חוזה של 12 מיליון דולר לשבע שנים עם "אטלנטיק רקורדס" הבינלאומית, המייצגת שמות לוהטים בעולם כמו קרדי בי, ליזו וברונו מארס. מאז פורסמה הבשורה ביוני האחרון, שלוותה גם בכתבה מפרגנת ב"וושינגטון פוסט" שהכתיר אותה כסנסציית פופ, כולם מחכים בקוצר רוח לסינגל הראשון שתוציא תחת הכובע של כוכבת בינלאומית.

קירל החיילת סיפרה לנו בזמנו: "הם התלהבו מזה שאני ישראלית, כולם שם יהודים, ואף זמר ישראלי לא הצליח שם. הם מאוד אוהבים את ישראל, והם התלהבו מזה שבאתי מוכנה. אמרו לי שהם החתימו זמרים שאפילו לא ידעו להחזיק מיקרופון, שהיה צריך ללמד אותם הכל מאפס. פה אני באה מוכנה עם ניסיון ומקצועיות, אני יודעת מי אני, זה פשוט להעביר את מי שאני ומה שאני שלב אחד קדימה לשוק הבינלאומי. נפגשנו עם המון חברות והמון לייבלים ומההתחלה כולם התעניינו ואז התחיל משא ומתן. משהו ב'אטלנטיק' קרץ לי, הבחור שהחתים אותי ישב על השולחן ישיבה מזרחית ודיבר איתי ממש בגובה העיניים. שנה לפני זה הוא החתים את ליזו. אמרתי לעצמי 'זה קורה', הייתה התנהלות ארוכה של בירוקרטיה ועורכי דין ואז חתמתי על החוזה והעבודה הקשה מתחילה עכשיו".

קירל סיפרה גם על הרגע שפחדה שהכל יתפוצץ: "כשהגיעה הקורונה, הייתי אמורה לטוס ולהתחיל לעבוד על שירים שם והטיסות בוטלו יותר מ-5 פעמים. אמרתי לעצמי, חתמתי עכשיו על חוזה, מה יקרה עכשיו? מה יהיה עם זה? ואני עדיין בשאלות האלה, אבל אני ממשיכה לעבוד ומקווה שיהיה בסדר. כרגע אני מקליטה פה בשלט רחוק עם מפיקים משם, הם שומעים הכל בלייב ונותנים לי הערות. זה יוצא עבודה כפולה מאשר להיות שם ולעשות את זה, אבל זה שווה את זה".

מאז הוציאה קירל את השיר "אמבולנס" יחד עם מרגי, השיקה מותג למוצרי שיער, וגם קולקציה מאכזבת עם טרמינל איקס והספיקה לטוס ללוס אנג'לס ולחזור. אתמול (ש') קצת לפני שנכנסה קירל לבית "האח הגדול" יחד עם בן זוגה, מרגי, חשפה הצצה ראשונה לסינגל החדש והבינלאומי שיצא בקרוב. במקביל, אותה התמונה עלתה בעמוד של "אטלנטיק רקורדס" עם ברכת הצלחה לכוכבת הצעירה: "ברוכים הבאים לנועה קירל שמצטרפת למשפחה, מתרגשים ממה שצפוי לבוא".

הפוסט שהעלתה קירל כולל חמש תמונות: בראשונה היא עם ז'קט צבעוני מנצנצץ, בשנייה ובשלישית היא חובשת כובע פרחוני, מרכיבה משקפי שמש עם עדשות בצורת להבות ולובשת קרופ טופ סגול, מעיל פרחוני, חגורה עם זרקונים ומכנסיים שחורים. בשתי התמונות האחרונות היא לבושה במעיל ומכנסי פאף בצבע ירוק ניאון וטופ מחורז מהמותג DISCOUNT UNIVERSE. חדי ההבחנה וודאי שמו לב כי מדובר בסגנון מעט שונה מלבושה הרגיל של קירל, והסיבה היא שכיאה לכוכבת בינלאומית, סביר שגם הצוות יהיה בינלאומי. את הלוקים הללו תכנן בשבילה צוות שכולו מלוס אנג'לס: המאפר הוא ניקו אנטוני, שעובד עם ג'ורדין וודס והתחכך בג'סטין ביבר ואריאנה גרנדה; מעצב השיער, דסטין בייקר, עובד עם סופיה ריצ'י ומיילי סיירוס; אבל הכי עפנו על הסטייליסטית אן-מארי הואנג, שיש לה סטייל מושלם. ומה חושב עליה הסטייליסט הישראלי של נועה, איתי בצלאלי?

הואנג, בת 31 ומתגוררת בלוס אנג'לס, עובדת עם לא מעט שמות לוהטים בתחום המוזיקה, המוכר בהם הוא ג'סטין ביבר. היא אחראית על הסטיילינג המוצלח בקליפ שלו ל"פופ סטאר" עם דיג'יי חאלד ודרייק. בעבר היא גם הייתה בעלת מותג אופנה בשם Mstr Of Disguise. עם קירל היא עשתה עבודה מעניינת ושונה ממה שאנחנו מכירים. היא הלכה על מראות קצת יותר מעודנים עם דגש על שילובי צבעים, הדפסים וטקסטורות. שאי אפשר להגיד שלא מחמיאים לקירל. בצלאלי שמלביש את קירל בשנים האחרונות לגמרי מתלהב מהשילוב ביניהן: "היא אחת המגניבות שיש, אני אישית עוקב אחריה שנים ושואב ממנה השראות".

האם היא יצרה איתך קשר, התייעצה איתך?
"לא, לא חושב שהיא צריכה, וגם נועה מחזיקה כל בגד שתלבישי אותה, היא פשוט מעולה בזה".

סגנונה האישי של האונג ייחודי ומעניין, אפשר להגדיר אותו כמעין גרסה מוקצנת של בילי אייליש עם חליפות אוברסייז ושימוש תדיר בצבעי ניאון. הדבר היחיד שמוחרג מהסטייל של אייליש הוא שילובי ההדפסים השונים, משחקי השכבות ושילובי הראסטות והצמות בשיערה שבמקרה שלה הם חלק בלתי נפרד מהלוק. "אני אוהבת לבטא את עצמי דרך אנשים אחרים ודרך הנשמה שלהם, ולספר דרכם סיפור ויזואלי", סיפרה בעבר בריאיון לבלוג Valfre. "ההשראה לסטייל שלי מגיעה מיימי כטינאייג'רית, גם אז הייתי משלבת צמות עם גרילז וחישוקים. התקופה הזאת הניחה את היסודות לסגנון שלי עכשיו, יחד עם פריטים קלאסיים יותר, כמו בלייזרים שלבשתי כשהייתי בסביבה רשמית יותר, וגם האהבה שלי לווינטג' מעוררת בי השראה". אנחנו מחכות בקוצר רוח לראות את פרי עבודתה עם קירל, ומאמינות שאכן השילוב ביניהן יביא לוקים שיהיה לנו כיף להתענג עליהם.