מתקתקים זכרונות: איך לבחור צלם לחתונה?

צילום: עידן כנפי
צילום: עידן כנפי

כשהרגעים הכי יפים שלכם מתועדים, כדאי להפקיד אותם בידיים של הטובים ביותר

88 שיתופים | 132 צפיות

 

את החתונה הראשונה שלו, צילם עידן כנפי לפני כ-5 שנים. אז עוד עסק בתחום החבלה במשרד הביטחון עד שהחליט ליצור שינוי ולעבור לתחום הפוך לחלוטין – צילום חתונות. ״המטרה שלי כצלם חתונות היא לתפוס את אותם הרגעים האותנטיים, בלתי נשכחים והכנים ביותר ביום הגדול ולספר דרכם את סיפור הזוגיות״.

ההשראה לתמונות מגיעה מתחום האמנות, והסגנון משלב תפיסה של כל אותם אלפי רגעים ספונטניים לאורך החתונה עם יצירה ובימוי של רגעים יותר מוקפדים כך שבסופו של התהליך יהוו מכלול זכרונות יפים ומושלמים. ״הדבר הכי חשוב ביום הצילום הוא ליצור ולתפוס את היופי, על כל גווניו, גם כשזה מצריך סיוע מצדי. סיוע כדוגמת אינטראקציה, בדיחות, הדרכה ובחירת המיקומים לצילום. למזלי ההנאה שלי היא גם המקצוע שלי והיא גילוף תמונות מלאות חיים, אנרגטיות ואמנותיות שהן יוצאות דופן ממש כמו הזוגות שלי״.

צילום: עידן כנפי
צילום: עידן כנפי

שאלנו את עידן איך לקבל תמורה מלאה בהתאם לתקציב:

איך לבחור צלם? חשוב שהצלם יעריך את החלומות שלכם, לא משנה עד כמה הם משוגעים. ולכן, כאשר אתם מביטים בתמונות של צלמים כדאי לראות אלבומים המציגים תמונות מחתונה שלמה, משלב ההכנות דרך צילומי החוץ, קבלת פנים, חופה וריקודים, וודאו שהתמונות לכל אורך היום אינן שרופות או מטושטשות, שהצילום מעניין ושהצלם מתמודד עם כל הסיטואציות, עם כל מגבלות התאורה והרגעים המשמעותיים. אחרי החתונה, התמונות הן שיעצבו את הזכרונות.

עמידה בלוחות זמנים חתונות בלתי נשכחות לא קורות סתם כך. הן דורשות תכנון. כדי להבטיח זרימה לאורך כל היום עם צילומי זכרונות מושלמים לאורכו רצוי לבנות לוח זמנים על פיו היום יתנהל. מכיוון שהצלם מלווה אתכם מהשעות הראשונות של היום עליו לבנות ולתכנן אתכם את התנהלות היום ולוודא שאכן עומדים בתכנון.

צילום: עידן כנפי
צילום: עידן כנפי

 

תיעוד הפרטים הקטנים כל גוון של צבע, כל צורה, כל מרקם הוא חלק מכם. השמלה. הטבעות. הנעליים. זר הפרחים. העיצוב. אלו וכל שאר הפרטים הויזואליים של החתונה קטנים ככל שיהיו הם חלקים חשובים ביותר ביום החתונה שלכם והם גם הייחודיות שלכם כזוג, הם ייצרו את המרקם הויזואלי של הזכרונות המרגשים. יש לתעד אותם בתשומת לב רבה.

האם באמת צריך צלם שני? זה תלוי. כאשר יש יותר מ-150 מוזמנים, מומלץ לקחת צלם שני. כך יוכלו הצלמים להגיע למצבים ואינטראקציות שאינכם רוצים לפספס. צלם יחיד יתקשה לתפוס את כל אותם רגעים אותנטיים.

צילום: עידן כנפי
צילום: עידן כנפי

 

לכל זוג סיפור משלו בעת בחירת הספקים אתם משקיעים מחשבה רבה ובוחנים את מידת ההתחברות שלכם לכל אחד. חשוב שהצלם יכיר את הרקע שלכם, התחביבים, מקצוע ותחומי עניין בכדי שיוכל לבחור עבורכם את האווירה, המיקומים לצילום, הצבעים המיוחדים שיחמיאו ליום שלכם ויבדלו אותו מכל יום אחר וזוג אחר. לכל זוג סיפור משלו 
ועל הצלם להראות זאת.

היתרון בבחירת צלם עצמאי הצלם שאתם בוחרים הוא שיהיה לאורך כל האירוע, לעומת בחירת צלם מחברה גדולה, שבה אתם לא יכולים לדעת מי בסופו של דבר ילווה אתכם לאורך היום החשוב והמלחיץ, משעות הבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה.

צילום: עידן כנפי
צילום: עידן כנפי

 

האתר של עידן ענפי
פייסבוק
אינסטגרם
054-4209407

Idan-Canfi---fine-art-wedding-photography_p

בשיתוף עידן כנפי