ראש השנה

מתנות לחג: מה תקני לאימא, לחמותך, לגיסתך ולעצמך?

צילום מסך מתוך הסרט Home For The  Holidays
צילום מסך מתוך הסרט Home For The Holidays

ממארז האיפור שכל ביוטרית תאהב ועד הבושם שאפשר להחליט למי לתת ברגע האחרון, וגם - מה הכי מתאים לסבא וסבתא ולחמותך? קנינו מתנות לראש השנה לכל המשפחה

88 שיתופים | 132 צפיות

החגים כמעט כאן וזו הזדמנות להתארח (איזה סיוט), לארח (עוד יותר), לאכול מאכלים טעימים (להתחיל את השנה עם קילו מיותר) ולראות את כל המשפחה (שקיווית לא לראות עד פסח). איזה כיף! אבל אם יש דבר שגורם לנו התרגשות זה ראש השנה, חג שכולו אופטימיות קוסמית, חג המבטא התחלות חדשות והזדמנות להצליח בכל מה שנכשלנו בו בעבר, למחוק חשבונות ישנים ולהתחיל שנה חדשה עם המון כוונות טובות.

ראש השנה מוציא מאיתנו את הטוב שבנו וגורם לנו לרצות לקנות מתנות לכל מי שנתארח אצלו או לבני משפחתנו הקרובים, אז קבלו את מצעד המתנות שנרכוש לכולם. כמובן שבחרנו גם משהו קטן עבור עצמנו. היינו חייבות, זה כמו בטיסה: במקרה של כיס אוויר קודם כל הרכיבי את מסכת החמצן על עצמך, ורק אחר כך על הקרובים אלייך. בשבילנו קניות לחג זה חמצן, ובחמצן לא חוסכים. חג שמח ושנה טובה!

.

לאחיינית הביוטרית

ערכת איפור משגעת של קיארה פראני ללנקום

יש לך אחיינית שעוקבת אחרי אשלי וקסמן בקשי ואריאל טג'דה (המאפר של קיילי ג'נר)? המתנה הזאת מושלמת בשבילה. כאושיית אופנה קיארה פראני כבר "קפצה את הכריש", זאת אומרת התישה אותנו עם כל הפריטים שלה שכולם מאוירים בדוגמת העין העצומה, אבל את האמת צריך לומר: פלטת האיפור שלה ללנקום מושלמת, גם בגלל שהיא מציעה את כל מה שצריך למראה דרמטי ועשוי היטב באיכות משובחת, וגם בגלל שהיא כל כך יפה, ובוודאות תשמח כל חובבת איפור.

פלטת איפור של בלוגרית האופנה קיארה פראני ולנקום, 350 ש"ח | צילום יח"צ
פלטת איפור של בלוגרית האופנה קיארה פראני ולנקום, 350 ש"ח | צילום יח"צ

וככה זה נראה מבפנים, משמאל לימין: שימר להארה, ארבעה שפתונים, ארבע צלליות בגוונים חמים, סומק ושלושה שימרים-ברונזרים לעיצוב והארה

פלטת איפור של בלוגרית האופנה קיארה פראני ולנקום, מבט מבפנים, 350 ש"ח | צילום יח"צ
פלטת איפור של בלוגרית האופנה קיארה פראני ולנקום, מבט מבפנים, 350 ש"ח | צילום יח"צ

לאימא שלך

שמלה יפהפייה מהקולקציה החדשה של דורין פרנקפורט

הקולקציה החדשה של דורין פרנקפורט נקראת "גן נעול" ועוסקת במשפחה יהודייה אמידה מצפון איטליה, הצופה מחממת גנה הנעול בהתרחשויות המאיימות של שנות ה-30 באירופה. מתוך הקולקציה מתבלטת במיוחד השמלה הזו, המגיעה גם בגוני חום חמרה ושחור, שמלה שהיא כשלעצמה גן נעול, מסוגרת ושומרת סוד, אלגנטית ונשית, רחוקה מהגוף ונשפכת, מלטפת אותו בעדינות.

דורין פרנקפורט, 790 ש"ח | צילום עדי גלעד
דורין פרנקפורט, 790 ש"ח | צילום עדי גלעד

לבן הזוג שלך (וגם לך)

הבושם החדש של טום פורד

ראשית נשים את הקלפים על השולחן: מדובר בבושם יקר בטירוף. להוציא 800 ש"ח על בושם זה לא דבר שקורה מדי יום, וגם לא מדי שנה, אם לומר את האמת. אבל בכל זאת מדובר בבושם של טום פורד, ליגה פרפומרית משל עצמה, ואת הכסף שהוצאת על הבושם תוכלי להחזיר כשתטוסי באיזי ג'ט לסוצ'י, ולא כמו שתכננת – מחלקה ראשונה לחבל הלואר. הבושם עצמו מרתק בריחו: יש בו קמצוץ מתכתי, אבל גם ארומה עצית וחמימה. הוא אומנם מיועד לנשים, אבל לדעתנו הוא מתאים במיוחד לגברים. ואם הוא לא יאהב, הרווחת!

מטאליק של טום פורד, 805 ש"ח ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם
מטאליק של טום פורד, 805 ש"ח ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם

לחמותך

קנקן תה בסגנון מרוקאי

הקנקן הזה פשוט מקסים בעינינו, ולחמותנו יש בגינה נענע, לואיזה ומרווה. כשאנחנו מגיעים היא שואלת "מה תשתו?" ככה שפשוט עשינו אחד ועוד אחד ויצא לנו קנקן תה.

קנקן תה אלאדין של רשת גולף, 159 ש"ח
קנקן תה אלאדין של רשת גולף, 159 ש"ח

לגיסתך

פעמון הזכוכית. לא הספר של סילביה פלאת, הנר

(אגב: "פעמון הזכוכית" של סילביה פלאת הוא קריאת חובה). גיסות הן כאלה: תמיד עוברות לדירה חדשה, מרהטות אותה, אוהבות פריטים קטנים ויפים שמתאימים לסגנון ה(מחקי את מה שלא מתאים) שאבי שיק/מינימליסטי/כפרי/אורבני שלהן. את הנר הזה אנחנו אוהבות כי יש לו ריח מרענן ופרחוני של פרחים לבנים (מגנוליה, סחלב) ובעיקר כי הנר עצמו לא יתפוס אבק. ויום אחד, כשהוא ייגמר, אפשר להשתמש בפעמון שימוש חוזר.

נר בפעמון, 139 ש"ח spring.co.il 
נר בפעמון, 139 ש"ח spring.co.il 

לעצמך

שמלת עור של סאקס

העור הוא אחד הטרנדים הכי בולטים בחורף הקרוב. שמלת העור הזו עשויה עור שיוצר בישראל, דקיק, גמיש ורך. ליטפנו אותה אתמול ומאז אנחנו הוגות בה נוגות ומתלבטות: בחום או בגירסה הלבנה? התיפורים המשולשים מעל החזה מזכירים חולצת אמריקנה, יחד עם מגפי בוקרים אנחנו מוכנות לחלק לשלושה תשלומים ולדהור עליה עד הקיץ הבא.

סאקס, 1,340 ש"ח | צילום ניר יפה
סאקס, 1,340 ש"ח | צילום ניר יפה

לסבא וסבתא

מארז פרלינים משובחים ממולאים אלכוהול

כשנגיע לגיל השלישי נשחרר את עצמנו מכל התכתיבים החברתיים, ההתניות והציוויים ונקשיב רק לקול מצפוננו. וזו מצווה כבר עכשיו בקול צלול ורם: המתיקי את יומך, טשטשי את ערבך. זה המוטו שלנו וכשנגיע לערוב חיינו אנחנו מתכננות לחיות כך בקפידה: לאכול ולשתות בדיוק מה שבא לנו, ורצוי שיהיה מתוק, איכותי ומטשטש. המארז של שוקולד קרדינל של השוקולטייר אלי טראב התפרץ לדלת הפתוחה הזו. מדובר במארז של ארבעה שוקולדים איכותיים: מריר, ורוד, חלב ודולסי, ממולאים באלכוהול. איך זה עובד? שוקולד ורוד ימולא בוודקה בלוודר, שוקולד דולסי בוויסקי גלנמורנג'י, שוקולד חלב ואשכולית אדומה בקוניאק הנסי ושוקולד מריר ימולא בוודקה בלוודר נקיה. טעמנו, אהבנו, טעמנו שוב.

שוקולד קרדינל, 23 ש"ח למארז של ארבעה פרלינים ממולאים | צילום אנטולי מיכאלו
שוקולד קרדינל, 23 ש"ח למארז של ארבעה פרלינים ממולאים | צילום אנטולי מיכאלו

לאחותך או אחיך הסטודנטים

צלחת נוי של פלורליס

אין להם הרבה כסף והם חולקים דירה עם שותף בפלורנטין/נווה שאנן/רחביה, אבל בכל זאת משקיעים הרבה רצון טוב בלהעניק לדירה מראה מעוצב. הצלחת הזו על הקיר, יחד עם עוד שתיים בסגנון דומה, יהפכו קיר לבן ושומם למתוק. זה אולי לא הכי מקורי, לכולם כבר יש כזה וכו', אבל זה ישמח אותם עד הגג ויהפוך את הדירה שלהם לזולה של החבר'ה.

פלורליס, 35 ש"ח | צילום סטודיו פלורליס
פלורליס, 35 ש"ח | צילום סטודיו פלורליס