טרנד המשקפיים הביזארי שכובש את הרשת

תצוגת האופנה של וטמו, חורף 18-19 | צילום: Kristy Sparow/Getty Images
תצוגת האופנה של וטמו, חורף 18-19 | צילום: Kristy Sparow/Getty Images

צורך בריחוק חברתי או פיצוי על השיעמום בתקופת הקורונה, משקפי שמש עם ניטים לאט לאט כובשים את האינסטגרם

88 שיתופים | 132 צפיות

בית האופנה המסקרן ביותר בתעשייה, וטמו, אחראי על לא מעט מהטרנדים הביזאריים שכובשים את הפאשניסטות בשנים האחרונות, אחד מהם הוא חולצות הכפפות שכבשו לאחרונה את הפיד באינסטגרם. בית האופנה ידוע בזכות הצלחתו להפוך את האנדרגראונד והביזאר לאופנה עילית. מדי עונה הוא מציג בשבוע אופנת הקוטור בפריז מגוון דגמים ביזאריים ומוגזמים שנראים תלושים ולא קשורים למציאות, ונותנים ניגוד מושלם לשמלות הקצפת אותן אנחנו רגילות לראות בשבוע האופנה העילית. זהו אחד ממאפייניו הבולטים של המותג, האנטי קוטור שהוא הכי קוטור שיש, עיצובי המותג מצליחים לגרום לפאשניסטות ולסלבס להתאהב, כמו חולצה עם כתפיים מוגבהות באופן מוגזם שכתוב עליה "You fucking asshole", או נעלי עקב שהעקב שלהם בצורת מרקר או פסלון של מגדל אייפל. גם תצוגות האופנה של המותג מסקרנות לא פחות, בתצוגתם האחרונה העלו למסלול כפילים של אנג'לינה ג'ולי, קייט מוס, סנופ דוג ומייק טייסון, והייתה גם תצוגה שהתקיימה במקדונלדס בשאנז אליזה. בואו נסכים שמדובר במותג בהחלט לא שגרתי וסופר ייחודי.

כעת מגיע הטרנד החדש מבית האופנה, שהולך ושצובר תאוצה – משקפי שמש שמשלבים ניטים חדים. לא מדובר בפריט חדש, הם הוצגו לראשונה ביולי 2018 בפריז, בתצוגת סתיו-חורף 18-19 של וטמו וכבר אז הצליחו לסקרן את כתבי האופנה. המשקפיים המדוברים הם חלק משיתוף פעולה בין וטמו למותג משקפי השמש הספורטיבי אוקלי.

View this post on Instagram

VETEMENTS FALL WINTER 2021 SHOW #NEWVETEMENTS PIC: @gorunwaydotcom

A post shared by VETEMENTS (@vetements_official) on

View this post on Instagram

VETEMENTS FALL WINTER 2021 SHOW #NEWVETEMENTS PIC: @gorunwaydotcom

A post shared by VETEMENTS (@vetements_official) on

View this post on Instagram

FLASHBACK PIC: @duyguozaslan

A post shared by VETEMENTS (@vetements_official) on

 

מהרגע שהושק שיתוף הפעולה הוא יצר סקרנות רבה בעולם האופנה ותאמינו או לא, המשקפיים נחטפו כמו לחמניות, כמו הרבה פריטים שמגיעים מבית האופנה וטמו, המלאי שלהם חודש מעת לעת. וכעת נראה שיש התלהבות מחודשת סביב הפריט.

View this post on Instagram

Cheers????????

A post shared by ???? ЭНН (@n.fr) on

כך המשקפיים נראו על המסלול, תצוגת האופנה של וטמו, חורף 18-19 | צילום: Kristy Sparow/Getty Images
כך המשקפיים נראו על המסלול, תצוגת האופנה של וטמו, חורף 18-19 | צילום: Kristy Sparow/Getty Images
תצוגת האופנה של וטמו, חורף 18-19 | צילום: Kristy Sparow/Getty Images
תצוגת האופנה של וטמו, חורף 18-19 | צילום: Kristy Sparow/Getty Images

מדובר בעצם באותו דגם ספורטיבי שמאפיין את מותג המשקפיים אוקלי, הטאץ' הייחודי של בית האופנה וטמו הוא תוספת הניטים הבולטים המאסיביים. אז מה גרם לגולשים להתאהב בהם מחדש בחודשים האחרונים? יכול להיות שבגלל התפשטות נגיף הקורונה והצורך שנולד בשמירת מרחק זה מזה, ובואו נודה באמת – אין דרך טובה יותר לגרום למישהו לשמור מרחק של שני מטרים ממשקפיים עם ניטים מאיימים. יכול להיות גם שזה בגלל השיעמום בבידוד גרם לאנשים לאמץ טרנדים נועזים יותר, ויכול להיות שהם פשוט מגניבים בטירוף ולאט לאט גם אנחנו נבין את זה. תחליטו בעצמכן.

View this post on Instagram

Accessible

A post shared by Francesco Migliaccio (@fram94) on

View this post on Instagram

A post shared by APPRECIATE KATE (@katemarkman) on

View this post on Instagram

Lilo&Stitch ????

A post shared by Sparkish( ͡° ͜ʖ ͡° ) (@sparkishkid) on