שי זהבי: "עברו עלינו שעות קשות ואנחנו צריכים לעכל"

משפחת זהבי | צילום מסך מאינסטגרם shayzehavi@
משפחת זהבי | צילום מסך מאינסטגרם shayzehavi@

הבוקר אין ישראלית שלא חושבת על שי זהבי, ערן זהבי והילדים, שמנסים לעכל את החוויה האלימה שעברו

88 שיתופים | 132 צפיות

בשעות האחרונות לא מפסיקים הדיווחים על השוד המזעזע והאלים שעברה משפחת זהבי בהולנד. על פי הדיווחים שני הפורצים התחזו לשליחים ונכנסו לבית באיומי אקדח, קשרו את שי ואת הילדים, ואף גזרו את שיערה של שי כחלק ממסכת האיומים.
על פי דיווחים בהולנד נמסר שהשודדים שמו סלוטייפ על הפה של הילדים וכי שי זהבי התקשרה לשחקן תוך כדי השוד, לדרישת השודדים, בזמן שזהבי היה באוטובוס של פ.ס.וו. בדרך למשחק. לפי חלק מהדיווחים שי הצליחה להשתחרר מהקשירה והפעילה את האזעקה. עוד דיווחו בהולנד כי המשפחה עזבה את הבית לעת עתה, והם שוקלים האם לחזור מיד לישראל או להמתין עוד כמה ימים.

הסיטואציה הכואבת הזאת העלתה אצל מדינה שלמה רגשות כואבים, ונדמה שכולנו מדמיינים את הסיטואציה הקשה ומזדעזעים מהטלטלה והפחד שעוברים על כל הורה ברגע שהילדים מעורבים בסיטואציה אלימה שכזו, פשוט בלתי נתפס.
"אתמול אני ומשפחתי עברנו מקרה מזעזע של שוד ותקיפה במקום שאמור להיות עבורנו הכי בטוח בעולם – הבית שלנו. עברו עלינו שעות קשות ואנחנו צריכים לעכל. חשוב לי לציין שלא הרימו יד על הילדים והם בסדר גמור פיזית. נפשית אנחנו כולנו נצטרך לעבוד יחד ולעבור את זה בצורה הטובה ביותר. אני מודה לכולם מקרב לב על הדאגה ועל הרצון לעזור. זה מחמם את הלב" כתבה שי בסטורי שלה.
אנחנו שולחות חיבוק ענק לשי ולכל משפחת זהבי, ומאחלות התאוששות מהירה וקלה ככל האפשר.

צילום מסך של הסטורי של שי זהבי shayzahavi@
צילום מסך של הסטורי של שי זהבי shayzahavi@

שי והילדים באמסטרדם כמה ימים לפני השוד: