סרום משלה: מרתה סטיוארט משיקה מותג טיפוח בגיל 84

מרתה סטיוארט, כוהנת לייפסטייל ואשת עסקים, מציגה לראשונה ליין מוצרי ביוטי בגיל 84. דמיינו את סבתא שלכן משיקה סרום ומככבת על השער של ספורטס אילוסטרייטד - מי אמרה עידן הפוסט-גיל ולא קיבלה?
בגיל 84, בזמן שאחרות מתכננות את חופשת הקיץ או את ארוחת הערב עם הנכדים, מרתה סטיוארט, אייקון לייפסטייל אמריקאית, אשת עסקים ואישה שתמיד יודעת לזהות טרנדים עוד לפני שהם קורים, משיקה לראשונה מותג טיפוח משלה: Elm Biosciences. פרויקט אישי שנרקם במשך חמש שנים, ונולד בשיתוף פעולה עם הדרמטולוג ד"ר דהוול בהאנוסאלי, שחתום בין היתר על פיתוח מותג הטיפוח של היילי ביבר, Rhode.
כהרגלה, סטיוארט בועטת במיינסטרים: במקום קמפיין נוצץ עם פרזנטורית צעירה, היא עצמה משמשת כנסיינית הראשית של המוצרים. בריאיון למגזין People סיפרה כי היא משתמשת בהם מדי יום כבר ארבע שנים: "בגלל זה העור שלי נראה כל כך טוב," אמרה. לדבריה, שגרת הטיפוח שלה משלבת אורח חיים מוקפד; שייק ירוק בבוקר, תוספי תזונה, הימנעות מחשיפה לשמש וטיפולים קוסמטיים נקודתיים – כל אלה, לטענתה, שומרים על המראה הזוהר שלה.
>> הטיפה המנצחת: 11 סרומים מומלצים שניסינו לאחרונה
המותג יושק רשמית ב־17 בספטמבר, עם שני מוצרים עיקריים: סרום אנטיאוקסידנטי בשם A3O Elemental Serum, שמיועד להתמודד עם יובש, נזקי שמש וגירויים בעור, ותוסף תזונה יומי בשם Inner Dose, שמכוון לאיזון הורמונלי ולהפחתת דלקות.
סטיוארט מדגישה שהמותג לא פונה רק לנשים בגילה, אלא נועד לקהל רחב יותר, שמחפש גישה מבוססת ידע לטיפוח העור. בריאיון ל־Wall Street Journal היא הסבירה כי מבחינתה, ההזדקנות מתחילה כבר בלידה, ולכן חשוב להתחיל לטפל בעור מוקדם ככל האפשר, לא רק לתקן כשהנזק כבר קיים. לכן, מוצרי המותג פותחו בליווי של מאות נשות ואנשי מקצוע מתחום הדרמטולוגיה, הביולוגיה והרפואה, במטרה לבסס את הפורמולות על מחקר מדעי ולא רק על הבטחות מסחריות.
גם בכל הקשור להליכים אסתטיים, היא שומרת על כנות יחסית. בריאיון עבר שנתנה, סיפרה שהיא לא נוהגת לעבור ניתוחים פלסטיים, אבל כן עשתה מילוי קל באזור קו הלסת והשתמשה בבוטוקס באזור הצוואר. אחרי הופעת שער מדוברת בספורטס אילוסטרייטד לפני כשנתיים ולוק עוצמתי במט גאלה, סטיוארט ממשיכה להמציא את עצמה מחדש, והפעם, לא רק כסטייל אייקון וכוהנת בישול, אלא גם כאישה שיש לה סרום משלה.